ogloszenia spoleczne

1. Data: 2019-07-14 14:42:14

Temat: ogloszenia spoleczne
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

kiedys bylo "bo zupa byla za slona", i odwrotnie ale hasla nie pamietam,
teraz "ustap pierwszenstwa przejazdu", prawo jazdy naprawde dlugo mam i
w zaden sposob nie kojarze zeby ta informacja i ostrzezenie moglo w
czyms pomoc, a statystyki to jak w dowcipie: prawda, gowno prawda i
statystyka, no jeszcze jako drugie "tyz prawda", moj kolega, jak jego
syn na rowerze cudem uniknal potracenia to zbieral filmiki z internetu
zeby go (wg mnie) jeszcze bardziej przerazic, a moze jednak lepsze jest:

===================
Do serca przytul psa,
Weź na kolana kota,
Weź lupę, popatrz - pchła!
Daj spokój, pchła to też istota.
W jeżyny nura daj
Lub usiądź na mrowisku.
To może nie jest raj,
lecz trwaj tam, trwaj,
w jeżynach trwaj,
Wiosna, maj, a ty trwaj!
A ty trwaj, a ty trwaj!
Bo to jest w końcu - wszystko...
gazebo

2. Data: 2019-07-17 02:30:37

Temat: Re: ogloszenia spoleczne
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-14 14:42, gazebo wrote:
> [...]
> syn na rowerze cudem uniknal potracenia to zbieral filmiki z internetu
> zeby go (wg mnie) jeszcze bardziej przerazic, a moze jednak lepsze jest:

Mistycy uważaja, że to zaledwie _początek_ .

3. Data: 2019-07-17 20:09:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/07/2019 o 01:30, Izaura pisze:

> Mistycy uważaja, że to zaledwie _początek_ .

no i?

--
gazebo

4. Data: 2019-07-18 00:14:27

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-17 20:09, gazebo wrote:

> no i?

tak 'se' tłumacz...

5. Data: 2019-07-18 06:05:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/07/2019 o 23:14, Izaura pisze:

> tak 'se' tłumacz...

czyli nic

--
gazebo

Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".
UW się spisał! dr. House byłby wniebowzięty za życia... ;)