Wyrzucony pracownik IKEA

11. Data: 2019-07-18 06:06:16

Temat: Re: Wyrzucony pracownik IKEA
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/07/2019 o 23:25, Izaura pisze:

> a paróweczka, jak?

pasztetowa

--
gazebo

12. Data: 2019-07-18 23:06:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-18 06:06, gazebo wrote:

> pasztetowa

smacznego!

13. Data: 2019-07-19 00:39:06

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 lipca 2019 09:31:03 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:
> IKEA idzie w zaparte!
>
> Zapewniamy, że podstawą naszej kultury korporacyjnej jest wolność
> poglądów, tolerancja i szacunek dla każdego pracownika. Natomiast w
> przypadku gdy istnieje chociażby ryzyko naruszenia dóbr lub godności
> osobistej innych pracowników podejmujemy działania, zawsze zgodnie z
> prawem pracy i naszymi wartościami. We wspomnianym w piśmie przypadku, w
> naszej ocenie, taka właśnie sytuacja miała miejsce
>
> - napisała w komunikacie Katarzyna Broniarek, dyrektor ds. komunikacji
> [...]

ikea to dziadostwo; zawsze tak uważałem, uważam i uważać będę.
marne artykuły za marne pieniądze; światopoglądy tak samo.

14. Data: 2019-07-19 01:06:28

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 17:44:45 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti
napisał:

> Gdyby byl lepiej wyksztalcony, to moze rozszerzylby kodeks biblijny na
> inne dziedziny. Ciekaw jestem, ile osob by tam podpadlo?

> złorzeczył ojcu lub matce, ściągnął śmierć na siebie1.

złorzeczyć, a wychwalać ojcostwo za okradanie siebie, to dwie różne sprawy.
pokazać, żeby coś zrozumieli matkowie, ojcowie, synowie, córkowie,
to insza inszość.

> 10 Ktokolwiek cudzołoży z żoną bliźniego, będzie ukarany śmiercią i
> cudzołożnik, i cudzołożnica.

nikt za to ukarany śmiercią wieczną nie będzie. i choć cudzołożyć się nie powinno, to
jednak z miłością nic nie jest w stanie wygrać, prócz zwykłej dobroci.

> 11 Ktokolwiek obcuje cieleśnie z żoną swojego ojca, odsłania nagość
> ojca: będą ukarani śmiercią oboje, sami tę śmierć na siebie ściągnęli.
> 12 Ktokolwiek obcuje cieleśnie z synową, będzie razem z nią ukarany
> śmiercią: popełnili sromotę, sami tę śmierć na siebie ściągnęli.

ojejku; ale ci dawni mieli porypane "stosunki".

> 13 Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z
> kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę
> śmierć na siebie ściągnęli.

można się pedalić, ale nie można wychwalać tego w marszach czy domagać się
równouprawnień na szczeblu przywilejów.
to są wszystko rzeczy oczywiste i naturalne.

na resztę, tak jak i na powyższe, bez sensu było odpowiadać, bo wszystko widome.

pozdrawiam wierzących i niewierzących, prawdziwych i "nieprawdziwych" ludzi,
członków społeczeństwa i wszystkie istoty dobrej woli najbardziej.

jacek

15. Data: 2019-07-19 01:18:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 02:40:53 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> [...]
> tak, że niejeden się 'dwa razy' zastanowi.
> Jednak, jaki im sprzedaż spadnie, tak z 15%, to ktoś na pewno 'dostanie

:))) ty chyba Izauro się łudzisz:)))

dziadowska firma, dziadowskie standardy. to wszystko na ten temat:)
(kiedyś zniewalano czarnych, teraz poglądy osobiste - coś ci to przypomina, Isauro?)

16. Data: 2019-07-19 06:07:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/07/2019 o 23:39, j...@o...pl pisze:

> ikea to dziadostwo; zawsze tak uważałem, uważam i uważać będę.
> marne artykuły za marne pieniądze; światopoglądy tak samo.

to zrobili mu przysluge :)

--
gazebo

17. Data: 2019-07-19 06:50:15

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-19 01:18, j...@o...pl wrote:

> :))) ty chyba Izauro się łudzisz:)))
>
> dziadowska firma, dziadowskie standardy. to wszystko na ten temat:)
> (kiedyś zniewalano czarnych, teraz poglądy osobiste - coś ci to przypomina,
Isauro?)

To marksizm psychoanalityczny, zwany także kulturowym!

https://youtu.be/yFsdR71jhy4?t=8

18. Data: 2019-07-23 01:30:20

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 19 lipca 2019 06:07:40 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> to zrobili mu przysluge :)
>
> --
> gazebo

biorąc pod uwagę niskie zarobki i często brak możliwości rozwoju,
to i owszem. jednak zaraz wyrzucać chłopaka za to, że przytoczył
Pismo Święte ganiące rozpustę, czy naganne relacje seksualne,
to gruba przesada.

jacek

19. Data: 2019-07-23 02:07:00

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 19 lipca 2019 06:51:00 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

Isauro?)

> To marksizm psychoanalityczny, zwany także kulturowym!
>
> https://youtu.be/yFsdR71jhy4?t=8
>
> --

Dzięki za trafną nazwę; szkoda tylko, że skądinąd trafne idee,
choć niedostosowane do dzisiejszego rozwoju społecznego
i obecnej natury ludzkiej, wykorzystuje się dla popierania
antyspołecznych i niemoralnych postaw.
A już propagowanie, w celu pogrążenia chrześcijaństwa,
ideologii islamu, to istne kuriozum; wszak chyba ci wielcy
myśliciele nadal nie kumają, że przecież chrześcijaństwo było już
światopoglądowo takie, jaki jest obecnie islam; tak z 500 lat temu.

Słowem mówiąc, ta obecna "awangarda" światowa jest strasznie zacofana,
jeśli myśli, że ktokolwiek myślący nie wie, że jedynym jej celem
jest zepsucie człowieka skutkujące przejęciem nad nim kontroli
i, co za tym idzie, zniewolenie całego ziemskiego społeczeństwa.

jacek

20. Data: 2019-07-23 04:50:30

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-23 02:07, j...@o...pl wrote:

> [...]
> jest zepsucie człowieka skutkujące przejęciem nad nim kontroli
> i, co za tym idzie, zniewolenie całego ziemskiego społeczeństwa.

ale, łaskawie zauważ, że ta "awangarda", własnie po to została
wystrugana z banana.

"W dniach po rewolucji bolszewickiej w Rosji, uważano, iż rewolucja
robotnicza przejdzie do Europy i w końcu do Ameryki. Ale tak się nie
stało. Pod koniec 1922 roku Międzynarodówka Komunistyczna (Komintern)
zaczęła zastanawiać się nad tego przyczynami. Z inicjatywy Lenina
zorganizowano spotkanie w Instytucie Marksa-Engelsa w Moskwie.

Celem tego spotkania było wyjaśnienie koncepcji i ustalenie konkretnych
skutków marksistowskiej rewolucji kulturowej. Wśród uczestników byli
Georg Lukacs (węgierski arystokrata, syn bankiera, który w czasie I
wojny światowej stał się komunistą; dobry teoretyk marksizmu, wymyślił
ideę 'rewolucji i Erosa' - instynktu seksualnego wykorzystywanego jako
narzędzie niszczenia) i Willi Münzenberg (zaproponował rozwiązanie -
'zorganizować intelektualistów i wykorzystać ich w taki sposób, by z
zachodniej cywilizacji zrobili odrażający smród."

dalsze 28 kB tekstu:
https://wolna-polska.pl/wiadomosci/szkola-frankfurck
a-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10

polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".
UW się spisał! dr. House byłby wniebowzięty za życia... ;)
chamom wszelakim