Wysiegnik pod TV

1. Data: 2002-10-04 19:35:42

Temat: Wysiegnik pod TV
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was eksploatuje wysiegnik pod TV - taki przykrecany do sciany.
Bywaja w supermarketach. Czy nie zarwie sie to wszystko pod ciezarem TV ?

1. Data: 2002-10-06 11:45:52

Temat: Re: Wysiegnik pod TV
Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos z Was eksploatuje wysiegnik pod TV - taki przykrecany do sciany.
> Bywaja w supermarketach. Czy nie zarwie sie to wszystko pod ciezarem TV ?

Jestem dystrybutorem takich wysięgników ale staram się być obiektywny.
Sama konstrukcja nie była nigdy przedmiotem reklamacji. Natomiast czego to
użytkownik
nie zrobi przy mocowaniu do ściany - to przechodzi ludzkie pojęcie W sumie
spotkałem się przez 5 lat z 6może 7 reklamacjami, że uchwyt odpadł od
ściany. Skutki takiego odpadnięcia są zwykle poważne, bo to i sprzęt na tym
wisi i to na co spadnie taki ciężar. Absolutnie mocowanie do ściany musi być
pewne i sprawdzone. Kołki w zaprawie wapiennej, za krótkie, osadzone "na
ślinę" w za dużym otworze to jedyne przypadki awarii. Instrukcja montażu
podkreśla jak ważna i odpowiedzialna jest to czynność, a i tak użytkownik
robi po swojemu.
Często zdarza się, że na uchwycie do odbiornika 14" stoi telewizor 21", lub
nie jest stosowana dodatkowa taśma mocująca sprzęt do półki.
Potwierdza się stara zasada, że instrukcję czyta się na końcu lub w razie
kłopotów.
Uchwyty są bezpieczne a mocowanie do ściany zawsze należy uzależnić od tego
co to za ściana i nie sugerować się tymi kołkami co są dołączone czasem do
uchwytu, są to kołki dobre do ściany z betony, lub pełnej cegły i to pod
warunkiem odpowiedniej średnicy wywierconego otworu, jeśli ściana inna
należy szukać zupełnie innych kołków i wkrętów.

Pozdrawiam

Bogdan K

1. Data: 2002-10-08 06:00:48

Od: domańczak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl wrote:

>Czy ktos z Was eksploatuje wysiegnik pod TV - taki przykrecany do sciany.
>Bywaja w supermarketach. Czy nie zarwie sie to wszystko pod ciezarem TV ?

Wiem, że takie wysiegniki sa w Ikei (na video 29 zł, na TV 59 zł -
ceny być moze podaję nieakualne). Katalog podaje, ze jesli chodzi o
telewizor, to moze to być najwyżej 14-calowy do 25 kilo)

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-10-08 07:36:24

Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że takie wysiegniki sa w Ikei (na video 29 zł, na TV 59 zł -
> ceny być moze podaję nieakualne). Katalog podaje, ze jesli chodzi o
> telewizor, to moze to być najwyżej 14-calowy do 25 kilo)

Mogą być i pod większe do 25 cali udźwig 45kg - ale to już kawał żelaza :)
Bogdan K

1. Data: 2002-10-08 11:46:54

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

wczoraj kupilem w Auchan wysiegnik wloskiej produkcji na TV 20-25 cali (udzwig
30 kg) - 99 zł.
Mam sciane betonowa, TV 21 cali 23kg.

1. Data: 2002-10-21 11:21:01

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jestem dystrybutorem takich wysięgników [...]

To może będziesz mógł mi pomóc w wymyśleniu czegoś na zbliżony
temat :) Chodzi o taką składaną konstrukcję, na której
zamocowane byłyby głośniki - normalnie wisiałyby sobie pod
sufitem, a w razie potrzeby byłyby ściągane na odpowiednią
wysokość. Sufit będzie podwieszany, więc miejsce na schowanie
śrubek, kabli i czego tam jeszcze się znajdzie. Czy da się
gdzieś coś takiego kupić, a jeśli nie, to czy masz pomysł, jak
by to zrobić, żeby nie trzeba było wchodzić na drabinę i żeby
się kable nie plątały?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2002-10-21 16:06:25

Od: "Artur Smolinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos z Was eksploatuje wysiegnik pod TV - taki przykrecany do sciany.
> Bywaja w supermarketach. Czy nie zarwie sie to wszystko pod ciezarem TV ?

Eksploatuje taki wysiegnik od kilku lat. Stoi na nim combo (telewizor 21" +
magnetowid) Philips, wazy to-to podobno 35 kg. Wisi, nie spadlo, nawet nie
zamierza. Kupilem swego czasu w OBI, nosnosc wg instrukcji 50 kg. Zamocowane
do betonowej ("wielka plyta") sciany, metalowe kolki rozporowe i sruby M8.
Bardzo fajna sprawa, polecam...
pzdr
Artur

1. Data: 2002-10-21 18:43:35

Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzieś coś takiego kupić, a jeśli nie, to czy masz pomysł, jak
> by to zrobić, żeby nie trzeba było wchodzić na drabinę i żeby

Ale masz życzenia :0). Wieszaki do kolumn mam tylko w wersji mocowanej do
ściany, do sufitu nie widziałem /w katalogach producentów standardowych
rozwiązań/.
Jeśli masz podwieszany sufit to owszem jest gdzie schować kable ale broń
boże wieszać do niego kolumnę nawet gdyby ważyła tylko 5 kg.
Podwieszane do sufitu były tylko uchwyty do TV do 28" takie rozwiązania do
sal klubowych itp. mocowało się to jak windę :)) bardzo solidnie najlepiej
na wylot przez strop dla pewności. Ile ważą Twoje kolumny???

Pozdrawiam
/czytuję zwierzaki/

BogdanK

1. Data: 2002-10-22 07:38:23

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale masz życzenia :0)

To nie ja. Ja jestem głucha i nie odróżniam mono od stereo, a
już jakieś dodatkowe efekty zza pleców to dla mnie abstrakcja :)

> [...]
> Jeśli masz podwieszany sufit to owszem jest gdzie schować
kable ale broń
> boże wieszać do niego kolumnę nawet gdyby ważyła tylko 5 kg.

A nie, to na pewno nie, konstrukcja byłaby podwieszona do stropu
(na wylot może być trochę problemu). Dwa głośniki po parę kilo,
każdy na swojej huśtawce. Powieszenie na ścianie odpada z braku
ściany :), zostaje tylko sufit. Z drugiej strony na stałe wisieć
na wysokości metra nie może ,bo to na głównym szlaku
komunikacyjnym, więc obowiązkowo składane. Przecież to się musi
dać jakoś zrobić. Ogłaszam konkurs :)

> [...]
> /czytuję zwierzaki/

Gratuluję :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2002-10-22 08:35:17

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> wystukal(a) :

> [...]
> na wysokości metra nie może ,bo to na głównym szlaku
> komunikacyjnym, więc obowiązkowo składane. Przecież to się musi

Z niecierpliwoscia czekam na wynik, bo tez takowych poszukuje.
Moze wystarczy powiesic na sztywno pod sufitem, jedynie skierowac je
w kierunku widza???

--
Pete
misiek at bigfoot dot com