Wystawa epifitów w Łodzi..

11. Data: 2006-01-21 18:13:21

Temat: Re: Wystawa epifitów w Łodzi..
Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:dqto1g$jk6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No to jestem pełen podziwu dla Marii i dla Ciebie - choć dla Marii
> szczególnie!

Hm, hmm. ten, tego...Panowie, ciszej proszę... Drogę powrotną mieliśmy
jeszcze gorszą, a w dodatku nie przywiozłam tego, co wybrałam i za co
zapłaciłam :-(. Żeby chociaż krówki zamiast, czy chociażby pasta do
butów.... Więcej mogłabym się naoglądać u siebie, bez wyruszania w taką
krwawicę, ale człowiek istota towarzyska, potrafi robić takie głupoty, że
klękajcie narody...

Ukłony dla miłych Towarzyszy Niedoli :-)
Maria

12. Data: 2006-01-21 18:20:42

Temat: Re: Wystawa epifitów w Łodzi.. OT
Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):

> Do okularów dają ściereczki gratis:)

Moim skromnym zdaniem ta ściereczka do wypastowanych butów się przyda :)

POzdrawiam
Kaśka

13. Data: 2006-01-21 18:35:07

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisała
> Moim skromnym zdaniem ta ściereczka do wypastowanych butów się przyda :)
> POzdrawiam
> Kaśka

Ja bardzo przepraszam, podzieliłem sie na poważnie moimi uwagami z Grupą ,a
tu tylko żarciki się stroii :-((
Pozdr. Bogusław

14. Data: 2006-01-21 19:15:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:dqtuv9$en1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisała

> Ja bardzo przepraszam, podzieliłem sie na poważnie moimi uwagami z Grupą
,a
> tu tylko żarciki się stroii :-((

To ja już poważnie...przecież to oczywiste, ściereczka jest do polerowania
liści sterczyków.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

15. Data: 2006-01-21 19:42:32

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> To ja już poważnie...przecież to oczywiste, ściereczka jest do polerowania
> liści sterczyków.

... po uprzednim ich napastowaniu? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2006-01-21 20:53:07

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dqtuv9$en1$1@nemesis.news.tpi.pl Bogusław
Radzimierski <r...@n...pl> napisał(a):

> Ja bardzo przepraszam, podzieliłem sie na poważnie moimi uwagami z
> Grupą ,a tu tylko żarciki się stroii :-((

Hejka. Jak tu sobie nie stroić Bogusławie, skoro zamiast zwiedzać
wystawę szastałeś się pieniędzmi na zbędne gadżety. ;-)
Pozdrawiam wernisażowo Ja...cki

17. Data: 2006-01-21 20:55:03

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:I8wAf.31904$PY6.7882@tornado.ohiordc.rr.com...

> ... po uprzednim ich napastowaniu? :-)

No to już wszystko jasne! Zobacz, Bogusławie, na ile sterczyków starczy tej
pasty (i ściereczki) :))))

Pozdrawiam w zachwycie nad polerowanymi roślinami
Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

18. Data: 2006-01-21 21:00:29

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to już wszystko jasne! Zobacz, Bogusławie, na ile sterczyków starczy
tej
> pasty (i ściereczki) :))))

No przecież pisał na samym początku ... na 12 lat !!!

;-)

Serdecznie Miłka

19. Data: 2006-01-21 21:13:08

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał

> Hejka. Jak tu sobie nie stroić Bogusławie, skoro zamiast zwiedzać
> wystawę szastałeś się pieniędzmi na zbędne gadżety. ;-)
> Pozdrawiam wernisażowo Ja...cki

Bo widzisz Jarku wszystkie te "gadżety" nabyłem od kobiet, a ja przy nich
jestem jak galareta, nie potrafię odmówić, oczy mi szkliwem zarastają, mózg
przestaje pracować, stad moje kłopoty, masz jakąś receptę :-) Pozdr.

20. Data: 2006-01-21 21:16:29

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisała

> No przecież pisał na samym początku ... na 12 lat !!!
>
> ;-)
>
> Serdecznie Miłka

12 lat w ciagłej gotowości , jaki facet to wytrzyma, żeby nie było OT, na
wystawie był taki pień z Pinus cembra, od sufitu do podłogi , a tam w
koszyczkach zawieszone epifity, fajna sprawa, jutro ścinam 50 letni modrzew
i małpuję pomysł O. B. :-) Pozdr. Bogusław

Coś mi zżera roślinki domowe
nasiona cytryny,mandarynek, kawy
30 stopni mrozu
rododendron