Wysypka i swedzenie przywiezione z Krymu.

1. Data: 2005-08-01 12:35:00

Temat: Wysypka i swedzenie przywiezione z Krymu.
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

po 2tygodniowym pobycie na Krymie przywiozlem lekka wysypke i swedzenie. Jestem
pewien, ze to nabytek Ukrainski, bo jak sie okazalo wszyscy moi znajomi, ktorzy
tam byli w te wakacje oraz nowopoznani na Ukrainie Polacy tez to maja. Ma to
raczej charakter powszechny, bo kazdy z nas byl na Krymie i nie koniecznie w
tym samym miejscu.

Czy ktos z Was moze ma rozeznanie co to moze byc ? I jak sie tego pozbyc ?
Dermatolodzy stwierdzaja ,,nie wiem'' i przypisuja masci i antybiotyki na
reakcje alergiczne.
Moze ktos z Was slyszal, wie o podobnych przypadkach przywiezionych z wycieczek
z cieplejszych rejonow ?

2. Data: 2005-08-01 23:33:49

Temat: Re: Wysypka i swedzenie przywiezione z Krymu.
Od: "taugusty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

joter16 napisał
> [...]
> reakcje alergiczne.
> Moze ktos z Was slyszal, wie o podobnych przypadkach przywiezionych z

A może swierzb... czesto towarzyszy mu swedzaca wysypka. Czy swedzenie
nasila sie w jakichs warunkach?
Na jakic czesciach ciala wysypka wystepuje?

pozdr.
taugusty

3. Data: 2005-08-02 13:07:52

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> joter16 napisał

> A może swierzb... czesto towarzyszy mu swedzaca wysypka. Czy swedzenie
> nasila sie w jakichs warunkach?
> Na jakic czesciach ciala wysypka wystepuje?

Na nogach, rekach, plecach, klatce piersiowej.
Mnie to malo swedzi, ale dziewczyny narzekaja. Czy w jakis warunkach bardziej?
Ciezko stwierdzic. W moim przypadku warunki jakos nie wplywaja na nasilenie sie
przypadlosci.

pozdrawiam,

Mrożący spray...
Nieżyt żołądka
"spiochy" w oczach
Praca w UK - czy warto?
Osłabienie, słabość w nogach... co jeszcze zbadać?