Wytęż wzrok i znajdź debila, który zrobił taki sondaż

1. Data: 2007-11-16 08:44:07

Temat: Wytęż wzrok i znajdź debila, który zrobił taki sondaż
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

artykuł stąd:
http://wiadomosci.onet.pl/1642334,11,item.html

Polacy nie chcą mieć za szefa Żyda lub geja

"Gazeta Wyborcza": publikuje sondaż, w którym zadała pytanie "Kogo
Twoim zdaniem Polacy zgodzili się mieć za szefa?" I wylało się morze
nietolerancji i niechęci.
Dyskryminacja nie dotyczy kobiet - 90 procent naszych rodaków,
niezależnie od płci, zaakceptowałoby jako przełożonego kobietę. Ale
już szefa na wózku nie chciałoby 31 proc.

Szefa "katolika podkreślającego swą religijność, np. odmawiającego
różaniec" akceptuje 75 proc. To drugie miejsce w sondażu. Ale na szefa-
świadka Jehowy godzi się ledwie 41 proc. Tyle samo - na szefa-ateistę.
Katolicyzm, nawet ostentacyjny, jest wciąż u nas atutem, także w pracy
- ocenia "GW".

Polaka z USA akceptuje 73 proc., choć tu się nie urodził, natomiast na
ciemnoskórego szefa godzi się tylko 45 proc. A jeszcze gorzej, gdy
Polak ma pochodzenie romskie lub arabskie. Aż trzy czwarte z badanych
Polaków takich szefów sobie nie życzy.

Aż połowa z pytanych nie wyobraża sobie szefa "Polaka żydowskiego
pochodzenia".

Przygnębia poziom homofobii. Tylko 16 proc. Polaków dopuszcza geja lub
lesbijkę jako szefa.

Dużo gorzej miałby natomiast człowiek, który przeszedł leczenie
psychiatryczne - aż 93 procent ankietowanych nie chciałoby mieć za
szefa. Podobnie jest w przypadku ludzi, którzy popełnili kiedyś
przestępstwo. Tylko 14 proc. Polaków uważa, że takiemu człowiekowi
wolno po latach kierować innymi.

I jeszcze jeden bolesny wynik - trzy czwarte rodaków skreśla jako
szefa osobę po siedemdziesiątce - pisze "GW".

Sondaż telefoniczny przeprowadziła dla gazety IQS Quant Group 13
listopada na próbie losowej 500 osób.

oryginał tutaj
93.html

2. Data: 2007-11-16 09:55:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@g...com> wrote in message
a.googlegroups.com...
[...]

A CO W TYM DZIWNEGO?

Trzeba mieć zaufanie do szefa, jego postawa i język (także mowa ciała
jest istotny w zachowaniu brygady (stada), jakkolwiek nazwać zespół ludzki
do wykonania określonych zadań. W sytuacjach skrajnych, kryzysowych,
umiejętności dowódcze oparte na wiedzy i doświadczeniu nie zawsze znajdują
wyraz w dyspozycjach słownych. Wtedy niekomunikatywny szef może być źródłem
dodatkowego zagrożenia. Dlatego też jestem przeciw kobietom - szefom jak i
współpracownicom - często dostają "owczego pędu"...

3. Data: 2007-11-16 10:11:52

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
artykuł stąd:
http://wiadomosci.onet.pl/1642334,11,item.html

>Polacy nie chcą mieć za szefa Żyda lub geja

Niestety tacy sa Polacy. :(
Poprzednii rząd te ich postawy i przekonania umacniał.
To mi się głównie w tamtym rządzie nie podobało.

pozdr
o.

4. Data: 2007-11-16 10:23:54

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@g...com> wrote in message
a.googlegroups.com...

artykuł stąd:
http://wiadomosci.onet.pl/1642334,11,item.html

Rano to czytalem i sie zalamalem.
Polacy to tepy narod i prymitywny jak widac.
Wstyd kurwa.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

5. Data: 2007-11-16 10:26:42

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 11:23, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:

> Rano to czytalem i sie zalamalem.
> Polacy to tepy narod i prymitywny jak widac.
> Wstyd kurwa.

no właśnie, jak prosto nabrać bluzgacza.

6. Data: 2007-11-16 10:27:50

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 11:11, "ostryga" <z...@v...pl> wrote:

> Niestety tacy sa Polacy. :(

bzdury waćpanno :)

7. Data: 2007-11-16 10:53:26

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
On 16 Lis, 11:11, "ostryga" <z...@v...pl> wrote:

> Niestety tacy sa Polacy. :(

>bzdury waćpanno :)

chciałabym żeby to były bzdury.
drogi panie. :)

dlaczego są to bzdury wg ciebie?

pozdr.

o.

8. Data: 2007-11-16 11:27:43

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

>no właśnie, jak prosto nabrać bluzgacza.

W ktorym miejscu?

9. Data: 2007-11-16 11:54:13

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@g...com> wrote in message
a.googlegroups.com...

Beda nas niszczyc, beda wmawiac nam ze jestesmy homofobiczni,
nieroleranycjni,
ciemni.

I jeszcze robi to czlowiek, ktorego brat-siedzia skazywal ludzi na smierc w
stalinowskich procesach. A moze wlasnie *dlatego* to robi?

Oczywiscie nie powiedza prawdy - nie powiedza ze w Europie jest podobnie. Że
jesli chodzi o antysemityzm to jestesmy jednym z bardziej tolerancyjnych
krajow w europie.

No cóż - Michnik - to nazwisko mówi samo za siebie.
W "tubylczą ludnośc" trzeba wtlaczac w poczucie winy, zeby nie podskakiwali
i jedli z reki.
Gdy tubylcy bedą sie rzucac, to sie ich zaszantazuje ze sa "ciemnogrodem"
niegodnym europy :)
Jak bedzie trzeba to w razie czego nawet Kasniewski w tym pomoże.

Pozdrawiam,
Duch

10. Data: 2007-11-16 11:55:44

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> bzdury waćpanno :)

E tam, zaraz bzdury... :)

Sondaż jest ciekawy, i wcale nie jest głupi. Wzbudzająca wątpliwości
jest natomiast dość śmiała interpretacja Pacewicza - że mamy tu do
czynienia z projekcją. Nie znam się co prawda na badaniach, ale brakuje
mi tu elementu pozwalającego na oddzielenie projektujących od
nieprojektujących. Sądzę, że dałoby się to zrobić.

--
Kamnez
----

Humanitarna walka?