Wytnij.wytnij

11. Data: 2004-06-20 11:23:11

Temat: Re: Wytnij.wytnij
Od: "Rafal Zielinski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20040620105130.6DE8.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...

> Moje też mają, ale - jak to zawsze odpowiadają admini - u mnie
> jest wszystko w porządku. ;-)
> MW się nie drze, a odsyłać nie chce tylko wtedy, kiedy nie ma w
> nagłówkach podanego adresu, co się zdarza baaaardzo rzadko.
> Mówię o wersji 2.0.28 beta.

Witam

ja korzystalem z wczesniejszej wersji

rafal z

12. Data: 2004-06-20 14:46:08

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Zielinski pisze w news:cb3s8a$bdt$1@nemesis.news.tpi.pl

> ja korzystalem z wczesniejszej wersji

Więc może to był jeden z bugów i nowsza wersja jest od nich wolna.
;)

13. Data: 2004-06-22 00:07:09

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Perła" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> Cześć chopy i baby :)
>
> Teraz bedzie lekcja na temat skonfigurowania swoich odbiorników, żeby nie
> pbierały SPAMU.
>
> Zgadzacie się?

Zapewne wszyscy się zgadzają.
I tu powiem jak ja skutecznie walcze :-)
Niestety moja metota nie nadaje się dla użytkowników mających słabe łącza.
A także tych dla których ściągnięcie kilku megabajtów, z różnych powodów
jest kłopotliwe. Tym wszystkim polecam MailWasher-a
http://www.mailwasher.net/
Używam całkowicie bezpłatnego zestawu:
1. antyvirusa - AVG (Są dwie wersje jedna płatna, druga darmowa)
http://www.grisoft.com/us/us_index.php
2. antyspama - Spamihilator (darmowy, dostepna wersja PL)
http://www.spamihilator.com/
Spamihilator działa podobnie jak serwer pocztowy, który pobiera nasze maile,
filtruje i przekazuje wolne od spamu do czytnika.
Program w początkowej fazie się uczy, co po tygodniu owocuje prawie 100%
skutecznością. Co odciąża nas znacznie tworząc reguły.
Oczywiście reguły można też ustawiać ręcznie.
U mnie bez specjalnej konfiguracji pierwszego dnia nauki przepuścił 5 z 200
sztuk. Teraz spam widuje sporadycznie, a używam kilku adresów bez żadnych
dopisków i masek, na grupach dyskusyjnych, forum.www i gdzie się da :-)
[dziennie program filtruje od 150 do kilkuset maili]
Jednym słowem same plusy i tylko jeden minus. Program pobiera całą poczte i
mimo to że nie oglądamy spamu, musimy go pobrać generując zbędny ruch
w sieci. Mam jednak nadzieje że autorzy poprawią ten mały feler
(chyba że się nie dopatrzyłem jak to zrobić)
i niebawem program bedzie nie do pobicia.

14. Data: 2004-06-22 05:40:09

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 22-czerwca-2004 o godzinie 02:07:09 Inwalida napisał/a

> [...]
>w sieci. Mam jednak nadzieje że autorzy poprawią ten mały feler
>(chyba że się nie dopatrzyłem jak to zrobić)

Cudów nie ma, niestety.

Nie ma mozliwości czytania poczty na serwerze (przynajmniej narazie) w
protokole POP3. W związku z tym list, żeby być zbadanym przez program
antyspamowy musi być pobrany.

Adam Pietrasiewicz

15. Data: 2004-06-23 07:34:02

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Nie ma mozliwości czytania poczty na serwerze (przynajmniej narazie) w
> protokole POP3. W związku z tym list, żeby być zbadanym przez program

Masz rasje, jednak dotyczy to skanowania antywirusowego.
W przypadku spamu istnieje możliwość ściągniecia nagłówków, i sprawdzenia.
Po takiej akcji można nawiązać dodatkowe połączenie kasując wybitny spam
i pobierać resztę. Sporo wtedy odpadnie z pobierania

16. Data: 2004-06-23 07:53:36

Od: "Rafal Zielinski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inwalida" <i...@a...net> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

[ciach] bo za dlugie

> [...]
> Po takiej akcji można nawiązać dodatkowe połączenie kasując wybitny spam
> i pobierać resztę. Sporo wtedy odpadnie z pobierania

taka funkcje ma np. The Bat Rit Labs. Wersja shareware 30 dniowa w pelni
funkcjonalna na http://www.ritlabs.com/en/products/thebat/ w jezyku
angielskim z mozliwoscia spolszczenia. Instalka w granicach 3,5 MB. Mozna
zaznaczyc w opcjach konkretnego konta, ze ma sciagnac tylko naglowki, po
czym mozna zadecydowac pobieramy, niepobieramy, kasujemy prosto z serwera

pozdrawiam

Rafal Z

17. Data: 2004-06-23 08:40:44

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W środę 23-czerwca-2004 o godzinie 09:34:02 Inwalida napisał/a

> [...]

>Po takiej akcji można nawiązać dodatkowe połączenie kasując wybitny spam
>i pobierać resztę. Sporo wtedy odpadnie z pobierania

Oczywiście, że tak - można pobrać nagłówki i wiele programów potrafi
to robić. Jednak nie zawsze jest to wystarczające, spamerzy fałszują
wpisy w nagłówkach i nie w każdym przypadku pozwala to ochronić się
przed spamem i wirusami.

Adam Pietrasiewicz

18. Data: 2004-06-25 00:23:02

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Zielinski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czym mozna zadecydowac pobieramy, niepobieramy, kasujemy prosto z serwera

Wiem :-) Problem w tym że wszystkie regułki musisz z palucha wklepać.
Ja mówię o programie który ma dodatkowy moduł nauki.
Bardzo skuteczny, w zasadzie nie musisz dodawać żadnych reguł.
Zaznaczasz poprostu pocztę którą przepuścił, jako spam.
Praktycznie po tygodniu zabawy brak spamu.
Jednak pobiera całą pocztę. Gdyby miał podobną funkcję i sprawdzał
w pierwszym przebiegu same nagłówki. Spam który musi zostać pobrany
do sprawdzenia, znacznie by zmniejszyl swoją objętość.
Osobiście pobranie tych pare mega spamu, nie robi mi różnicy.
Jednak są ludzie na modemach, czy nawet podpięci przez "komórki".
Zresztą co tu dużo mówić, taka funkcja wpływa na odciążenie sieci.
W tej chwili mamy wybór albo sprawdzamy nagłówki i ustawiamy filtry.
[ istnieje też możliwość wykonania tylko jednaj z tych funkcji :-)]
Albo zdajemy się na dobry automat, który musi pobrać spam do analizy.
Połączenie tych funkcji, ucieszy nie jednego użytkownika, który ma wybór
albo pobierać, albo drzeć włosy z głowy nad ustawieniem filtrów.

19. Data: 2004-06-25 00:45:43

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to robić. Jednak nie zawsze jest to wystarczające, spamerzy fałszują
> wpisy w nagłówkach i nie w każdym przypadku pozwala to ochronić się

Dokładnie tak, dlatego wyraziłem nadzieję że Spamihilator doda drugi
przebieg. Czyli w pierwszym przebiegu sprawdzi nagłówki, a w drugim pobierze
resztę i sprawdzi standardowo (czyt. tak jak w aktualnych wersjach).

Pozdrwiam

Pictures of busty european teens 2051
Poezja i opowiadania Małgorzaty Matera: "Pamela Anderson powiedziała Dosyć".
touchpad
Uwaga muzykalni
Z renty na emerytur