Wytnij.wytnij

1. Data: 2004-06-17 12:15:50

Temat: Wytnij.wytnij
Od: "Perła" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Cześć chopy i baby :)

Teraz bedzie lekcja na temat skonfigurowania swoich odbiorników, żeby nie
pbierały SPAMU.

Zgadzacie się?

--
Pozdrawiam.
Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

2. Data: 2004-06-17 12:20:39

Temat: Re: Wytnij.wytnij
Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Oczywistym to jest ;-)....że tak

--
Piotr p...@p...onet.pl
Nigdy nie pal za sobą mostów zdziwisz się ile razy będziesz przekraczać

3. Data: 2004-06-18 12:48:07

Od: "Perła" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Perła" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> Teraz bedzie lekcja na temat skonfigurowania swoich odbiorników, żeby nie
> pbierały SPAMU.

Rzecz jasna nie zamierzam nikogo uczyć, lecz podzielić się własnym
doświadczeniem w tym temacie.
Liczę na to, że podzielicie się również własnymi doświadczeniami i
wybierzemy najkorzystniejszy wariant.
Nie tylko o spam mi chodzi, jak wcześniej napisałem, ale również o
przeciwdziałanie pobieraniu wszelkiego rodzaju wirusów, dialerów i innego
szmatałajstwa, bez korzystania z programów antywirusowych. Chodzi mi o
higienę, którą każdy z nas powinien utrzymywać podczas pracy na komputerze
indywidualnym i współużytkowanym. Programy antywirusowe powinny stanowić
tylko tło - powinny zapobiegać nieprzewidzianym przez nas sytuacjom.

4. Data: 2004-06-18 16:57:07

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Perła pisze w news:cauoke$tvk$1@news.lublin.pl

> Liczę na to, że podzielicie się również własnymi doświadczeniami i
> wybierzemy najkorzystniejszy wariant.

MailWasher i tylko MailWasher. I zero spamu, zero wirusów, reklam,
niechcianej poczty itd. itp. Na komp trafia mi jedynie to, co
sama chcę, żeby trafiło. Polecam.
Ale starszą wersję programu, bo nowa ma ograniczenia do jednego
konta, OIDP.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

5. Data: 2004-06-18 18:31:32

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-06-18 18:57,na grupę dyskusyjną Scalamanca
(1.623035E-295maill%) napisał(a):

> MailWasher i tylko MailWasher. I zero spamu, zero wirusów, reklam,

Witam
A ja polecam Mozillę pl albo n!kuriera ten drugi jeśli komuś zależy
tylko na kliencie poczty Nkurier jak i komponent pocztowy kombajnu
mozilla pozwala na dość skuteczną walkę z spamem
Oj wyszedł mi chyba niechcący spam przepraszam ;-)

--
Piotr M:)<=>pmbb(at)poczta.onet.pl
Jest ci smutno .... napisz list miłosny .... Tobie poprawi to humor a

6. Data: 2004-06-19 19:32:59

Od: "Rafal Zielinski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20040618185604.7C69.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...

> [...]
> sama chcę, żeby trafiło. Polecam.
> Ale starszą wersję programu, bo nowa ma ograniczenia do jednego

Witam

Kiedys z niego korzystalem, ale mialem problemy, poniewaz moje konta maja
autoryzacje smtp i mailwasher darl :0) mi sie niemilosiernie ze nie moze
niec odeslac. moze masz jakis sposob na to, zeby to obejsc?

pozdrawiam

rafal z

7. Data: 2004-06-20 08:41:38

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M:) pisze w news:cavce0$s9c$1@news.onet.pl

> A ja polecam Mozillę

O, właśnie. Ale mówisz o tej z klienten poczty? Pytałam o niego
na innej grupie, ale nikt pary nie puścił z ust. Fajny jest?
Można go jakoś doinstalować _do_ już istniejącej Mozilli? Bo
dopiero co ją zainstalowałam, przeinstalowałam i pościągałam
pluginy - jeden plugin na jeden impuls... ;)

8. Data: 2004-06-20 08:53:03

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Zielinski pisze w news:cb24e7$aug$1@atlantis.news.tpi.pl

> Kiedys z niego korzystalem, ale mialem problemy, poniewaz moje konta maja
> autoryzacje smtp i mailwasher darl :0) mi sie niemilosiernie ze nie moze
> niec odeslac. moze masz jakis sposob na to, zeby to obejsc?

Moje też mają, ale - jak to zawsze odpowiadają admini - u mnie
jest wszystko w porządku. ;-)
MW się nie drze, a odsyłać nie chce tylko wtedy, kiedy nie ma w
nagłówkach podanego adresu, co się zdarza baaaardzo rzadko.
Mówię o wersji 2.0.28 beta.

9. Data: 2004-06-20 09:38:24

Od: "Sławek" <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sama chcę, żeby trafiło. Polecam.
> Ale starszą wersję programu, bo nowa ma ograniczenia do jednego

Witam
Jeżeli poddasz nową wersję odpowiedniemu tunindowi to pozbędziesz się
ograniczenia :)
pozdrawiam S

10. Data: 2004-06-20 10:17:38

Od: Tomasz Przybysz <f...@g...ino.mi.tu.nie.spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Homo Usenetus "Rafal Zielinski" <r...@n...pl> pisze:

>Kiedys z niego korzystalem, ale mialem problemy, poniewaz moje konta maja
>autoryzacje smtp i mailwasher darl :0) mi sie niemilosiernie ze nie moze
>niec odeslac. moze masz jakis sposob na to, zeby to obejsc?

Nie wiem jak w przypadku starszych wersji, ale ja używam MailWasher
Pro (wersja shareware) ze strony http://www.firetrust.com/home/ i on
bez problemu korzysta z autoryzacji.

--
Pozdrawia... Tomek
Strona prywatna: http://www.fop.skonet.pl

Pictures of busty european teens 2051
Poezja i opowiadania Małgorzaty Matera: "Pamela Anderson powiedziała Dosyć".
touchpad
Uwaga muzykalni
Z renty na emerytur