Wyweszyc partnera?

11. Data: 2000-01-20 13:52:21

Temat: Odp: Wyweszyc partnera?
Od: "slawek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... a i w autobusie dużo miejsca.... LOL!!!!!!!

--
-----IZBA PRZYJĘĆ PSS-----
Sławek - 53651063

Użytkownik PET <p...@w...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8671sl$fsn$...@i...nask.pl...
: Wtedy jest zdecydowanie taniej :))))
: PET
:
:

12. Data: 2000-01-20 14:28:43

Od: "PET" <p...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe jak reagują na to kobiety ????
PET

13. Data: 2000-01-20 15:20:31

Temat: Re: Wyweszyc partnera?
Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

slawek napisał(a) w wiadomości: ...
>... a i w autobusie dużo miejsca.... LOL!!!!!!!
>

>--
>-----IZBA PRZYJĘĆ PSS-----
> Sławek - 53651063

Zreszta mydlo zmywa feromony - wiec chyba decyzja jest prosta. ;-)
--
--I-Z-B-A----L-O-R-D-O-W---P-S-S--
### Belin ### (stazysta)

14. Data: 2000-01-20 22:33:03

Od: "M...A_Art" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak Was czytam i juz mi gorzej... :)))) Tylko nie pot! :((((((

Marta

Użytkownik PET <p...@w...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8675vt$haf$...@i...nask.pl...

15. Data: 2000-01-21 18:04:15

Od: "Kłaczek" <k...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

M...A_Art napisał(a) w wiadomości: ...
>Tak Was czytam i juz mi gorzej... :)))) Tylko nie pot! :((((((

Czyzby smierdzialo ci tu "potem"? Ja mysle ze tu smierdzi "teraz"!!
LOL !!!!!!!!!!!!

<^><^><^><^><^><^><^><^><^><^><^>
-- Klaczek --
Member Of The Spammers Club
<^><^><^><^><^><^><^><^><^><^><^>

16. Data: 2000-02-06 22:48:47

Od: "Raffie" <r...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Founder Ty jeszcze tutaj ;))))
Pozdrawiam
Raffie (vel login2)

PS. Wracam po hmm prawie roku i plakac sie chce 2 znajome nicki (jeszcze
Bluzgatch). Szukam dalej - 6000+ postow to troche jest ....
--

http://republika.pl/rafie

[ . . . And so we are told this is the golden age
And gold is the reason for the wars we wage, . . . ]

17. Data: 2000-02-06 23:43:25

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raffie wrote:
> PS. Wracam po hmm prawie roku i plakac sie chce 2 znajome nicki (jeszcze
> Bluzgatch). Szukam dalej - 6000+ postow to troche jest ....

No cóż - reszta milczy lub uciekła zdegustowana IRCowaniem paru
osób mających kłopoty z rozróżnieniem do czego służy która część Internetu... :((

pozdrawiam
A r e k

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

18. Data: 2000-02-07 08:29:49

Od: Sebek <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ tHe fOUNDEr ] wrote:

> [...]
> chemiczne substance wabiace. Czy w przyszlosci szukajac partnera, tez
> bedziemy mogli skorzystac z feromonow? Wciaz toczy sie spor, czy Istnieje
> ludzki feromon, jednak niektorzy naukowcy staraja sie wyizolowac i
> "zabutelkowac" to cos, co prawdopodobnie zbliza do siebie partnerow.
> Ponizszy artykul ktory tutaj cytuje pochodzi z czasopisma Swiat Nauki
> (12/99) i traktuje wlasnie o tych specyfikach, ktore nadal pozostaja w
> centrum zainteresowan naukowcow i sa przedmiotem szeregu badan z nimi
> zwiazanych, pomimo iz mozna je juz... kupic! :)

CIACH

> -( t H e f O U N D E r )-
> 4 pl.soc.seks FAQ, photos and more, try here
> . . . s i m p l y a d d i c t i v e . . .

Troche glupio a moze nawet nie etycznie ze ktos chce ingerowac
w tak wspanialy proces badz co badz chemiczny ale co fajniejsze
wytwarzany przez organizm ludzki.

Szkoda bedzie zachodu gdy doidzie do tego gdy w skolepie
no moze w aptece kupimy sobie buteleczke, wystarczy sie
spryskac i po ptakach. to troche wygodnickie i juz nie tak
ekscytujace jak to jest teraz.

Pozdrawiam i milo cie tu wdziec

--
---Sebek---