Wzdęty brzuch. RATUNKU!!!

1. Data: 2002-08-19 20:06:45

Temat: Wzdęty brzuch. RATUNKU!!!
Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś miesiąca (około) z ogromnym zmartwieniem obserwuję u siebie
bardzo częste wzdęcia brzucha (przedtem to się nigdy nie zdarzało - miałam
bardzo płaski brzuszek!).

Teraz nie ważne co i ile jem - on ciągle jest wzdęty (choć nic nie
przytyłam!).
Brałam trochę lekarstwo na wzdęcia (polecone przez aptekarza) i pomagało
(czasowo), ale przecież nie mogę cały czas na tym "jechać"!!!

Co robię źle? Może jem coś "niedozwolonego" przy skłonności do wzdęć?
Ratunku! Czuję się jak hipopotam, a wyglądam jak w szóstym miesiącu ciąży!

Dodam, że odżywiam się zdrowo: owoce, warzywa, jogurty, płatki owsiane...

WSZELKIE RADY MILE WIDZIANE!

Pozdrawiam,
Załamana Ja.

2. Data: 2002-08-19 21:08:54

Temat: Re: Wzdęty brzuch. RATUNKU!!!
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koala" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> Dodam, że odżywiam się zdrowo: owoce, warzywa, jogurty, płatki owsiane...

Protestuję przeciwko łączeniu wyrazu "zdrowo" z owocami, warzywami, płatkami
owsianymi.. :)

> WSZELKIE RADY MILE WIDZIANE!

Przestań jeść to paskudztwo ( no nie do końca, trochę można, a nawet
trzeba).

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2002-08-19 21:19:01

Od: "Jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wzdecia moga byc objawem chorob ukladu pokarmowego, zglos sie do lekarza.
nie napisalas czy sa jakies zmiany masy ciala, a to tez moze byc w tym
wypadku wazne.

4. Data: 2002-08-19 22:39:37

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo płaski brzuszek!).

> Dodam, że odżywiam się zdrowo: owoce, warzywa, jogurty, płatki owsiane...

Wlasnie dlatego :) Te wszystkie pokarmy tak dzialaja.
Jak bylam u Straznikow Wagi - ostrzegali, ze na poczatku, przy zwiekszeniu
ilosci warzyw i owocow moze tak sie dziac.

Sandra

5. Data: 2002-08-20 07:05:32

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koala" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> Brałam trochę lekarstwo na wzdęcia (polecone przez aptekarza) i pomagało
> (czasowo), ale przecież nie mogę cały czas na tym "jechać"!!!

polecam espumisan albo magnezytki- bardzo dobrze reguluja twoj problem

> Dodam, że odżywiam się zdrowo: owoce, warzywa, jogurty, płatki owsiane...

owoce jedzone po posilku powoduja wzdecia,
jogurty i niektore przetwory mleczne rowniez dzialaja w ten sposob.

Moze jesz po prostu za duzo owocow (tak, tak, mozna jesc ich za duzo),
albo zle laczysz produkty i to powoduje wzdymanie.

Bardzo dobrze na wzdecia dzialaja cwiczenia na dolne partie brzucha
(po okolo mies. regularnych cwiczen powinnas zobaczyc poprawe)
rob tez "swiece"

pozdr
magda

6. Data: 2002-08-20 08:19:43

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie napisalas czy sa jakies zmiany masy ciala, a to tez moze byc w tym
> wypadku wazne.

Nie, nie przytyłam. Waga się nie zmieniła.
Koala.

7. Data: 2002-08-20 08:20:54

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak bylam u Straznikow Wagi - ostrzegali, ze na poczatku, przy zwiekszeniu
> ilosci warzyw i owocow moze tak sie dziac.

Tylko, że ja się tak od dawna odżywiam a wzdęcia pojawiły się ok. miesiąca
temu.
I bądź tu mądry... Ech...
Normalna Enigma.

Koala.

8. Data: 2002-08-20 08:21:51

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> polecam espumisan albo magnezytki- bardzo dobrze reguluja twoj problem

Brałam właśnie Espumisan. Jak już pisałam pomaga doraźnie, a potem znów to
samo....

Koala.

9. Data: 2002-08-20 08:24:21

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> owoce jedzone po posilku powoduja wzdecia,
jogurty i niektore przetwory mleczne rowniez dzialaja w ten sposob.

Nie jem ich nigdy po posiłku - najwcześniej 1,5h po.

Jak najlepiej łączyć w takim razie pokarmy, by ich jedzenie nie powodowało
wzdęć?

Pozdrawiam,
Koala.

10. Data: 2002-08-20 08:25:59

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przestań jeść to paskudztwo ( no nie do końca, trochę można, a nawet
> trzeba).

Przyznaję się bez bicia, że dosyć dużo ich jem (tzn. codziennie). Czemu
uważasz, że są złe?
Myślisz, że to one powodują te wzdęcia?

Pozdrawiam,
Koala.