Wzdęty brzuch. RATUNKU!!!

21. Data: 2002-09-02 07:58:19

Temat: Re: Wzdęty brzuch. RATUNKU!!!
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to jest balsam kapucynski i gdzie go mozna kupic?
Pozdrawiam Hafsa

22. Data: 2002-09-03 08:11:35

Od: "k164" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to jest balsam kapucynski i gdzie go mozna kupic?
Jest sprzedawany u Ojców Kapucynów w Krakowie, można go też nabyć u
Kapucynów w Warszawie ale na zamówienie.
Naprawdę działa wypróbowałem wielokrotnie na sobie i rodzinie.
Balsamu kapucyńskiego używać można:

1.. Przy próchnicy i psuciu się zębów, kiedy wystąpi zapalenie okostnej, a
ma się uczucie jakby bolący ząb się wydłużył. Łyżeczka balsamu, wzięta do
ust, po krótkim czasie uśmierza ból, a wzmacniając chory ząb, leczy go.
Jeśli zęby są popsute, należy tak robić przez dłuższy czas.
2.. Podczas zapalenia gardła, przy utrudnionym przełykaniu i piciu, należy
zażyć 2-3 razy dziennie po łyżeczce balsamu, z wolna płyn połykając lub
lepiej pędzlować gardło, a ból i zapalenie wkrótce znikną.
3.. Znakomite jest działanie balsamu na wątrobę i na wzdęcia. Kroplami
kilka razy dziennie wzięty na cukrze balsam zmniejsza obrzęk wątroby,
uśmierza bóle, rozpędza wiatry i przywraca utracony apetyt. Źle trawiące
żołądek i kiszki w krótkim czasie, pod działaniem tegoż balsamu, wracają na
powrót do swych normalnych funkcji.
4.. Balsam ten jest doskonałym środkiem przeciw robakom,wywołującym bardzo
często konwulsje u dzieci. Po użyciu pół łyżeczki, lub nawet i mniej -
stosownie do wieku - ustępują zagrażające życiu drgawki. Częste zażywanie
balsamu zapobiega ponownemu występowaniu tej choroby.
5.. Jest idealnym środkiem leczącym rany cięte czy kłute, a nawet i
postrzałowe wskroś biegnące. Zwilżenie rany balsamem łagodzi ból, nie
dopuszcza zapalenia i ropienia. W przypadkach kiedy potworzyły się z ran
otwory, należy balsam wpuszczać do rany, a nic ponadto tam nie wkładać, gdyż
balsam sam ranę oczyszcza. Gdy rana szeroka (ziejąca) jest, należy brzegi
nieco ściągnąć i balsamem dobrze, a często ranę zwilżać Nie trzeba balsamu
przykładać ogrzanego. Krótki ból powstający przy jego stosowaniu znika po
kilku minutach.
6.. Leczy i wygładza skórę popękaną na rękach i nogach, usuwa brodawki,
liszaje i wypryski.
7.. Balsam kapucyński jest wedle poczynionych doświadczeń najsilniejszym
środkiem ochronnym przeciw chorobom zakaźnym.
8.. Balsam jest wypróbowanym środkiem przeciw kurczom żołądka i
najgwałtowniejszym kolkom. Chroniczne boleści brzucha usuwa zupełnie, jeśli
się go przez pewien czas zażywa. Czynności żołądka reguluje doskonale.
9.. Rano na czczo dłuższy czas zażywany, odflegmia i czyści płuca, leczy
owrzodzenia krtani i łagodzi katar płucny.
10.. Bóle głowy uleczyć można nacierając tym balsamem czoło, a same często
wąchanie i wciąganie balsamu odświeża umysł, wzmacnia pamięć, nie dopuszcza
do zawrotów głowy.
Skład balsamu jest tego rodzaju, że jest skuteczny dla każdego wieku.
Używany raz na osiem lub przynajmniej raz na czternaście dni utrzymuje
człowieka zawsze w dobrym stanie, wzmacnia mięśnie i siły. O prawdziwości
skutecznego działania balsamu kapucyńskiego przekonać się można przez
osobiste jego wypróbowanie.

Zwykła dawka dla dorosłych jest 40 do 50 kropli, a dla dzieci 10 do 20
kropli i to zawsze dla wszystkich na cukrze.

23. Data: 2002-09-03 21:08:08

Od: Rudiok <r...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia "k164" <k...@o...pl> napisal(a):

>Jest sprzedawany u Ojców Kapucynów w Krakowie [..]

A cena jego...?

--
Z powazaniem, Mateusz Nowak [ rudiok(at)go2.pl | http://manga.xq.pl ]

24. Data: 2002-09-04 12:43:54

Od: "k164" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A cena jego...?

chyba 30zl za 0,2 litra

25. Data: 2002-09-05 21:42:38

Od: Rudiok <r...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

>chyba 30zl za 0,2 litra

A dziekuje.

--
Z powazaniem, Mateusz Nowak [ rudiok(at)go2.pl | http://manga.xq.pl ]

26. Data: 2002-09-06 07:52:03

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Od jakiegoś miesiąca (około) z ogromnym zmartwieniem obserwuję u siebie
> bardzo częste wzdęcia brzucha (przedtem to się nigdy nie zdarzało - miałam
> bardzo płaski brzuszek!).
> WSZELKIE RADY MILE WIDZIANE!

Też miałem problemy ok. 3 lata temu, różne sposoby wypróbowywałem (badania
lekarskie, mnóstwo leków, nawet zioła, oczywiście Citropepsin na wszystko,
leczenie helicobakter) i nic.
Dopiero na diecie optymalnej nie było żadnych wzdęć. Stosowałem więc DO przez
ok. rok licząc na to, że się wyleczę z kłopotów całkowicie. Od ok. 3 miesięcy
powoli rezygnowałem z DO, no i co? Kłopoty takie same jak nie większe niż
kiedyś.
Pozdrawiam, też czekam na cudowny środek, a może nim będzie balsam kapucyński?
Marek

27. Data: 2002-09-13 14:02:45

Od: "k164" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam, też czekam na cudowny środek, a może nim będzie balsam
kapucyński?
> Marek

Jak pomoże daj znać.

28. Data: 2002-09-13 19:49:52

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> kapucyński?
>
> Jak pomoże daj znać.

Chętnie, ale najpierw gdzie i kiedy kupić - do Krakowa mam 200km
A może ktoś już stosował i pomogło?

Co to jest MULTABEN
wegetarianizm-sposób na zdrowie
rowerek do cwiczen