Wzmocnienie włosów po pigułkach antykoncepcyjnych

1. Data: 2004-04-05 18:56:49

Temat: Wzmocnienie włosów po pigułkach antykoncepcyjnych
Od: "Kuba" <kuba1234[CUT]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wiem, ze temat się przewinął nie raz przez grupę, ale chodzi o to, że
moją dziewczyną strasznie osłabiła sobie włosy po pigułkach Harmonet.
Wypadło jej 2/3 włosów, a miała bardzo gęste.
Chciałbym jej sprawić w prezencie jakiś dobry specyfik na wzmocnienie
(a może na zwiększenie ilości-nie wiem czy się da), w końcu także ja
jestem współodpowiedzialny :)
Dzięki za wszelkie rady.
Pozdrawiam. Kuba

1. Data: 2004-04-05 18:59:35

Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W aptece jak się spytasz to Ci wszystko ładnie powiedzą i zaproponują dużo
specyfików. Najlepszy chyba jest wax i syllica- to do łykania. Po prostu idź
do apteki;)

Pozdrawiam,
Anna

1. Data: 2004-04-05 19:02:49

Od: "K2" <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moją dziewczyną strasznie osłabiła sobie włosy po pigułkach Harmonet.
> Wypadło jej 2/3 włosów, a miała bardzo gęste.

Wypadanie wlosow nie jest normalne po tabletkach a/k
IMO powinna udac sie do lekarza

1. Data: 2004-04-05 19:05:51

Od: "K2" <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> specyfików. Najlepszy chyba jest wax i syllica- to do łykania. Po prostu

Myslisz jak pewien ksiadz ktory azeby zwiekszysc ilosc slucow i chrzstow
zbudowal gniazdo bocianie.
Zeby stan owlosienia powroclil do normy trzeba usunac przyczyne teo
stanu
Zmienic tabletki. odstawic je przerzucic sie na inna metode

k2

1. Data: 2004-04-05 19:20:41

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba wrote:
> [...]
> Chciałbym jej sprawić w prezencie jakiś dobry specyfik na wzmocnienie
> (a może na zwiększenie ilości-nie wiem czy się da), w końcu także ja

To chyba źle dobrałeś temat wiadomości.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-05 20:04:05

Od: "teia^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> To chyba źle dobrałeś temat wiadomości.

czemu? o_O
--
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2004-04-05 21:06:07

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

teia^^ wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> czemu? o_O

Bo jak pisze, że włosy po pigułkach się osłabiły to z tego temu można
zrozumieć, że chodzi o pigułki wzmacniające włosy.

;-)

Ligeia

1. Data: 2004-04-06 08:00:16

Od: "Kuba" <kuba1234[CUT]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

O pigułkach już zapomnieliśmy. Ale włosy samę się nie wzmocniły... :)

1. Data: 2004-04-06 08:26:48

Od: "Kuba" <kuba1234[CUT]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <kuba1234[CUT]@poczta.fm> napisał w wiadomości
> O pigułkach już zapomnieliśmy. Ale włosy samę się nie wzmocniły...
:)

Wiem, ze dobrym rozwiązaniem jest ścięcie włosów na króciutko. Ale
moja dziewczyna nie chce się zgodzić.
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-04-06 14:35:44

Od: "K2" <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O pigułkach już zapomnieliśmy. Ale włosy samę się nie wzmocniły... :)

Tak w caigu dwoch dni ?
Ale w zasadzie mamy WIELKI TYDZIEN
Cuda sie zdarzaja

k2