Re: Wzory do naśladowania

From: xantiros <x...@y...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Wzory do naśladowania
Date: Tue, 28 May 2013 15:07:22 +0200
<5...@g...googlegroups.com>
<ko2699$p9o$1@node2.news.atman.pl>
<5...@o...googlegroups.com>

W dniu 28.05.2013 14:17, outside pisze:
> [...]
do-szwajcarii-po-...

homo.http://www.nydailynews.com/news/crime/gay-conn-
couple-accused-rape-fa...

> [...]
> jest katolicka polska i katolickie kraje. Co chwila mamy propagande że
> urzędnicy zabierają ludziom dzieci , a jak popatrzysz na te informacje
> są zmanipulowane. Wymysły o syndromach które nie istnieją jak syndrom
> aborcyjny, to jest szantaż kościoła itd. Teraz w internet jest tak
> zasrany katolicką propagandą że to jest 70 bzdur, po różnych grupach
> siedzą funkcjonariusze kościelni, strony które podszywają się pod
> naukę. Nie ma lekarza który będzie depresantów poddawał eutanazji , to
> jest tak chory wymysł że tylko idiota uwierzy.

tu masz fakty naukowe, potwierdzone przez amerykańskie uniwerki

http://wpolityce.pl/wydarzenia/36178-co-grozi-dzieci
om-wychowanym-przez-homoseksualistow-miazdzacy-rapor
t-amerykanskiego-socjologa

więc nie pierdol głupot