XL wiosenna

11. Data: 2008-01-14 22:24:09

Temat: Re: XL napalona na się
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To uważaj, bo to -nawet dla mnie- zaczyna być nudnawe... ;P

A co, myślaleś, że samouwielbienie (Sky - hy hy!) to Twoje odkrycie? - trza
było opatentować ;-ppp
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

12. Data: 2008-01-14 22:24:38

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2008-01-14 22:42:03

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co, myślaleś, że samouwielbienie (Sky - hy hy!) to Twoje odkrycie? - trza
> było opatentować ;-ppp

Ja tam nie pałam do własnego nicka
namietnością jak cielę do malowanych wrót ;P

14. Data: 2008-01-14 22:45:50

Temat: Re: XL wiosenna
Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> tak się raz wkurzyłam i zlikwidowałam po prostu,
> poza tym miałam ich za dużo i już mi sie hasła mieszały.

Ja mam jeszcze 6 (w "spadku" po mężu podglądaczu). Ale też powoli
redukuję ilość bytów - sama aż tyle nie potrzebuję ;)

> A z kolei tego konta w Googlu to mi sie nie chce tracić,
> bo mi zależy na nicku :-DDD

Czas zacząć myśleć o czwartym... ale to dopiero gdy jeszcze kilka
spraw załatwię jako "niewolnica" :)

--
Pozdrawiam - Aicha

15. Data: 2008-01-15 11:01:53

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jan 2008 23:42:03 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja tam nie pałam do własnego nicka
> namietnością jak cielę do malowanych wrót ;P

Nie do nicka, tylko do siebie. Nick musi być adekwatny do uczuć :-D

16. Data: 2008-01-15 11:03:14

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jan 2008 23:45:50 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
> redukuję ilość bytów - sama aż tyle nie potrzebuję ;)

> Czas zacząć myśleć o czwartym... ale to dopiero gdy jeszcze kilka

O czwartym nicku???
Niezła jesteś ;-P

17. Data: 2008-01-15 11:48:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie do nicka, tylko do siebie. Nick musi być adekwatny do uczuć :-D

A uczucia są adekwatne do widzimisię...prawda? ;P

18. Data: 2008-01-15 11:49:54

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O czwartym nicku???
> Niezła jesteś ;-P

Nie tyle "nie-zła"
co "nie-stała"... ;)

19. Data: 2008-01-15 11:51:09

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jan 2008 12:48:56 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> A uczucia są adekwatne do widzimisię...prawda? ;P

Mało tego! Tu zachodzi równość!
:-D

20. Data: 2008-01-15 11:53:40

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jan 2008 12:49:54 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie tyle "nie-zła"
> co "nie-stała"... ;)

Znam taką jedną, co stała: samochwała :-DDD
A Aicha nie-stała, to czego chcesz od niej?
;-)

PS. Akcja zapędzania Sky'ów w kozi róg trwa!
:-D
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl
Pozdrawiam podszywki - produkujcie sie dalej, nie mam nic przeciwko temu,
byle było mądrze :-P

Choroba afektywna dwubiegunowa a pobór do wojska
NIHIL NOVI
ZOSTALEM ULECZONY
Re: Początek i Koniec
Re: Produkacja seryjna pacjentów ...dla psychiatrów !