Re: Produkacja seryjna pacjentów ...dla psychiatrów !

1. Data: 2008-01-14 00:14:03

Temat: Re: Produkacja seryjna pacjentów ...dla psychiatrów !
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tor_pan" <o...@m...org> napisał w wiadomości
news:fmd62n$1il$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> zdarzyły to tylko z powodu sprawnych akcji ratunkowych.
> Nie warto więc polegać na opatrzności bożej.
> Ani na modlitwach za pieniądze panów w czarnych sukienkach i
> obu lewych rękach .
> ---------------
> http://centurion.xcx.pl
> "Błogosławieni niech będą ci wierni, którzy nie idą w niedzielę
> na zakupy."
> abp Stanisław Michalik
>
> Ps. Kiedy zbadamy oszołomów wykrywaczem kłamstw i zamkniemy
> tych , którzy sami nie wierzą ... lecz wiarę traktują jako intratne źródło

Tor_pan -a ty się dobrze czujesz? ;)
Bo ja z taką świadomością jak twoja
bym sobie chyba w łeb szczelił...;P

2. Data: 2008-01-14 09:08:22

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

> Tor_pan -a ty się dobrze czujesz? ;)
> Bo ja z taką świadomością jak twoja
> bym sobie chyba w łeb szczelił...;P

Nie miałeś za wiele do powiedzenia ...prawda ?
Więc po cholerę cytujesz całość by napisać linijkę komentarza ?
Podbudowuje to Ciebie ?

3. Data: 2008-01-14 11:47:23

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie miałeś za wiele do powiedzenia ...prawda ?
> Więc po cholerę cytujesz całość by napisać linijkę komentarza ?
> Podbudowuje to Ciebie ?

Mnie nie...bo mnie już nic ponoć nie pomoże... ;)
ale innym na pl.sci.psychologia całość tekstu
jak najbardziej się przyda... ;P

4. Data: 2008-01-14 12:20:00

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fme9fp$prq$1@news.onet.pl...

(za dlugie)
ten Tor_pan to jakis oszolom?
Duch

5. Data: 2008-01-14 12:43:55

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie nie...bo mnie już nic ponoć nie pomoże... ;)

To tak jak mnie ;)

> ale innym na pl.sci.psychologia całość tekstu
> jak najbardziej się przyda... ;P

Absolutnie nie masz racji !
Tym, którym by się mogła przydać i tak nie kumają
siedząc pod łóżkiem - by ich Bóg nie wypatrzył.
Jak Lolo na przykład.
A nieliczna reszta wie to lepiej niż byłem w stanie
napisać. Zresztą na pl.psychologia jest trochę więcej
ludzi z dystansem do "prawd prałatów".

6. Data: 2008-01-14 17:18:14

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fme9fp$prq$1@news.onet.pl...
>
> (za dlugie)

W sam raz na artykuł do "Racjonalisty"

> ten Tor_pan to jakis oszolom?
> Duch

Czemu go wprost nie zapytasz?

7. Data: 2008-01-14 17:36:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tak jak mnie ;)

A wierzymy w cuda?
Jak myślisz? ;P

> [...]
> Jak Lolo na przykład.
> A nieliczna reszta wie to lepiej niż byłem w stanie
> napisać. Zresztą na pl.psychologia jest trochę więcej

No to się zdecyduj...bo raz ci źle
ze tu crostnałem a zaraz potem mówisz
że może miejsce nie takie znowu be...

8. Data: 2008-01-14 17:50:31

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <fme9fp$prq$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik "Tor_pan" <o...@m...org> napisał w wiadomości

W sumie jestem mniej oblatany, ale czy to nie kwalifikuje się jako
psychoza indukowana, na bazie lęku przed Bogiem?

Heh, katolikiem jestem "z urodzenia" ale nie z wyznania, żeby była
jasność i żebyś się nie mógł czepnąć pierwszej ewentualności, ale ... o
ile wiem "indoktrynacja religijna" miała się dobrze przez kilkanaście
wieków i jakoś nie zaszkodziła wynalezieniu "prochu i radia", przez
indoktrynowanych. Coś więc w Twoim myśleniu jest nie tak. :)

Pozdrawiam z zastanowieniem
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

9. Data: 2008-01-14 18:00:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wieków i jakoś nie zaszkodziła wynalezieniu "prochu i radia", przez
> indoktrynowanych. Coś więc w Twoim myśleniu jest nie tak. :)

"Twoim" czyli Tor_pana? ;)

10. Data: 2008-01-14 18:25:53

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <fmg7v9$pui$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> "Twoim" czyli Tor_pana? ;)

Wiem, wiem - zapomniałem dodać, że w myśleniu być może etatowego
antyklerykała "Tor_pana", który w objawach być może się nie różni od
swoich "wrogów" - Oni boją się Boga, a On ich i całe dnie spędza nie na
waleniu pokłonów przed podobizną Boga na pudełku od pizzy, ale na
sekowaniu katolików. :) Jaki ten Świat ubogi. ;>

Pozdrawiam klerykalnie
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl