Re: Produkacja seryjna pacjentów ...dla psychiatrów !

91. Data: 2008-01-17 19:41:43

Temat: Re: Produkacja seryjna pacjentów ...dla psychiatrów !
Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

> Nie Kościół -ale struktura nazywajaca siebie Nim ;)

To prawda.
Kościół z definicji to wszyscy wierzący. Ale oni mają tyle
do ,powiedzenia co owce na hali. Liczą sie pasterze, a
dokładniej pewien stary wypasiony baca.
------------------

> To wszystko jest głównie w tym czymś co można nazwać ludzkim sercem,
> niezaślepionym lękiem jednostki o siebie...i tam tego głównie należałoby
> poszukiwać: we własnym wnętrzu...i we wnętrzu bliźnich -ludzi wokoło nas.

Myślimy o tym samym. Ale ja nie potrzebuję do tego Boga.
Dla mnie Twój opis oznacza człowieczeństwo przez duże C.
Humanizm jeżeli tak wolisz.
By działać dla dobra ludzi nie potrzeba Boga.
Powiem więcej...On przeszkadza.
Odciąga uwagę od celu zasadniczego. Naszego wspólnego dobra.
Bóg rzymskokatolicki jest ułudą.
Reanimowanym trupem mentalności minionych tysiącleci.
Zazdrość, mściwość,porywczość ...oto co On uosabia.
Na twarz mu tylko założono maskę (Nowy Testament) .
Niestety "śmierdzi hipokryzją kapłanów", i spod maski
wystają "spróchniałe zębiska".

92. Data: 2008-01-17 21:12:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tor_pan" <o...@m...org> napisał w wiadomości

> [...]
> Na twarz mu tylko założono maskę (Nowy Testament) .
> Niestety "śmierdzi hipokryzją kapłanów", i spod maski

Autentyczne:
Pewien znany w Polsce i nawet przez
ateuszy szanowany ksiądz profesor
został poproszony o poprowadzenie
-w zastępstwie chorej katechetki-
lekcji religii w przedszkolu.
Zakłopotany stał pośród grupy
dzieci i głaszcząc je po
główkach mówił:
"Pamiętajcie na całe życie:
Bóg jest Transcendentny!"

----------------------

Bóg = Transcendencja
A od niej, nawet w Nauce
czy "jakimś" H[umaniźmie]
nie uciekniesz. Bo i dokąd?
;)

93. Data: 2008-01-17 21:26:02

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

> Bóg = Transcendencja
> A od niej, nawet w Nauce
> czy "jakimś" H[umaniźmie]
> nie uciekniesz. Bo i dokąd?
> ;)

Ciekawy kapłan. "Łyknął" widać trochę filozofii.
A filozofia jest niezwykle szkodliwa dla agentów ubezpieczeniowych
od "polis na życie pozagrobowe".
Od filozofii traci się wiarę
Ale tam jest błąd. Prawidłowo powinno być:
Bóg=Transcendentalizm

94. Data: 2008-01-17 22:00:29

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> świetle metod klasyfikowania ich specyfiki wypracowanych przez same
> środowiska kościoła, np przez Dominikanów.
>
> *-podejście prezentowane przez Ratzingera to chyba ostatnia już próba
> sił -na ile się da zawrócić bieg rzeki [a własciwie napierającą powódź].
>
> **-z jakim dość szczegółowo miałem się osobiście okazję "zapoznać" od
> podszewki -i to dość boleśnie, co zresztą pozwoliło mi się tez wyrwać...
> choć kosztem ogromnych strat moralnych i życiowych. Na grupach już nie
> raz o tym pisałem...choć dość ogólnie bo to wciąż zbyt bolesne

Ta analiza jest chyba prawdziwa ogólnie rzecz biorąc.
Mnie osobiście podoba się konserwatyzm Kościoła.
Głównie dlatego, że jego winy wobec ludzkości w przeszłości
są niewybaczalne. Lepiej więc... by się nie dostosował.
On powinien szybko nauczyć się ars moriendi, i zejść ze sceny tego świata.
Przebaczenia za historię być nie może.
U nas w Polsce się o tym nie mówi, ale Europa prędzej
"sczeźnie" niż pozwoli na jakiekolwiek manipulacje Kościołowi
w swojej Konstytucji.
To jest odłam przegranej wiary !
Przyszłość widzę w protestantyzmie, który jednak odrzucił
brudy przeszłości. I to jest dla mnie chrześcijaństwo.
Religia chrześcijańska ponadnarodowa.
Tam nie będzie celibatu, który tak Ci przeszkadza.
Tam pastor jest przyjacielem i przewodnikiem, a nie chorym
na przerost egotyzmu zapijaczonym sępim pedofilem.
Jestem głęboko przekonany, że nie przyjmie się żadna akcja
naprawy Kościoła w oparciu o Watykan.
Tym bardziej, że Kościół świadomie wyrzekł się ekumenizmu
poprzez zerwanie z Soborem Watykańskim II.
Zwyciężyła opcja niereformowalnych dewotów - więc czas
"zabić wieko trumny" Kościoła rzymskiego.
J.J

95. Data: 2008-01-17 22:27:37

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od "polis na życie pozagrobowe".
> Od filozofii traci się wiarę
> Ale tam jest błąd. Prawidłowo powinno być:

Zwał jak zwał, w każdym razie nie z Nas
jest owa moc konstytuujaca rzeczywistość

96. Data: 2008-01-17 22:50:59

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

> Zwał jak zwał, w każdym razie nie z Nas
> jest owa moc konstytuujaca rzeczywistość

Napisz od którego punktu popełnię błąd !
1.Świat powstał kreacjonistycznie.
2.Wykreował go Bóg.
3.Ten Bóg to Jehowa.
4.Jehowa jest Triadą (Trójcą)
5.Kościół rzymskokatolicki jest spadkobiercą
praw Jezusa do wszystkiego co jest na Ziemi do czasu
aż on upomni się ponownie o swoje dziedzictwo powracając
na Ziemię.
6.W szczególności jest on (Kościół) uprawniony do
głoszenia boskiej nauki w dowolny sposób i czyni
to w sposób nieomylny i zgodny z wolą bożą.
7.Wszystkie inne wiary i Kościoły są heretyckie
i nie są w stanie nas zbawić.
8.Buddyzm, Panteizm, Shintoizm, Hinduizm są
utopią bo żaden światopogląd nie jest w stanie
wyczerpać przyczyny tego, że istniejemy.

97. Data: 2008-01-17 23:12:12

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 8.Buddyzm, Panteizm, Shintoizm, Hinduizm są
> utopią bo żaden światopogląd nie jest w stanie
> wyczerpać przyczyny tego, że istniejemy.

Przecież żadne z powyższych
nie jest dla ciebie do przyjęcia...

98. Data: 2008-01-17 23:13:47

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Założyłam sytuację skrajną - chodziło o zatwierdzenie ślubów homo.
> To z gruntu niemozliwe w KK, ale gdyby sie jakimś zrządzeniem to nawet
> stało, wyobraź sobie reakcję wiernych.

Przecież "prawdziwie wierni Kościołowi" by nawet taką
zmianę przyjęli w duchu pokory i posłuszeństwa... ;)

99. Data: 2008-01-17 23:31:38

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież żadne z powyższych
> nie jest dla ciebie do przyjęcia...

Nie bądź taki pewien.
A ponadto chodzi o Twoje poglądy.
Niech zgadnędo 2 włacznie.
3 i 4 akceptowalny, ale bez przekonania ?

100. Data: 2008-01-17 23:33:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tor_pan" <o...@m...org> napisał w wiadomości

Słyszałeś coś kiedyś o tzw. "bożej ekonomii zbawienia"? ;)
Reszta to tylko politykierstwo...niewarte zawracania sobie
i innym nim głowy.

Czym jest szczęśliwe małżeństwo
równanie na szczęśliwe życie
"Seksbomba"