Re: Produkacja seryjna pacjentów ...dla psychiatrów !

81. Data: 2008-01-17 15:07:57

Temat: Re: Produkacja seryjna pacjentów ...dla psychiatrów !
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jan 2008 16:03:24 +0100, ab.666 napisał(a):

> Wiem, ze edukację powszechną, obowiązkową i darmową jako pierwszy
> zaprowadził Napoleon (mason zresztą), kosciół katolski miał tysiąc kilkaset
> lat to zrobić ale jeszcze w XX w. (np. w Polsce) tego nie zrobił, choc
> kontrolował edukacje w 20-leciu miedzywojennym.
>
> ab.
Piszesz bzdury (kościół nie zajmuje się organizowaniem edukacji, ma inne
zadania, od organizowania edukacji jest państwo), no ale trudno, nie o tym
chciałam...
Czy Twój nick ma coś wspólnego z satanizmem? //retoryczne
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

82. Data: 2008-01-17 15:14:06

Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Piszesz bzdury (kościół nie zajmuje się organizowaniem edukacji, ma inne
> zadania, od organizowania edukacji jest państwo)

Rozumiem, że w Państwie Kościelnym (Rzym) edukacja była?

ab.

83. Data: 2008-01-17 15:26:36

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jan 2008 16:14:06 +0100, ab.666 napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Rozumiem, że w Państwie Kościelnym (Rzym) edukacja była?
>
> ab.

Nie wspominałeś o państwie kościelnym, kiedy mówileś o edukacji.
I nie o to Cię pytałam - nie odpowiedziałeś, lecz sam stawiasz pytania,
czyżby dla odwrócenia mojej uwagi? Pytam Cię ponownie, czy Twój nick ma coś
wspólnego z satanizmem, chodzi o 666. Odpowiedz, bo teraz nie pytam
retorycznie.

84. Data: 2008-01-17 16:46:09

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jan 2008 16:26:36 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> czyżby dla odwrócenia mojej uwagi? Pytam Cię ponownie, czy Twój nick ma coś
> wspólnego z satanizmem, chodzi o 666. Odpowiedz, bo teraz nie pytam

Po oczekiwania na odpowiedź czasie niejakim: zdaje się, że ma. Czyli
dyskutant nam jeden(?) odpadł.

85. Data: 2008-01-17 17:42:47

Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytam Cię ponownie, czy Twój nick ma coś
> wspólnego z satanizmem, chodzi o 666.

Przekonaj się z czym ma:
www.legaba.prv.pl

ab.

86. Data: 2008-01-17 17:52:43

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jan 2008 18:42:47 +0100, ab.666 napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Przekonaj się z czym ma:
> www.legaba.prv.pl
>
> ab.

Nie latam po nieznanych linkach.
Jeśli ktoś umieszcza symbol szatana jako swój sygnał, to albo jest jego
wyznawcą, albo ignorantem.
Jesteś ignorantem?

87. Data: 2008-01-17 18:04:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie latam po nieznanych linkach.
> Jeśli ktoś umieszcza symbol szatana jako swój sygnał, to albo jest jego
> wyznawcą, albo ignorantem.
> Jesteś ignorantem?

To nie symbol szatana lecz papiestwa.

88. Data: 2008-01-17 18:25:15

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jan 2008 19:31:33 +0100, Tor_pan napisał(a):

> Owszem pamiętam.
> To było na tej grupie i nawet całkiem niedawno.
> Czyli po staremu...do dziś nie zmądrzeli ?

No, widzę, żeście się odnaleźli. Swój swego zawsze pozna :-)

89. Data: 2008-01-17 18:31:33

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

90. Data: 2008-01-17 19:29:39

Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora