XL wiosenna

1. Data: 2008-01-14 20:02:13

Temat: XL wiosenna
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl
Pozdrawiam podszywki - produkujcie sie dalej,
nie mam nic przeciwko temu,
byle było mądrze :-P

To jak ty piszesz na usenet z tego adresu na wp
skoro nieaktywny? ;P

2. Data: 2008-01-14 20:29:12

Temat: Re: XL wiosenna
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jan 2008 21:02:13 +0100, Sky napisał(a):

> ===========================================
> Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl
> Pozdrawiam podszywki - produkujcie sie dalej,
> nie mam nic przeciwko temu,
> byle było mądrze :-P
> ===========================================
>
> To jak ty piszesz na usenet z tego adresu na wp
> skoro nieaktywny? ;P

40tudeDialog to potrafi - mogę pisać z jakiego chcę, nawet z Twojego, to
zależy tylko od tego, co wpiszę w swojej tożsamości po prostu, ale nie bój
się, nie jestem podszywaczką :-)

3. Data: 2008-01-14 20:41:51

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> 40tudeDialog to potrafi - mogę pisać z jakiego chcę, nawet z
> Twojego, to zależy tylko od tego, co wpiszę w swojej tożsamości
> po prostu, ale nie bój się, nie jestem podszywaczką :-)

OE też to potrafi. Ale Sky, mający od x lat jedną tożsamość, nie używa
pewnie tej funkcjonalności.

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2008-01-14 20:45:03

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jan 2008 21:41:51 +0100, Aicha napisał(a):

> OE też to potrafi. Ale Sky, mający od x lat jedną tożsamość, nie używa
> pewnie tej funkcjonalności.

Ja mam też ciągle tę samą... tożsamość, jak sama nazwa wskazuje :-D
A wysyłam posty niby z nieistniejącego adresu tylko dlatego (już pisałam o
tym), żeby się liczyło do tej samej statystyki w Googlu.

5. Data: 2008-01-14 21:05:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam też ciągle tę samą... tożsamość, jak sama nazwa wskazuje :-D
> A wysyłam posty niby z nieistniejącego adresu tylko dlatego (już pisałam o
> tym), żeby się liczyło do tej samej statystyki w Googlu.

A co z tym niby nieistniejącym kontem właściwie?
Przejeli ci je? Czy zlikwidowałaś z jakichś powodów?

6. Data: 2008-01-14 21:24:13

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jan 2008 22:05:36 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> A co z tym niby nieistniejącym kontem właściwie?
> Przejeli ci je? Czy zlikwidowałaś z jakichś powodów?

Chodzi Ci o pocztowe? - a, tak się raz wkurzyłam i zlikwidowałam po prostu,
poza tym miałam ich za dużo i już mi sie hasła mieszały. A z kolei tego
konta w Googlu to mi sie nie chce tracić, bo mi zależy na nicku :-DDD

7. Data: 2008-01-14 21:53:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi Ci o pocztowe? - a, tak się raz wkurzyłam i zlikwidowałam po prostu,
> poza tym miałam ich za dużo i już mi sie hasła mieszały. A z kolei tego
> konta w Googlu to mi sie nie chce tracić, bo mi zależy na nicku :-DDD

Też ma ci na czym... ;)

8. Data: 2008-01-14 21:53:48

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jan 2008 22:53:20 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Też ma ci na czym... ;)

A "Ci" - niby na czym? Sobie wymysliłeś taki skajowaty, a ja ikselowaty -
mój mi się bardzo podoba i jest bardziej ekscytujący, niż Twój :-D
;-PPP

9. Data: 2008-01-14 22:04:35

Temat: XL napalona na się
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A "Ci" - niby na czym? Sobie wymysliłeś taki skajowaty, a ja ikselowaty -
> mój mi się bardzo podoba i jest bardziej ekscytujący, niż Twój :-D
> ;-PPP

Znaczki jak znaczki -byle dobre a "pojemne pojęcie" :)
Ja tam się nie podniecam tak na te kilka literek... ;P
Więc nadal uważam że nie masz czym... ;)

10. Data: 2008-01-14 22:11:12

Temat: Re: XL napalona na się
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jan 2008 23:04:35 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Znaczki jak znaczki -byle dobre a "pojemne pojęcie" :)
> Ja tam się nie podniecam tak na te kilka literek... ;P
> Więc nadal uważam że nie masz czym... ;)

Nie podniecam się literkami, lecz własną wspaniałością pod nimi się (wcale
nie) kryjącą :-D
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl
Pozdrawiam podszywki - produkujcie sie dalej, nie mam nic przeciwko temu,
byle było mądrze :-P

Choroba afektywna dwubiegunowa a pobór do wojska
NIHIL NOVI
ZOSTALEM ULECZONY
Re: Początek i Koniec
Re: Produkacja seryjna pacjentów ...dla psychiatrów !