[XXX] czy ktoś ma schemat tego obrazka

1. Data: 2004-01-19 13:14:57

Temat: [XXX] czy ktoś ma schemat tego obrazka
Od: "dag" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś ma schemat (wzór graficzny) tego obrazka. Bardzo proszę o pomoc

http://www.haftypolskie.com.pl/produkt.php

Dag

1. Data: 2004-01-19 13:36:33

Temat: Re: [XXX] czy ktoś ma schemat tego obrazka
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dag" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy ktoś ma schemat (wzór graficzny) tego obrazka. Bardzo proszę o pomoc
>
> http://www.haftypolskie.com.pl/produkt.php

Podaj nazwę tego obrazka - taki adres wyskakuje po kliknięciu któregokolwiek
produktu z katalogu...
Aneczka

1. Data: 2004-01-19 18:18:38

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dag" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy ktoś ma schemat (wzór graficzny) tego obrazka. Bardzo proszę o pomoc
>
> http://www.haftypolskie.com.pl/produkt.php
>
> Dag

cześć, to i ja dołączę z prośbą: podobają mi sie Irysy Van Gogha i Wenecja
Boudine'a. Baardzo prosze o schematy. Po kliknięciu Wenecji mam jakieś
rozmazane. ale w realu chyba tak nie jest??
Pozdr.
mój email: n...@o...pl

1. Data: 2004-01-19 20:16:52

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Betty" <n...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> cześć, to i ja dołączę z prośbą: podobają mi sie Irysy Van Gogha i Wenecja
> Boudine'a. Baardzo prosze o schematy. Po kliknięciu Wenecji mam jakieś
> rozmazane. ale w realu chyba tak nie jest??

Nie, w realu nei jest rozmazane (tu jest po to, by nie przerobić samemu
wzoru...).
A irysy za chwilę pójdą :)
Aneczka

1. Data: 2004-01-19 20:42:47

Od: "paulik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Boudine'a. Baardzo prosze o schematy. Po kliknięciu Wenecji mam jakieś
> rozmazane. ale w realu chyba tak nie jest??

zajrzyj do dzialu 'bezplatne wzory' - znajdziesz Wenecje i kilka innych :))
paulik /Szczecin/

1. Data: 2004-01-20 08:48:55

Od: "dag" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki za nieścisłość!!
Chodzi mi o schemat obrazka "Drzemka" (dwa pieski przysypiające) - swoją drogą
cudne.

Baaardzo proszę pomóżcie....

dag

1. Data: 2004-01-20 09:47:16

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za szybki odzew, Aneczce za Irysy (przy okazji pytam czy macie moze
wzory Irysów Van Gogha na żółtym tle z 1 str. katalogu Haftów Polskich?).

Paulik, dziękuję za informację, już ściągnęłam Wenecję. Troche przeraża mnie
koszt całkowity, ale obraz jest duży, niedługo wybiorę sie na poszukiwanie
najtańszych mulin...

Pozdrawiam

Betty.

1. Data: 2004-01-20 09:55:19

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Troche przeraża mnie
> koszt całkowity, ale obraz jest duży, niedługo wybiorę sie na poszukiwanie
> najtańszych mulin...

Betty, może jednak nie te całkiem najtańsze, tylko Ariadna - ona jest
jakościowo ok.
Całkiem najtańsza jest chyba BCM, ale ani ładnie nie wygląda w efkcie
końcowym, ani się nią dobrze nie haftuje - lepiej dołożyć te kilka(naście?)
groszy na motek, a mieć ładny efekt :)
Podrówki
Aneczka (Kraków)
GG 155657

1. Data: 2004-01-20 10:16:22

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Całkiem najtańsza jest chyba BCM, ale ani ładnie nie wygląda w efkcie
> końcowym, ani się nią dobrze nie haftuje - lepiej dołożyć te

Haftowałam kiedyś ( hmm kilka lat temu, teraz chcę powrócić do tego) właśnie
Ariadną, nie wiem jak teraz, ale wtedy Ariadna nie miała numerków muliny,
zostały mi jakieś resztki (całkiem zresztą spore). Chyba przyjdzie mi
porównywać kolory, jak będę miała mozliwość wykorzystania tych resztek,
rozumiem ze teraz łaskawie piszą nr muliny?
Teraz sprawdziłam: pisze: kol.col. i puste miejsce... buuu...
Pisząc: najtańsze, miałam na myśli Ariadnę, ale w sklepie gdzie można
najtaniej dostać, wkrótce wyruszę na poszukiwania.

Pozdrawiam

Betty

1. Data: 2004-01-20 10:33:49

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> porównywać kolory, jak będę miała mozliwość wykorzystania tych resztek,
> rozumiem ze teraz łaskawie piszą nr muliny?

Hmmm, no teraz piszą numerki :)

> Teraz sprawdziłam: pisze: kol.col. i puste miejsce...

????

> Pisząc: najtańsze, miałam na myśli Ariadnę, ale w sklepie gdzie można
> najtaniej dostać, wkrótce wyruszę na poszukiwania.

Nie wiem skąd jesteś, ale jeżeli zależy Ci na cenie, to pomyśl nad
internetowymi pasmanteriami (przynajmniej w Krakowie są one
konkurencyjne...) - w Mulince motek Ariadny kosztuje 75 gr, a u Zoltara
nawet 70...

Pozdrówki
Aneczka

Sklep z włóczkami KRAKÓW
wielkanocne szydelkowanie
[XXX] aniolki almost perfect
problem ze swetrem
Szukam wzoru na modną kamizelkę. Nie na Dzień Babci :-)