XXX uczę się, pomocy:)

1. Data: 2004-06-26 16:16:22

Temat: XXX uczę się, pomocy:)
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Właśnie zakupiłam sobie gazetkę "Hafty polskie" znalazłam tam
szybki kurs i można powiedzieć że samą technikę opanowałam, ale mam wątpliwości
co do tego czy nitki pozostawiać z tyłu pracy, jeśli będą potrzebne za kilka
oczek, czy najpierw robić tło, czy jeden a moze kilka kolorów naraz?? Może
kwadratami?? Ratunkuuu!! Zaczęłam
od prawej górnej strony obrazka. Błagam o pomoc. Pozdrowienia.
Maxi

1. Data: 2004-06-27 11:00:55

Temat: Re: XXX uczę się, pomocy:)
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@b...pl wrote:
> [...]
> kwadratami?? Ratunkuuu!! Zaczęłam
> od prawej górnej strony obrazka. Błagam o pomoc.

To zależy od Twoich upodobań. Tu był wątek na ten temat:
http://glinki.com/?l=xfdeq7
Dodam może jeszcze, że mnie szycie jednocześnie kilkoma igłami nie bawi,
bo to dużo zachodu i nitki się plączą, chociaż są pewnie i tacy, którzy
tak robią. Najłatwiej mi się szyje, kiedy jestem w jednym miejscu i
szyje do skończenia nitki, a potem albo dobieram znów ten sam kolor,
jeśli jeszcze dużo go w tym kawałku jest, albo inny, który z nim
sąsiaduje, żeby łatwiej było znaleźć właściwe miejsce.

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-06-28 08:44:02

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeśli jeszcze dużo go w tym kawałku jest, albo inny, który z nim
> sąsiaduje, żeby łatwiej było znaleźć właściwe miejsce.

i jezeli cos moge dodac, to ja zazwyczaj zaczynam od lewego dolnego rogu -
tak jest latwiej, jesli jestes praworeczna :)

pozdrawiam
wkn (wbrew pozorom stara grupowiczka hihi)

1. Data: 2004-06-28 13:34:30

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki wielkie. Jak narazie bolą mnie ręce i kark :)) Ale całe wakacje przede
mną. Zaczynam od małego pejzażu. Pozdrawiam

1. Data: 2004-06-28 15:43:41

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Nawet ładnie to wygląda:))) Jeszcze raz dzięki za wskazowki:)) pozdrawiam

[szydelko] pajaczkowa bluzka
schemat spodnicy
młoda para
[xxx] more seaside szukam