schemat spodnicy

1. Data: 2004-06-26 15:10:28

Temat: schemat spodnicy
Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczęłam robic spodnicę i miałam ogromne trudności z wyliczaniem oczek itp,
musiałam troche nawet spruć robótki.
W końcu jakoś sobie poradziłam.
A dziś myśląc, że schemat robiono nieprofesjonalnie( nie chciałam oceniać,
bo ja również nie umiem robić schematów), odwróciłam robótkę do góry nogami
i wtedy zrozumiałam, że powinnam robić z góry do dołu a nie odwrotnie.
I kto tu jest profesjonalistą ja czy autor?
Jednak potrzebna jest u nas wyobraźnia.
Pozdrówka z nad sponiczki odwrotnie robionej
Anna J.

http://www.kruszynka1948.republika.pl/1087332931187.
jpg

1. Data: 2004-06-28 16:49:49

Temat: Re: schemat spodnicy
Od: "denito" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nogami
> i wtedy zrozumiałam, że powinnam robić z góry do dołu a nie odwrotnie.

Prawidłowo robi się spódniczki z góry do dołu .Dobrze zrozumiałaś tak
powinno być.
Dziunia

młoda para
[xxx] more seaside szukam