Re: Xbox hałasuje?

1. Data: 2008-11-20 18:46:22

Temat: Re: Xbox hałasuje?
Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Catalyst pisze:
> nawet moja żona się mnie pytała czy to już chodzi bo widziała że się
bawię padem a zazwyczaj byłem wyzywany za ryk :)

to ty nie wiesz jak twoja żona ryczy jak ma orgazm ze mną.

PS. nie baw sie padem, tylko zajmij sie guzikiem żony, to nie będzie sie
puszczać

2. Data: 2008-11-20 22:58:20

Od: Artur Bross <g...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

A.D. 2008-11-20 19.46, ! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI ! napisał:

> bawię padem a zazwyczaj byłem wyzywany za ryk :)
>
> to ty nie wiesz jak twoja żona ryczy jak ma orgazm ze mną.

> PS. nie baw sie padem, tylko zajmij sie guzikiem żony, to nie będzie sie
> puszczać

:-D

Powrot BOLO! :-)))

Re: Xbox hałasuje?
Czy szpik z kosci wolowych jest niebezpieczny??
Re: [SPAM] Szukam kurwy w Lublinie
Re: GPS Typhoon 3500GO
Re: [SPAM] Szukam kurwy w Lublinie