YR-pomozcie w wyborze

1. Data: 2003-01-09 14:13:30

Temat: YR-pomozcie w wyborze
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

zadalam to pytanie kilka watkow nizej ale chyba watek upadl. Wiec pytam raz
jeszcze:
Co byscie polecaly z tych drozszych kosmetykow YR? Mam
jeszcze kupon na 50% znizke wiec moge spobie pozwolic na jakis drozszy
nawet. Odpadaja perfumy bo jakos... jakos nie.
Mam 21 lat cere normalna (tak mi sie wydaje), troche z problemami
naczynkowymi. Co tam jest naprawde fajnego?
Kropelka

1. Data: 2003-01-09 14:35:24

Temat: Re: YR-pomozcie w wyborze
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Puder w zielonym opakowaniu :-) Moze Misiczka pamięta,
> jak on sie nazywa.

Mam lentherica i to od kilku tygodni wiec daleko mu do skonczenia sie.

> Krycha

Kropelka

1. Data: 2003-01-09 16:10:01

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Kropelka " wrote:

> [...]
> Mam 21 lat cere normalna (tak mi sie wydaje), troche z problemami
> naczynkowymi. Co tam jest naprawde fajnego?

moze cos z serii "Aroma"

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-01-09 19:32:40

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Jan 2003 15:13:30 +0100, Kropelka <k...@u...niewinne.serwery.pl>
wrote:
: zadalam to pytanie kilka watkow nizej ale chyba watek upadl. Wiec pytam raz
: jeszcze:
: Co byscie polecaly z tych drozszych kosmetykow YR?

to ja sie dolacze do pytania - czy krem do ciala z serii riche creme (te
brazowe opakowania) jest ok? wrazenia z testera mam pozytywne, ale
posmarowalam sobie nim raczej niewielki fragment ciala :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-01-09 19:45:32

Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał(a):

> Mam lentherica i to od kilku tygodni wiec daleko mu do skonczenia sie.

not o moze cos z serii Biooptmiale.. POdobnoe świetny jest balsam dociała w
piance (39 zł).-albo krem do biustu (49). Dobra jest tez wspomniana seriia
aroma..w jej skład wchodza bodajże olejki...sole-i bardzo fajny peeling.
pzd
aha..fajna jest tez maseczka nawilzajca"sos"..w słoiczku. NIe pamietam ceny.

1. Data: 2003-01-09 20:29:06

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-10 18:56:09

Od: " panda" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> not o moze cos z serii Biooptmiale.. POdobnoe świetny jest balsam dociała
w piance (39 zł).-albo krem do biustu (49). Dobra jest tez wspomniana
seriia aroma>

a czy na serie Biooptimale i Aroma tez przysluguje obnizka 50 % ?
bo z tego co wiem pewne produkty sa wylączone z tej promocji
pozdr.
panda

1. Data: 2003-01-10 21:00:35

Temat: Odp: YR-pomozcie w wyborze
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy na serie Biooptimale i Aroma tez przysluguje obnizka 50 % ?

Na serię Biooptimale przysługuje na pewno (bo sama zakupiłam ten krem
do biustu), a co do Aroma-to nie wiem

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-10 21:21:54

Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

panda <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> a czy na serie Biooptimale i Aroma tez przysluguje obnizka 50 % ?
> bo z tego co wiem pewne produkty sa wylączone z tej promocji
> pozdr.
> panda

tak, jak najbardziej .Wczoraj własnie zakupiłam pianke z serii Biooptimale..
Jak zwykle w promocji jest wylączona seria P.Nature..i tyle :)
pzd

krem wyszczuplający
zniszczone włosy
pytanie o YR puder w kamieniu
i jeszcze parę słów na temat innych kosmetyków
YR- recenzja ;-)