YR- promocja

1. Data: 2003-05-29 12:09:07

Temat: YR- promocja
Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Właśnie dostałam wczoraj kopertę z ofertą promocyjną dla posiadaczy
karty stałego klienta. Można dostać w prezencie bransoletkę, a dodatkowo
dokonać zakupu jednego kosmetyku w cenie -50%. Teraz mam dylemat na co
się skusić w związku z tą obniżką. Oferta nie dotyczy Plaisirs Nature.
gdybyście miały okazję to na jaki produkt byście się zdecydowały?? Może
wasze wypowiedzi pozwolą mi podjąć decyzję.

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-05-29 12:13:02

Temat: Re: YR- promocja
Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta <w...@g...pl> wrote:
> [...]
> gdybyście miały okazję to na jaki produkt byście się zdecydowały?? Może
> wasze wypowiedzi pozwolą mi podjąć decyzję.

Sporo rzeczy juz mam, z ostatniego zamowienia ;)))
Teraz bym jeszcze chciala np. krem do pielegnacji biustu, albo jakas
kwiatowa wode toaletowa (o ile na nie tez jest ta promocja) :)))

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-05-29 12:15:58

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:
> [...]
> gdybyście miały okazję to na jaki produkt byście się zdecydowały?? Może
> wasze wypowiedzi pozwolą mi podjąć decyzję.

A czego potrzebujesz? ;-)

Swietny jest tonik 2 w 1 z serii Bio-Calmille, krem Mati zone T, podoba
mi sie zapach Ming Shu, dziewczyny polecaja krem do biustu... duzo
fajnych jest.
Lepiej napisz na co masz ochote, a my powiemy czy warto, czy szkoda
pieniedzy.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-29 12:36:15

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-05-29 12:49:34

Od: "Jola" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> gdybyście miały okazję to na jaki produkt byście się zdecydowały??

Ja takze dwa dni temu dostalam podobna oferte z YR.
Mysle, ze skusze sie na krem lawendowy do przesuszonych
stop. Moj krem sie juz konczy a nozki, szczegolnie w lato, potrzebuja
odpowiedniego nawilzenia.

Jolka mailto:j...@c...pl
Jedynym sposobem, by coś polubić,
jest wmówić sobie, że można to utracić.
(Gilbert Keith Chesterton)

1. Data: 2003-05-29 12:51:58

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:
> [...]
No to juz wyeliminowalas kremy z obszaru zainteresowan, teraz bedzie
latwiej ;-)

> [...]
> skłonna się zdecydować, bo jeśli chodzi o kremy to się boję, że moja
> twarz może różnie zareagować. Ewentualnie dokupiłabym coś z tej serii
Ta seria Bio specific nie jestem specjalnie zachwycona :-(
Fajne sa szampony i zele pod prysznic YR, ale one i tak sa niedrogie,
wiec szkoda marnowac znizke.
Mozesz tez poczytac opinie o kosmetykach YR na wizazu (wizaz.pl).
Ale ja na twoim miejscu zdecydowalabym sie na jakies fajne pachidelko
albo pomadke z serii Yria :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-29 14:10:05

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> Swietny jest tonik 2 w 1 z serii Bio-Calmille, krem Mati zone T,

Ja sie wlasnie zdecydowalam na Mati zone T - od jutra do dziela :)))))))
Dokulilam jeszcze kredke do oczu Luminelle w promocji za 9,90 i dostalam te
piekna bransoletke z promocji ;))

Dominika

1. Data: 2003-05-29 14:13:18

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika wrote:
> [...]
> Dokulilam jeszcze kredke do oczu Luminelle w promocji za 9,90 i dostalam te

Naprawde ladna? :-)

Pozdrawiam
ISIA, bez bransoletki

1. Data: 2003-05-29 14:15:08

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawde ladna? :-)

Sama nie wiem - taka specyficzna... Daja ja w malych woreczkach. Te szkalne
koraliki to nawet niezle tylko ten zloty laczacy je drut...

Dominika

1. Data: 2003-05-29 20:28:17

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Jola wrote:
> Ja takze dwa dni temu dostalam podobna oferte z YR.
> Mysle, ze skusze sie na krem lawendowy do przesuszonych
> stop. Moj krem sie juz konczy a nozki, szczegolnie w lato, potrzebuja
> odpowiedniego nawilzenia.

To jest myśl! Chyba też się skuszę, chociaż jeszcze nad pachnidłem
jakimś bym się zastanowiła.

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda