YR - rozczarowanie

1. Data: 2003-06-23 15:01:43

Temat: YR - rozczarowanie
Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BARDZO bym chciała dostać katalog. Zadzwoniłam i... kupa! Nie przyjmują
żadnych nowych klientów na telefon. Szczerze mówiąc to się zniechęciłam.
:(((
Zdejmijcie ten telefon ze strony pru, nieaktualne.

Pozdrawiam,
Lady M - mocno rozczarowana

1. Data: 2003-06-23 15:05:38

Temat: Re: YR - rozczarowanie
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady M" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> BARDZO bym chciała dostać katalog. Zadzwoniłam i... kupa! Nie przyjmują
> żadnych nowych klientów na telefon. Szczerze mówiąc to się zniechęciłam.
> :(((

Ale oni chyba nigdy nie przyjmowali tylko na telefon. Potrzebują jakieś
pisemne potwierdzenie, że ktoś chce dostać ich katalog. Albo faksem, albo
dopisanie przez kogoś, kto już zamawia, na kopercie, w odpowiednim miejscu.
Inna sprawa, że taka dopisana osoba na katalog to czeka i czeka... nawet
ponad miesiąc :(
Pozdrawiam
Kasia
PS 1: telefon to chyba ten sam, co faks, nie pamiętam (tak chyba będzie
najszybciej)
PS 2: dopisać Cię na swoim zamówieniu? jak tak, to pisz na priv...

1. Data: 2003-06-23 15:20:05

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady M wrote:
> [...]
> :(((
> Zdejmijcie ten telefon ze strony pru, nieaktualne.

Dziwna dosyc strategia marketingowa...
Daj mi swoje namiary na priva, to cie dopisze do nastepnego zamowienia,
moze tym sposobem dostaniesz katalog.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-23 15:37:24

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> Dziwna dosyc strategia marketingowa...
No nie? Dodam jeszcze, że pani była ŚREDNIO miła... A w sumie powinno im
zależeć... Dziwne!

> Daj mi swoje namiary na priva, to cie dopisze do nastepnego zamowienia,
> moze tym sposobem dostaniesz katalog.
Dzięki Isiu, poszło oczywiście na ten tychmiast. :) Nie wiem czy coś od nich
zamówię, bo na chamówę (ze strony YR) jestem uczulona, ale niech
przynajmniej przyślą. A co! :)))

A tak się napaliłam na Odę do Miłości! Jednak po przeczytaniu opinii na
Wizażu (że zapach nie trwały) i telefonie do YR stwierdzam, że chyba sobie
podaruję... Szkoda. Gratuluję firmie Yves Rocher skutecznego zniechęcania
klientów! Oby tak dalej. :>

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-06-23 16:15:23

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> PS 2: dopisać Cię na swoim zamówieniu? jak tak, to pisz na priv...

Dodam tylko ze bardzo szybko wysylaja katalog na dopisane na kopercie dane -
niedawno prosilam Kasie o dopisanie i w zeszlym tygodniu dostalam katalog -
jutro wysylam pierwsze zamowienie i teraz ja moge kogos chetnego dopisac :)))
Pozdrawiam
Nikoosia

1. Data: 2003-06-23 16:59:19

Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nikusia" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
katalog -
> jutro wysylam pierwsze zamowienie i teraz ja moge kogos chetnego dopisac
:)))

No, popatrz!! Ty się po prostu urodziłaś pod szczęśliwą gwiazdą! Na
wcześniejszym (!) zamówieniu dopisałam siostrę i ona wciąż czeka... :))))
Kasia

1. Data: 2003-06-23 17:11:23

Od: "Aga" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
katalog -
> jutro wysylam pierwsze zamowienie i teraz ja moge kogos chetnego dopisac

to ja bardzo poprosze (mam sie odezwac na priv??)
aga

1. Data: 2003-06-23 17:18:26

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl>
napisał w wiadomości news:bd7bin$vfm$1@druid.ceti.pl...
> No, popatrz!! Ty się po prostu urodziłaś pod szczęśliwą gwiazdą! Na
> wcześniejszym (!) zamówieniu dopisałam siostrę i ona wciąż czeka... :))))
> Kasia

To Twoja siostra ma tak jak ja :-(
Tez czekam... choc w tej chwili nie wiem, czy to nie jest tez troche
plusem... bo kasy brak komletny... :-( ale w przyszlosci napewno bede
probowac jeszcze raz ;-)

Bozenka :-)

1. Data: 2003-06-23 17:49:54

Od: <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zamówiłam listownie, czekałam tylko 2 tygodnie, ale otrzymałam dziś
katalog, jak wnioskuję z postów, poprzedni. Nie wiem więc, czy jest on
aktualny, czy opłaca się z niego coś zamawiać.

1. Data: 2003-06-23 18:12:03

Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lady M <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bd74dm$c01$...@n...onet.pl...
> BARDZO bym chciała dostać katalog. Zadzwoniłam i... kupa! Nie przyjmują
> żadnych nowych klientów na telefon.

To pewnie ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych żądają pisemnego
potwierdzenia.

Asienka

Ingrediencje do kąpieli
Książeczka czekowa YR
Dla zainteresowanych-oferta YR z torba i klapkami
Rossmann - co polecacie??
glam shine - rozczarowanie