Yver Rocher - 50% obnizki

1. Data: 2006-03-16 16:31:31

Temat: Yver Rocher - 50% obnizki
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tak informacyjnie pisze.
Oczywiscie poza linia PN.
no i jestem ubozsza materialnie o to, co wydałam na wyszczuplajacy SPA
energie vegetale, i zel do mycia Pure Calmille.

tego wyszczuplajacego YR nie mialam, tyle, ze slyszalam duzo dobrego o nim.
Tyle wciaz nie rozumiem, po co czlowiek kupuje cos, mimo iż ma jeszcze nie
ukonczone inne ;(.

;((
;)
--
Margaret

1. Data: 2006-03-16 16:38:10

Temat: Re: Yver Rocher - 50% obnizki
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm>

aa..i obniżka potrwa do soboty :).

--
Margaret

1. Data: 2006-03-16 20:55:53

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> Tyle wciaz nie rozumiem, po co czlowiek kupuje cos, mimo iż ma jeszcze nie
> ukonczone inne ;(.

Właśnie u mnie nastąpił kres. Postanowiłam zużyć wszystko co mam i stoi od
dłuższego czasu. Od razu zrobiło się więcej miejsca w szafkach i w łazience.
Postanowiłam nie kupić NIC do póki nie wykorzystam wzystkich pierdół łącznie
z próbkami, których mam całą szufladkę. Póki co trwam w postanowieniu już od
miesiąca.

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2006-03-16 22:28:11

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Margaret napisał(a):

> nim. Tyle wciaz nie rozumiem, po co czlowiek kupuje cos, mimo iż ma
> jeszcze nie ukonczone inne ;(.

Wiem coś o tym...
BTW w superfarmie jest promocja holiday skin johnsona w komplecie z
żelem pod prysznic za 12,99 :D

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2006-03-16 22:30:15

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-16 17:38:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Margaret* skreślił te oto słowa:

> Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm>
>

> aa..i obniżka potrwa do soboty :).

Hmmm, a mi przysłali maila - ze minus 50% jest od piatku do niedzieli...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-03-16 22:43:18

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Iwańska" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> Wiem coś o tym...
> BTW w superfarmie jest promocja holiday skin johnsona w komplecie z żelem
> pod prysznic za 12,99 :D

Mam nadzieje, ze już nikt nie skusi się na to nieprzęciętne padactwo ;)

Pozdr.
Ania

1. Data: 2006-03-16 22:46:26

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w

> Hmmm, a mi przysłali maila - ze minus 50% jest od piatku do niedzieli...

mnie tez:).
ale w saloniku w którym bylam w niedziele jest zamkniete...wiec :)

--
Margaret

1. Data: 2006-03-16 22:47:12

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):

> Mam nadzieje, ze już nikt nie skusi się na to nieprzęciętne padactwo ;)

Dlaczego? Ja byłam zadowolona, resztą z tego co pamiętam to wiele osób z
pru również.

1. Data: 2006-03-16 22:47:37

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Iwańska"

> BTW w superfarmie jest promocja holiday skin johnsona w komplecie z żelem
> pod prysznic za 12,99 :D

tak, tyle, ze wyszczuplajaco- podobnych mam jeszcze nieskonczonego Norela,
nieskonczone Eveline x2 (krem i serum)..no i teraz to YR.
:/
;)

--
Margaret

1. Data: 2006-03-16 22:48:45

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-16 23:46:26 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Margaret* skreślił te oto słowa:

> mnie tez:).
> ale w saloniku w którym bylam w niedziele jest zamkniete...wiec :)

Musisz przyjechac na weekend do Poznania ;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

Podkłady Isadora - pytanie
Acqua di Gio ile psikacie i gdzie ?
Re: do wlascicielek duzego biustu
do wlascicielek duzego biustu