Yves Rocher - Spa Energie Vegetale - serum wyszczuplajaco-ujedrniajace

1. Data: 2005-04-05 09:02:18

Temat: Yves Rocher - Spa Energie Vegetale - serum wyszczuplajaco-ujedrniajace
Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Znalazłam w skrzynce nową ulotkę i jest tam coś co się nazywa jak w temacie.
Zastanawiam się, czy warto - czy któraś z Was stosowała i może podzielić się
opiniami?
Generalnie szukam czegoś na cellulit, przeszukałam archiwum, znalazłam
mnostwo na temat żelu Avonu, sama zresztą też stosuję żel z Avonu, ponieważ
nie bardzo systematycznie to efektów nie widać ;) Ale ponieważ mi się
kończy, to chcę coś zakupić - jak nic lepszego nie znajdę, to pewnie znow
Avon, ale może jest coś lepszego? :)
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam, Yaga

1. Data: 2005-04-05 12:19:07

Od: Ash <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć :-)

Yaga napisał(a):
> [...]
> nie bardzo systematycznie to efektów nie widać ;) Ale ponieważ mi się
> kończy, to chcę coś zakupić - jak nic lepszego nie znajdę, to pewnie znow

Dołączam do pytania, bo sama czegoś dobrego szukam. Żel Avonu niestety
nie miał szans na mnie podziałać, bo dostawałam po nim wysypki i
musiałam go odstawić. A cellulit na moich udach tańczy tango :-|.

Pozdrawiam,
Ash

--
Mein kleines Lebeslicht - eine Flamme im Wind

1. Data: 2005-04-05 12:21:46

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yaga napisał:
> [...]
> Zastanawiam się, czy warto - czy któraś z Was stosowała i może podzielić się

Krem jak krem, z regularnym callaneticsem i masażami działał (chociaż
myślę, że przy ćwiczeniach i masażu to byle jaki krem nawilżający i
efekt ten sam). Za to stojąc w szafce, w chłodnym miejscu, trzy miesiące
po kupieniu i na prawie dwa lata przed upływem terminu ważności
...zważył się. Tak po prostu, z dnia na dzień zrobił się dwuwarstwowy,
przyczyn innych, niż 'ten typ tak ma' nie dociekałam, bo w szafce stało
jeszcze mnóstwo innych kosmetyków i z tamtymi nic się nie stało.
Odradzam, za tę cenę (afair to coś koło 50 zł) można kupić dwa
antycellulitowe Lirene.

Fortuna to niestała dziwka. | Ka Matu
/Konował/ | roli sze
Glen Cook "Czarna Kompania" | na wska

1. Data: 2005-04-05 12:34:51

Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "duszołap" <g...@i...wytnij.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jeszcze mnóstwo innych kosmetyków i z tamtymi nic się nie stało.
> Odradzam, za tę cenę (afair to coś koło 50 zł) można kupić dwa

No to nie dla mnie - u mnie niektore kosmetyki stoją tak i stoją, więc
raczej wolałabym, żeby im się nic nie działo. I zazwyczaj nic im się nie
dzieje.
Lirene? To jest nazwa firmy? I to się nazywa jakoś podobnie? anty-cellulit
itp? :)

Pozdrawiam, Yaga

1. Data: 2005-04-05 14:02:34

Temat: Re: A Ziaja?
Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

I jeszcze jedno pytanie - ostatnio przy okazji innego zakupu dostałam
próbkę - LipoCELL Bloker firmy Ziaja.
Może ktoś stosował i się podzieli opiniami? :)

Pozdrawiam, Yaga

1. Data: 2005-04-05 14:06:43

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yaga wrote:

> Lirene? To jest nazwa firmy?

Nazwa serii produktow firmy Eris.

> I to się nazywa jakoś podobnie? anty-cellulit
> itp? :)

Aktywne serum antycellulitowe. I jest bardzo dobre.

D.
44

1. Data: 2005-04-05 14:15:07

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yaga wrote:

> Może ktoś stosował i się podzieli opiniami? :)

Ja stosowalam. Troche ujedrnia, ale Lirene lepiej.

D.

44

1. Data: 2005-04-05 16:24:44

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 5 kwietnia 2005 16:02 użytkownik
Yaga, sącząc kawkę, wyklepał:

> Hej,
>
> I jeszcze jedno pytanie - ostatnio przy okazji innego zakupu dostałam
> próbkę - LipoCELL Bloker firmy Ziaja.
> Może ktoś stosował i się podzieli opiniami? :)

Ja miałam z tej serii oliwkę do masażu. Pojemność 500 ml (sic!) a cena coś
ponad 11 zł i na dodatek bardzo ładny. Bardzo fajnie nawilżała i ujędrniała
też co nieco, ale ja nie mam cierpliwości do wmasowywania (wchłania się
długo), więc jej nie kupiłam po raz drugi.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-04-05 18:35:56

Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Nazwa serii produktow firmy Eris.
> Aktywne serum antycellulitowe. I jest bardzo dobre.

OK - będę szukać.
Dzięki :)

Pozdrawiam, Yaga

1. Data: 2005-04-05 18:36:46

Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> też co nieco, ale ja nie mam cierpliwości do wmasowywania (wchłania się
> długo), więc jej nie kupiłam po raz drugi.

No to nie dla mnie - nie lubię jak się długo wchłania. Pewnie zakupię
Lirene - o ile tylko znajdę w sklepie.

Pozdrawiam, Yaga

babki ile macie szaf ? ;)
krem koloryzujący - Avon...
Kosmetyczka w Krakowie
Jaki krem na super suche pękające pięty?
[Gdańsk]-dobry fryzjer