Yves Rocher puder w pędzlu

1. Data: 2003-01-09 10:07:17

Temat: Yves Rocher puder w pędzlu
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę właśnie wysyłać zamówienie do YR. Na kopercie
jest miejsce na adresy znajomych chętnych na katalog,
z bliższego otoczenia juz wszyscy go dostają, więc
mogę umieścić kogoś z tych, co pytali jak dostac katalog
(adresy na priv oczywiście poproszę).
Wczoraj przypadkiem przeczytałam reklame pudru w pędzlu.
Używa ktoś takiego? Nie lubie pudrów w kamieniu i taki
pędzel z pudrem do poprawiania makijażu byłby jeszcze lepszy
niż nieodżałowane puderniczki na sypki puder naszych babek.

Krycha

1. Data: 2003-01-09 10:23:54

Temat: Re: Yves Rocher puder w pędzlu
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysiu,
Uzywalam pudru w pędzelku, ale nie YR tylko Bourjois, więc mogę napisać
tylko o samej formie. Był bardzo wygodny, bo łatwo można było poprawić "na
szybciocha" makijaż, i najważniejsza jego zaleta - nie rozsypywał mi się po
torebce! Byłam z niego zadowolona.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-09 10:34:40

Od: xanka <x...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-09 10:37:00

Od: xanka <x...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

xanka wrote:

> [...]

sorki za poprzedni post cos za szybko klikam dzisiaj ;)

a ja pisze sie na katalog YR, pamietam ze czasem w jakichs magazynach
byly jako dodatek, ale zawsze wyrzucalam.. a teraz juz tego nie widze..
adres przesle na priva

Anka

1. Data: 2003-01-09 10:37:56

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Uzywalam pudru w pędzelku...więc mogę napisać
> tylko o samej formie.

Ja też mialam taki puder, tyle że Chanela był świetny.
Taka forma jest super wygodna, łatwo mieści się do torebki, nic się nie
wysypuje itp.
...i jest to jeszcze puder "rozbawiający"- znajomy gdy kiedyś otwierałam
torebkę i wyjmowałam ten puder, zapytał czemu noszę przy sobie pendzel do
golenia....hmmmm... "rozbroiło" mnie to pytanie kompletnie:))).

Hanuś

1. Data: 2003-01-09 10:40:41

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pendzel
Przepraszam... mialo być pędzel.

Hanuś

1. Data: 2003-01-09 11:31:32

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> Krysiu,
> Uzywalam pudru w pędzelku, ale nie YR tylko Bourjois, więc mogę napisać
> tylko o samej formie.

A bo mi sie tak głupio napisało :-( Nie pamietam, jakiej firmy był tamten
puder, tylko mi sie skleiło z tym YR, bo chciałam dwa tematy w jednym
poście a przecinek coś zjadło ;-)

> Był bardzo wygodny, bo łatwo można było poprawić "na
> szybciocha" makijaż, i najważniejsza jego zaleta - nie rozsypywał mi się po
> torebce! Byłam z niego zadowolona.

No to chyba pójde szukać.
A jak się skończy, można dosypać puder, czy całe urządzenie na straty?

Krycha

1. Data: 2003-01-09 11:33:49

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-) nadzwyczajne powodzenie ma ten YR. Osoby, które
zglosily sie pierwsze wpisalam i wyslalam im potwierdzenie.
Pozostale - nastepnym razem :-)

Krycha

1. Data: 2003-01-09 11:40:50

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się puder skończy, to można go dokupić - napewno w przypadku Bourjois.
Pozdrawiam serdecznie i życze udanych "łowów"
Kasia

1. Data: 2003-01-09 12:02:08

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> :-) nadzwyczajne powodzenie ma ten YR. Osoby, które
> zglosily sie pierwsze wpisalam i wyslalam im potwierdzenie.
> Pozostale - nastepnym razem :-)

a nie wiesz, czy jesli odesle im to zamowienie ale przekresle wpisane
tam juz nazwisko "subskrybujacej" dotad katalog osoby i wpisze swoje to
nie bedzie problemu?

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

KREM NA DZIEŃ Z WYSOKIM FILTREM...?
Yves Rocher w Poznaniu - wtopa
Jak zwykle fajowo...
Uwaga! Wzrosl poziom testosteronu na grupie !
Silicony w piersi,odsysanie tluszczu z bioder...