Z czym jeśc ryż

1. Data: 2005-05-31 13:27:26

Temat: Z czym jeśc ryż
Od: "Tomek" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ostatnio wzielo mnie troche na odchudzanie i odstawilem zapiekanki i inne
pizze w kat. Od kilku dni wcinam ryz z sosem slodko_kwasnym ale to predzej czy
pozniej moze mi sie znudzic. Czy mozna to jakos urozmaicic? Co byscie polecali
nie tuczacego czyli najlepiej nic smazonego do jedzenia zeby student majacy malo
wspolnego z kuchnia dal rade szybko zrobic.

Pozdrawiam,
Tomek

2. Data: 2005-05-31 13:54:56

Temat: Re: Z czym jeśc ryż
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <f...@a...pl> wrote in message
> [...]
> pizze w kat. Od kilku dni wcinam ryz z sosem slodko_kwasnym ale to predzej czy

jesli juz sie masz odchudzac, to nie jedz ryzu bialego tylko
jak najmniej przetworzony, najlepiej ryz dziki (?)(wild rice).

http://www.mts.net/~rrussell/recipes.htm
http://www.voyageurit.net/about/recipes.htm

iwon(k)a

3. Data: 2005-05-31 15:58:00

Od: "plitkin" <NIK_JAK_W_NAGLOWKU-"OD"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezlei chcesz chudnac, to odstaw ryz przede wszystkim. Ryz jest tuczacy sam
w sobie.
Jezeli chcesz chudnac - mozesz tylko jesc albo dziki, albo ciemny ryz.

4. Data: 2005-05-31 16:20:56

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"plitkin" <NIK_JAK_W_NAGLOWKU-"OD"@interia.pl> wrote in message
> Jezlei chcesz chudnac, to odstaw ryz przede wszystkim. Ryz jest tuczacy sam
> w sobie.
> Jezeli chcesz chudnac - mozesz tylko jesc albo dziki, albo ciemny ryz.

Ciekawy jestem skad masz takie dane, gdyz wedle wielu zrodel, np.
http://www.weightlossforall.com/calories-rice.htm ryz bialy ma ich 151 /100 gram a
ryz brazowy 140. Dziki ryz (to tak naprawde nie ryz, tylko nasiona trawy Zizania
Palustris...) takze ok 140 a wiec nie jest to jakas potworna roznica...

5. Data: 2005-05-31 16:31:21

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> napisał w wiadomości

> [...]
Zizania
> Palustris...) takze ok 140 a wiec nie jest to jakas potworna roznica...

do kcal sie nie wypowiadam, ale bialy ryz jest marny zdrowotnie, jak bialy
chleb czy cukier:(

6. Data: 2005-05-31 16:37:49

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2005 18:31:21 +0200, Waćpanna lub Waćpan *taora*, w
wiadomości news:<news:429c9083$0$2140$f69f905@mamut2.aster.pl> zawarł, co
następuje:

> do kcal sie nie wypowiadam, ale bialy ryz jest marny zdrowotnie, jak bialy
> chleb czy cukier:(

ale smaczny i zapycha ;>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

7. Data: 2005-05-31 16:58:23

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"taora" <t...@g...pl> wrote in message
> do kcal sie nie wypowiadam, ale bialy ryz jest marny zdrowotnie, jak bialy
> chleb czy cukier:(

Wiesz...W Chinach, Japonii, Ameryce Lacinskiej je sie bialy ryz na tony i ludzie sa
cegus szczupli i zyja dosyc dlugo...
To co niezdrowe to wodeczka, maslko, smalczyk, karkowka czy ciezkie maczno-tluszczowe

sosy do tego ryzu :-)))

8. Data: 2005-05-31 16:59:55

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Tue, 31 May 2005 18:31:21 +0200, Waćpanna lub Waćpan *taora*, w
> [...]

Właśnie!!!
Ania (co miała dziś ryz na obiad)

--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
***Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw ***

9. Data: 2005-05-31 17:06:15

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2005 16:58:23 GMT, Waćpanna lub Waćpan *eM eL*, w
wiadomości news:<news:PI0ne.10005$qJ3.8126@trnddc05> zawarł, co następuje:

> [...]

> cegus szczupli i zyja dosyc dlugo...
> To co niezdrowe to wodeczka, maslko, smalczyk, karkowka czy ciezkie

I wszystko, czego za dużo.
Błagam, nie rozmawiajmy o zdrowiu, tylko od razu dojdźmy do podstawowego
prawidła.
Złotym środkiem - umiar!

10. Data: 2005-05-31 17:07:18

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2005 18:59:55 +0200, Waćpanna lub Waćpan *@nn*, w
wiadomości news:<news:429c9727$1@news.home.net.pl> zawarł, co następuje:

> Właśnie!!!
> Ania (co miała dziś ryz na obiad)

a z czym miałaś? bo ja najczęsciej przygotowuję sosy miesno-warzywne, albo
coś pseudochińskiego, ewentualnie maniakalnie z braćmi pochłaniamy ryż z
sosem potrawkowym, czyli potrawę naszego dzieciństwa
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

nalesniki
jak przechowywać kłącza imbiru?
jak czytac LASAGNE?
Szparagi - przechować do jutra
szukam przepisu- kurczak na ostro w czekoladzie