Z czym mozna zrobic jajecznice ?

21. Data: 2007-07-27 17:28:36

Temat: Re: Z czym mozna zrobic jajecznice ?
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk napisał(a):

> Też sie zastanawiałam. Przed laty coś takiego pichciłam, a ktoś spytał,
> co robię.
> - Omulko.
>
> Ale czy to było wcześniej zasłyszane i powtórzone, czy zaimprowizowane,
> nie wiem.
> Wiem, że nazwa się przyjęła wśród znajomych, ale czy to jest moje słowo,
> czy skądś zapożyczone, nie jestem w stanie stwierdzić.

Może z tego się wywiodło?
Omyła = >>ziarno chwastu, podobnego do zboża, w którem się znajduje.
Pr. fil. V, 818.
Omyłek = lolium lemulentum: >>Omułek<< Pawł. >>Omyłek w zbożu<< Zb. X,
106, no 376. >>Omełek<< Maj.
Karłowicz Jan
Słownik gwar polskich. T. 3, L do O
Strona 443

22. Data: 2007-07-27 17:34:01

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak pisze:

> Może z tego się wywiodło?

Wątpię.
To był pełen spontan, a jeśliby jakoś uzasadniać, to tylko podświadomość.
--
BBjk (i lato w mieście)

PRZETWOROW NADSZEDL CZAS...
SMIECHU WARTE...