Z dedykacją dla Janusza

1. Data: 2002-05-16 16:14:31

Temat: Z dedykacją dla Janusza
Od: "AnkaS" <i...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
szukając w sieci czegoś związanego z fizyka ciała stałego,
znalazłam na stronie jednego z wybitnych fizyków teoretyków
S. K. Estreichera cos co moze Was, a mam nadzieję,
że chociaz Janusza zainteresuje.
Jest esej:
History of Wine
http://jupiter.phys.ttu.edu/stefanke/
Można sciagnac jest w pdf ok 5MB.
Miłego czytania i oglądania.
Anka

--
Anna Stonet
--------------------------Z motyką na słońce----------------------

2. Data: 2002-05-25 20:06:46

Temat: Re: Z dedykacją dla Janusza
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnkaS" <i...@f...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> znalazłam na stronie jednego z wybitnych fizyków teoretyków
> S. K. Estreichera cos co moze Was, a mam nadzieję,

W imieniu Janusza, dzięki za dedykację.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2002-05-27 08:52:51

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> Użytkownik "AnkaS" <i...@f...edu.pl> napisał w wiadomości
>
> W imieniu Janusza, dzięki za dedykację.

Dziękuję, za podziękowania wyrażone w moim imieniu. Uprzejmości nigdy nie ma
za dużo. :-)))
Tylko nie wiem za co dziękujesz bo cytowanego wyżej listu Anki u mnie nie
widać :-(((((
I jestem szalenie ciekaw co Anka miała na myśli sugerując, że jakis
szczególny problem z fizyki ciała stałego mnie zaciekawi????
Pozdrawiam :-)))
Zaintrygowany Janusz

4. Data: 2002-05-27 09:18:10

Od: "AnkaS" <i...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:acsrr7$bp1$...@n...tpi.pl...
> [...]
> I jestem szalenie ciekaw co Anka miała na myśli sugerując, że jakis
> szczególny problem z fizyki ciała stałego mnie zaciekawi????

W takim razie jeszcze raz specjalnie dla Ciebie podaje link

http://jupiter.phys.ttu.edu/stefanke/

a oprócz fizyki ciala stalego znajdziesz tam ilustrowana historię
wina popełnioną przez Stefana Estreichera

Na stronie kliknij w napisik : History of Wine
Mam nadzieję, że koedy nastepnym razem zajrzysz do grupy,
to post będzie jeszcze na serwerze.

Pozdrawiam Anka

5. Data: 2002-05-27 10:20:13

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie jeszcze raz specjalnie dla Ciebie podaje link
>
> http://jupiter.phys.ttu.edu/stefanke/
>
> a oprócz fizyki ciala stalego znajdziesz tam ilustrowana historię
> wina popełnioną przez Stefana Estreichera

Ooooo!!!! Wielkie dzięki! Ściągnąłem to sobie i będę czytał! Bo duże to
jest. :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

Rosa foetida-jak rozmnozyc?