Re: Z kuchni :-)

From: i...@g...pl
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Z kuchni :-)
Date: Fri, 6 Mar 2009 06:58:26 -0800 (PST)
<gopc4s$r0e$1@news.onet.pl> <d0xtica005n6$.3y1zsa8totj0.dlg@40tude.net>
<gor4l5$b8a$1@news.onet.pl> <gor69n$g0f$2@news.onet.pl>
<gor6lq$hs3$1@news.onet.pl> <gor6sp$hpq$2@news.onet.pl>
<c...@w...googlegroups.com>

On 6 Mar, 15:31, i...@g...pl wrote:

> Poszło. Nie wiesz, dlaczego? Ponieważ zarzucenie mi ze strony medei
> antysemityzmu, nazwanie głupią oraz moherem przekracza wytrzymałość
> nawet zdrowego, normalnego człowieka, a co dopiero takiej wariatki,
> jak ja.
> Zatem i tu, i w realu

A zresztą: o jakim "realu" mówimy. Nie ma i nie będzie żadnego realu z
tą panią: ktoś, kto "Pasję" porównuje do "Piły dwa" i "Szczęk trzy"
nie wchodzi w target.
Osoby idące na "Pasję" czyli film o ukrzyżowaniu Jezusa i
spodziewające się tam relacji z przyjęcia urodzinowego jakoś mi nie
paszą...
Krytyka przedstawiona przez medeę (dodając do tego jej odniesienia
osobiste do mnie) jest nie do przyjęcia - taka mentalność przekreśla
możliwość porozumienia. Nic na siłę.