Zło

1. Data: 2010-03-12 12:58:59

Temat: Zło
Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zło ma sojusznika w Naturze
Siła fizyczna często wygrywa
Duchowa okazuje się słaba
Najlepszy z przykładów
To sam Jezus na krzyżu
Czy on obwiniał słabych ?
Nawet silnym wybaczył
Skąd więc się bierze
W wierzących
To przekonanie
Że słaby jest winny ?

Gapie są winni ? Ale czego właściwie ?
Że nie znają sposobu, jak pokonać zło ?
A kto z nas wie, jak to zrobić ? Widzimy
masy słabych, jak poddają się jednostkom
i wydaje się nam, że by wystarczyło się nie
poddawać, a świat byłby lepszy.
Dlaczego w takim razie Jezus
nie nawoływał do walki wręcz ?
A sam walczył ? Ale jak walczył ?
Czy jego wysiłek poszedł na marne ?

Śięta Inkwizycja paliła ludzi na stosach.
Czy winę ponoszą gapie, czy inkwizytorzy ?
Może zacznijmy od odpowiedzi na to pytanie.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

Enea Silvio/Papież Pius II (14581464):
Gdy widzisz kobietę, myśl, że to diabeł! Jest ona rodzajem piekła.

Św. Tomasz z Akwinu, zm. 1274:
Kobieta jest jedynie pomocą w płodzeniu (adiutorium generationis) i
pełni pożyteczną rolę w gospodarstwie domowym...
Kobiety są błędem natury... z tym ich nadmiarem wilgoci i ich
temperaturą ciała świadczącą o cielesnym i duchowym upośledzeniu.

2. Data: 2010-03-12 13:04:09

Temat: Re: Zło
Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Święta Inkwizycja paliła ludzi na stosach.
> Czy winę ponoszą gapie, czy inkwizytorzy ?
> Może zacznijmy od odpowiedzi na to pytanie.
---
Nie mniej ważne jest takie: czy w masach jest
więcej dobra, czy też bywa go więcej
w jednostkach ?
I co by się stało, gdyby ślepe masy
zdobyły władzę zdobywając się
na heroiczny czyn odwagi ?

3. Data: 2010-03-12 13:18:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<..>__ ~*" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

1 Kor. 27
"i Bóg wybrał to, co słabe u świata, by zawstydzić to, co silne"

:-)), MK

4. Data: 2010-03-12 13:23:30

Temat: Re: Z?o
Od: Asklepios <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> [...]
> Mo?e zacznijmy od odpowiedzi na to pytanie.
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah
>
> Enea Silvio/Papie? Pius II (14581464):
> Gdy widzisz kobiet?, my?l, ?e to diabe?! Jest ona rodzajem piek?a.
>
> ?w. Tomasz z Akwinu, zm. 1274:
> Kobieta jest jedynie pomoc? w p?odzeniu (adiutorium generationis) i
> pe?ni po?yteczn? rol? w gospodarstwie domowym...
> Kobiety s? b??dem natury... z tym ich nadmiarem wilgoci i ich
> temperatur? cia?a ?wiadcz?c? o cielesnym i duchowym upo?ledzeniu.
Jezus był słabością. Dogmatycy siłą, przynajmniej tak myśleli, bo
ulegając dogmatą pokazali właśnie słabość. I właśnie Jezus pokazująć
że są słabi, (to było jego siłą, słabość była siłą Jezusa) ,
doprowadził ich do szału bo ich obnarzył, rozebrał, pokazał jacy są
naprawdę. I ci co zrozumieli że są słabi i muszą poszukiwać w sobie
tego czym są, kochani byli przez Jezusa, kochani też byli wrogowie bo
im bardziej udawali silnych, znających prawdę, tym bardziej on widział
jak sobie zaprzeczają, że uciekają od tego czego naucza. Jezus kochał
słabych, bo jako ludzie tacy jesteśmy naprawdę i w tym też jest nasza
siła, bo znająć własne słabosci nie wyglupiamy się. Kk jest całkowitym
zaprzeczeniem Jezusa, oni wiedzą, oni są silni w swojej wiedzy. Nie o
to chodzi aby zabijać inkwizytora, tylko żeby się nie bać i pokazywać
niezgodę na takie zachowania. A ten co nic nie robi tak naprawdę
wspiera inkwizytora, daje mu przyzwolenie.

5. Data: 2010-03-12 13:52:55

Od: Asklepios <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asklepios napisał(a):

> [...]
> niezgodę na takie zachowania. A ten co nic nie robi tak naprawdę
> wspiera inkwizytora, daje mu przyzwolenie.
To wyglądało tak# Jezus___kochani przecież macie genitalia# Dogmatycy
co ten idiota bredzi, my jesteśmy wstrzemięźliwi, niepotrzebne nam są
genitalia# Jezus__(do siebie_ rany ale debilstwo, zaprzecza
temu czym jest) _ do nich_ nie jesteście aż tak silni aby zaprzeczyć
temu, co stanowicie jako miłość do kobiety, z tego zaprzeczania same
zboczenia, spójrzcie na siebie, przyznajcie się do tego czym
jesteście, będziecie wtenczas świadomie tego używać# Dogmatycy_
hahaha_ cwaniaczku nie skusisz nas, założymy ci sprawę za to że mówisz
jacy jesteśmy...... a nie chcemy być jacy jesteśmy, my jesteśmy lepsi
od tego czym jesteśmy, czyli niejesteśmy.......... ( nawołują_
stalin ,stalin nasz kochany dogmatyku) _ Przybiega stalin czyli
ikselka_katolik____ co ten zboczeniec Jezus twierdzi, zajebać... ja
nie mam genitalów, wszystko co ludzkie jest mi obce(po cichu do
dogmatyków_ jutro orgia obecność obowiązkowa). Zajebać, zajebać,
zajebać.
Morał jest taki , że obecni katolicy to ci sami co ukrzyżowali
Jezusa.

6. Data: 2010-03-12 14:45:29

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asklepios" <g...@b...pl> napisał

.
--
Brat, wydaje się, że rozumiesz dzieło Jezusa,
a jednak wracasz na stare tory...

Pytam powtórnie, czy Jezus ganił słabych za to,
że dają przyzwolenie cesarzowi na jego krawe poczynania ?
Dlaczego więc Ty nas ganisz ? I co oznacza dawać lub nie dawać
przyzwolenia ? :o/

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
[...]

Św. Anzelm, arcybiskup Cantenbury, XI w.:
Kobieta ma jasną twarz i miłą postać. Podoba się bardzo, ta
mlecznobiała kreatura! Ale gdy otworzy się jej wnętrze i wszystkie inne
regiony jej ciała, okaże się jak plugawą tkankę zawiera ta biała skóra.

7. Data: 2010-03-12 14:49:15

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asklepios" <g...@b...pl> napisał

Morał jest taki , że obecni katolicy to ci sami co ukrzyżowali
Jezusa.
--
Chyba wszyscy go trochę krzyżujemy,
ale słabsi chyba jednak zdecydowanie mniej.

Zupełnie co innego jest się gapić,
a nawet dokuczać słowem, a co innego
jednak sięgnąc po młotek i wbić ten gwźdź, tak ?

Zauważasz różnicę, czy chcesz zrównać na wadze
winę gapiów i czyniących zło ?

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'

8. Data: 2010-03-12 14:50:47

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał

--
:o)
Piękny wersecik, ale czy to jest odpowiedź na moje pytanie ?

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'

9. Data: 2010-03-12 15:20:10

Od: Asklepios <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> [...]
>
> ?w. Tomasz z Akwinu, zm. 1274:
> Kobieta jest jedynie pomoc? w p?odzeniu (adiutorium generationis) i
> pe?ni po?yteczn? rol? w gospodarstwie domowym...
> Kobiety s? b??dem natury... z tym ich nadmiarem wilgoci i ich
> temperatur? cia?a ?wiadcz?c? o cielesnym i duchowym upo?ledzeniu.
>
> ?w. Anzelm, arcybiskup Cantenbury, XI w.:
> Kobieta ma jasn? twarz i mi?? posta?. Podoba si? bardzo, ta
> mlecznobia?a kreatura! Ale gdy otworzy si? jej wn?trze i wszystkie inne
> regiony jej cia?a, oka?e si? jak plugaw? tkank? zawiera ta bia?a sk?ra.
Oczywiście że był krytyczny do tych co czynili krzywdy i ich
wspierali, tylko pokazywał i mówił dlaczego tamci krzywdzą, obnażał
mechanizm tych co krzywdzą, bo krzywdzą ze względu na to czego sami w
sobie nieznoszą, bo zawęzili sobie jakimiś półprawdami świadomość.
Starał się zdejmować końskie okulary, z oczu ludzi, by rozejrzeli się
na boki, czyli zobaczyli siebie i rzeczywistość otaczającą.

10. Data: 2010-03-12 15:27:52

Od: Asklepios <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> [...]
> ale s?absi chyba jednak zdecydowanie mniej.
> C?, przecie? to nie gapie wbijali gwo?dzie
> w jego stopy i d?onie, tak ? :o/
>
> Zupe?nie co innego jest si? gapi?,
> a nawet dokucza? s?owem, a co innego
> jednak si?gn?c po m?otek i wbi? ten gw?d?, tak ?
>
> Zauwa?asz r?nic?, czy chcesz zr?wna? na wadze
> win? gapi?w i czyni?cych z?o ?
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah
>
> Enea Silvio/Papie? Pius II (14581464):
> Gdy widzisz kobiet?, my?l, ?e to diabe?! Jest ona rodzajem piek?a.
Mówisz że Chiron jest ślepy, tak mają zdeterminowani ludzie, tym w co
wierzą, uważają za słuszne......Chrystus zdejmował klapy końskie takim
Chironom, żeby zobaczyli w końcu jak jest. I niektóre Chirony zostały
wyleczone z tej ślepoty, a niektórzy pozostali ślepi tak jak Chiron, a
jak Jezus spróbuje Chirkowi zdjąć końskie okulary, to Chirek go
ukrzyżuje, bo uważa że ślepota jest widzeniem..........Brak reakcji na
próby ukrzyżowania przez Chirka Jezusa jest współudzialem gapiów i w
takim samy stopniu są odpowiedzialni.

Re: czerpanie energii z rotacji Ziemii
Re: Matma - możesz na nią liczyć!
-`@'- ŚWIATŁO i ślepy