Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Z pl.rec.kuchnia - crosspostuję :-) Re: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb (was: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb) Re: Z pl.rec.kuchnia - crosspostuję :-) Re: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb

Re: Z pl.rec.kuchnia - crosspostuję :-) Re: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Z pl.rec.kuchnia - crosspostuję :-) Re: OT Wierzę w pokojowe
współistnienie ludzi i ryb
Date: Wed, 23 Apr 2008 15:04:45 +0200

Dnia Wed, 23 Apr 2008 05:50:49 -0700 (PDT), r...@g...com napisał(a):

> Cytat: "Połowa mieszkańców Stanów Zjednoczonych wierzy w duchy i
> wróżki, a jedna piąta jest pewna, że Słońce kręci się wokół Ziemi.
> Tylko co trzeci obywatel jedynego supermocarstwa wie, co to jest DNA,
> a co dziesiąty - czym jest promieniowanie. Prezydent George W. Bush
> jest jedynym światowym przywódcą, który otwarcie powątpiewa w teorię
> ewolucji. Tyle samo jego rodaków wierzy w ewolucję, co w latające
> talerze."
>
> Pytanie: i co z tego wynika? Tzn. kto i dlaczego twierdzi, że każdy
> człowiek powinien wiedzieć co to jest DNA, nie wierzyć w duchy i
> [...]

Kiedy się spotkamy, weź mapę - będziesz mógł pytać o wszystkie nazwy
miejscowe i geograficzne :-)
Ja sądzę ludzi wg własnej miary.
Włosi są np równie niedouczeni jak Amerykanie. I leniwi jak oni. Kiedyś do
moich sąsiadów przyjechali znajomi Włosi. Tylko pan, głowa rodziny,
wiedział (chyba tylko z racji bycia kierowcą), gdzie leży Polska. Pani
myślała, że przyjechała do jakiejś krainy na Syberii (fakt, zima była, ale
żeby az tak być ciemnym, i to jeszcze nie przygotować się przed podróżą,
choćby z samej ciekawości...) Doświadczenia moich dzieci i znajomych z
kontaktów z ww nacjami też sa identyczne jak moje.
Sa tacy ludzie, w USA i we Włoszech jest ich większość: totalna ignorancja,
nieznajomość nauk ścisłych, języków obcych (Włosi, Francuzi generalnie nie
znają jęz. obcych, Amerykanie żadnych) itp :-)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.