Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Z pl.rec.kuchnia - crosspostuję :-) Re: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb (was: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb) Re: Z pl.rec.kuchnia - crosspostuję :-) Re: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb

Re: Z pl.rec.kuchnia - crosspostuję :-) Re: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb

Data: 2008-04-23 13:17:44
Temat: Re: Z pl.rec.kuchnia - crosspostuję :-) Re: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb
Od: "ostryga" <z...@v...pl>

news:gws5h0zaf9tm.uj7a7fy0w1bp$.dlg@40tude.net...

> Narcyzy są głównie białe i inaczej pachną lub wcale.
> Ja mam żonkile - żółte, pełne, ogromne XL-kwiaty :-)
> Żonkilizm - to jest zapewne to, o co Ci chodziło :-)
> A co do ludzi - wolę ich jako temat, a nie jako tło dla fotografii. O to
> Ci
> chodziło?

Żonkilizm - dobre. :))
Co do kwiatów - hoduję kaktusy, ale chociaż bardzo się staram, co jakiś czas
któryś się marnuje.
Skoro jesteś specjalistka od kwiatów - jak często i ile podlewa się kaktusy?
Jak kaktus urośnie, mam go przesadzić, czy może sobie zostać w starej
donicy? (Na razie żaden nie zdołał zbyt urosnąć, bo po drodze kończył
żywot).
Chyba mają mieć dużo słońca? Muszą więc stać na parapecie?
Podobno łatwo utrzymać kaktusa, a moje jakoś się marnują.
Jakieś rady?

Pozdrawiam. :)
o.