Z poradnika młodego Hanibala

11. Data: 2010-02-25 12:39:25

Temat: Re: Z poradnika młodego Hanibala
Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hm5q9h$edr$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

> No to co za problem się napić ?? Nie rozumiem ... ;)

Tak, myśle, że na wpół opróżniona (nie: pełna) butelka
na moim stanowisku pracy dobrze by dopełniła mój dzisiejszy obraz
rozmemłania ... pobadajmy więc parametry dostosowania afektu u
mojego szefa.

12. Data: 2010-02-25 13:33:28

Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał

> Nie było takiego zamiaru. Wyszedł taki efekt.
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.
> P.S.
> Mógł byś nie zwracać się do mnie - "brat" ?
===
Według mojej wiary i ateistycznych przekonań
jesteś moim bratem...

Drażni Cię to ?
Jeśli tak, to nie ma sprawy.

13. Data: 2010-02-25 13:40:49

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "al _|) brat" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> Według mojej wiary i ateistycznych przekonań
> jesteś moim bratem...
>
> Drażni Cię to ?
> Jeśli tak, to nie ma sprawy.

Dla pokazania co mnie drażni: wstaw w miejsce słowa brat, słowo dziwka.
Kumajesz ? Nie chodzi o to czy dziwka czy brat, tylko o jednostronne z
Twojej strony określenie charakteru łączącej nas relacji. Nawet jeśli w
miejsce brata czy dziwki wstawisz słoneczko peru - nadal to będzie nie fair.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

14. Data: 2010-02-25 13:54:34

Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Twojej strony określenie charakteru łączącej nas relacji. Nawet jeśli w
> miejsce brata czy dziwki wstawisz słoneczko peru - nadal to będzie nie

==
Nie bardzo rozumiem, możesz jaśniej ?

al_|) brat

15. Data: 2010-02-25 14:02:27

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał

> ==
> Nie bardzo rozumiem, możesz jaśniej ?

Jeśli jestem Twoim bratem, oznaczało by to że Ty jesteś moim. To taki rodzaj
relacji nie wnikając czym ona dokładnie jest. Skoro ma dotyczyć nas obu, to
nie możesz jej jednostronnie narzucać. Żeby podkręcić jasnośc wypowiedzi
dałem przykład iż ktoś mówi do mnie "jesteś moją dziwką" - raz że nie chcę
być czyjąś dziwką, dwa że niby czemu ktoś nieznany ma mi taką relację
narzucać - na tym lepiej widać o co mi chodzi z "jesteś moim bratem" :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

16. Data: 2010-02-25 14:05:48

Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Tak to widzę.

> To taki rodzaj relacji nie wnikając czym ona dokładnie jest. Skoro ma
> dotyczyć nas obu, to nie możesz jej jednostronnie narzucać.
--
Nie narzucam, ale z mojej strony tak to widzę.

> [...]
> "jesteś moją dziwką" - raz że nie chcę być czyjąś dziwką, dwa że niby
> czemu ktoś nieznany ma mi taką relację narzucać - na tym lepiej widać o co
---
Uznajesz za brata jedynie sprawdzone osoby ?

al_|) brat

17. Data: 2010-02-25 14:15:54

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał

> --
> Tak to widzę.

Też tak to widzę. Stąd mój protest.

> --
> Nie narzucam, ale z mojej strony tak to widzę.

Doceniam nie narzucanie.

> ---
> Uznajesz za brata jedynie sprawdzone osoby ?

Pojęcie brat nie istnieje dla mnie poza więzami krwi i książkami o
indianinach. Są przyjaciele, kochanki, znajomi i reszta.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

18. Data: 2010-02-25 14:19:38

Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał

> Też tak to widzę. Stąd mój protest.
---
Jesteś wolny i ja też, wolność cenię ponad wszystko.

> [...]
>
> Pojęcie brat nie istnieje dla mnie poza więzami krwi i książkami o
> indianinach. Są przyjaciele, kochanki, znajomi i reszta.
---
Więzy ducha są mocniejsze i ważniejsze moim zdaniem,
ale nie mam zamiaru wchodzić do Twego serca brudnymi butami.

al_|) brat

19. Data: 2010-02-25 14:55:10

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ---
> Więzy ducha są mocniejsze i ważniejsze moim zdaniem,
> ale nie mam zamiaru wchodzić do Twego serca brudnymi butami.
>
> al_|) brat

ja kiedyś przez jedną chwilkę byłam siostrą
to było miłe :)

kiwiko

20. Data: 2010-02-25 15:38:23

Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> ja kiedyś przez jedną chwilkę byłam siostrą
> to było miłe :)
> kiwiko
---
Dla mnie jesteś nadal moją siostrą :o)