Z poradnika młodego Hanibala

1. Data: 2010-02-25 11:25:49

Temat: Z poradnika młodego Hanibala
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ON - Pan X postąpił kiedyś bardzo nieładnie. Powinien poważnie podejść do
kwesti z którą do niego przyszedłem. Zamiast tego zlał mnie wymówkami a'la
"przepisy nie pozwalają" - klasyczny zlew. W rozmowie tej okazałem swoje
niezadowolenie na tyle, że spodziewał się iż będzie między nami występował
chłód. Już następnego dnia spotykając go, na jego widok moją buzie
rozszerzył szczery uśmiech, pierwszy wyciągnąłem rękę i powiedziałem cześć.
Zmieszany. Niepewność w oczach. Podał rękę i odpowiedział - cześć. Od tamtej
pory z premedytacją, za każdym razem gdy go widzę nie dosyć że nie traktuję
go chłodno, to witam się z nim po przyjacielsku. Widzę że go to męczy, widzę
że cierpi ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2010-02-25 11:57:40

Temat: Re: Z poradnika młodego Hanibala
Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie traktuję go chłodno, to witam się z nim po przyjacielsku. Widzę że go

masz zaburzenia afektu do pana X.

3. Data: 2010-02-25 12:00:16

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> masz zaburzenia afektu do pana X.

Po czym wnosisz ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2010-02-25 12:15:55

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

> Po czym wnosisz ?
po nocy na wikipedii.
proces pierwotny przejmuje nade mną kontrolę i w sposób
przypadkowy obdarzył Cię popędem agresywnym -> patrz
teoria analityczno-rozwojowa (Freud prekursorem).

5. Data: 2010-02-25 12:20:40

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypadkowy obdarzył Cię popędem agresywnym -> patrz
> teoria analityczno-rozwojowa (Freud prekursorem).

Kurde, ale ja akurat dzisiejszej nocy nie mogę spędzić na wikipedii. A bez
tego jak widać nie uda mi się rozszyfrować Twojej zagadki. Nie mógł byś tak
jakoś prościej - jak do debila ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2010-02-25 12:23:39

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurde, ale ja akurat dzisiejszej nocy nie mogę spędzić na wikipedii. A bez
> tego jak widać nie uda mi się rozszyfrować Twojej zagadki. Nie mógł byś
> tak jakoś prościej - jak do debila ? ;)
Debilu Ty Mój ! ;) Chodzi o to, że co prawda nie piłem, ale słabo spałem
- i gadam od rzeczy na zasadzie swobodnych skojarzeń.

7. Data: 2010-02-25 12:26:20

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Debilu Ty Mój ! ;) Chodzi o to, że co prawda nie piłem, ale słabo spałem
> - i gadam od rzeczy na zasadzie swobodnych skojarzeń.

No to co za problem się napić ?? Nie rozumiem ... ;)

8. Data: 2010-02-25 12:32:22

Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie traktuję go chłodno, to witam się z nim po przyjacielsku. Widzę że go

==
Brat, po co Ci to właściwie ?

al_|) brat

9. Data: 2010-02-25 12:35:51

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Debilu Ty Mój ! ;) Chodzi o to, że co prawda nie piłem, ale słabo spałem
> - i gadam od rzeczy na zasadzie swobodnych skojarzeń.

Właśnie dlatego, że nie piłes, to tak gadasz:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

10. Data: 2010-02-25 12:38:56

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "al _|) brat" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał

> ==
> Brat, po co Ci to właściwie ?

Nie było takiego zamiaru. Wyszedł taki efekt.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S.
Mógł byś nie zwracać się do mnie - "brat" ?

Re: cel grupy
Niesprawiedliwe sędziowanie - pytanko
DO VILAR
MATKOM MOICH DZIECI