Z pracy

31. Data: 2008-09-29 23:02:19

Temat: Re: Z pracy
Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Wrz, 23:52, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> na których? :)

W tej chwili nie mogę być pewien bo właśnie się wyprowadzam i jeszcze
brak mi pewności gdzie ostatecznie wyląduję, ale jakbyś wybierał się
na jakieś wyspy daj znać na które a ja dam znać czy aby mnie tam nie
ma :)

32. Data: 2008-09-30 07:38:28

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> [...]
> brak mi pewności gdzie ostatecznie wyląduję, ale jakbyś wybierał się
> na jakieś wyspy daj znać na które a ja dam znać czy aby mnie tam nie

kanary wchodzą w grę?

--
jestem w sobie zakochany.
niestety bez wzajemności.

33. Data: 2008-09-30 07:55:20

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@g...pl> wrote in message

E tam, mogą jak zwykle nachuchać, mimo iż dobrze znają szefa, to po
alkoholu jego kryptomowa przestaje odpowiadać na kody deszyfrujące. Moje
winko jest w tylu fermentorach z pokrywami zabitymi młotkiem gumowym i
zabezpieczone tajną celtycką runą, którą wraz z krzyżem celtyckim córka
przywiozła mi od syna z Irish Town.
Oszukują też szefa co do wykonania zadania jako, że strach im dupy
ściska, pamiętni, że na straży izabelińskiego Edenu stoi anioł z mieczem
ognistym o napięciu milionów volt oraz pola magnetyczne zanajęte od Tesli.
Spopielenie jest nieodwracalne jako, że parchom z założenia nie przysługuje
zmartwychwstanie a la Feniks.
Dziecko rośnie udając to jednego to drugiego tatusia i spajuje mi dane
do mamuśki. Ona też mimo złości schyla się, abym miał blisko a dosięgnął
tego, co było moje...

34. Data: 2008-09-30 10:18:01

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Wrz, 09:38, tren R <t...@p...pl> wrote:

> kanary wchodzą w grę?

Podstepni manipulatorzy powiedzieli mi, ze tego watku nie warto
czytac.
To pewnie robota Trenera, ktory pod plaszczykiem zwyklej zajawki o
dziewczynie z pracy, chcial przemycic info o priv spotkaniu na
archipelagu Malediwy.

35. Data: 2008-09-30 10:21:34

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Hanka<c...@g...com>
f.googlegroups.com

> [...]
> To pewnie robota Trenera, ktory pod plaszczykiem zwyklej zajawki o
> dziewczynie z pracy, chcial przemycic info o priv spotkaniu na

Male diwy? Ty coś insynuujesz? Ja coś insynuuję? On/ona/ono coś insynuuje?

Don

36. Data: 2008-09-30 10:29:53

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

9...@k...googlegroups.com

> Male diwy? Ty coś insynuujesz? Ja coś insynuuję? On/ona/ono coś insynuuje?

My insynuujemy, wy insynuujecie, a wszystkiemu winni sa oczywiscie
ONI.

:)

37. Data: 2008-09-30 17:00:15

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Wrz, 08:38, tren R <t...@p...pl> wrote:

> kanary wchodzą w grę?

Bora Bora lub Karaiby albo nie piję

38. Data: 2008-09-30 22:18:24

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Bora Bora lub Karaiby albo nie piję

nie chciałeś napisać "bara bara"?

--
http://patrz.pl/trener

39. Data: 2008-09-30 23:19:36

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Wrz, 23:18, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> nie chciałeś napisać "bara bara"?

a nie chciales tak przeczytac?

40. Data: 2008-10-01 07:40:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> a nie chciales tak przeczytac?

lecz w tym cały jest ambaras żeby dwoje chciało na raz

--
jestem w sobie zakochany.
niestety bez wzajemności.

http://bialo.czerwona.patrz.pl/

Re: Dr House odc. 41
PO CO?!
Rozmowa z Domini Kanem, szczekajacym na sekty.
głupie zwiastowanie
Wszak chcemy być osobami inteligentnymi.