Re: Z przerażeniem... re: :)

Data: 2003-10-28 11:41:58
Temat: Re: Z przerażeniem... re: :)
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

Użytkownik "oscar" <o...@g...pl>
news:bnlit1$5hb$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> No jasne! To jeszcze lepsze niz tlumaczenia na lekcjach, co poeta
> mial na mysli.

> OOOOOO !
> PERCEPCJA !!!
> oooo!! jakie to munrde!!
> OOOOOO!!!!!
> Daj mi panie rozum, co by zrozumiec swiatle mysli robaka.
> Otwiera oczy i widzi.
> Zamyka i nic nie widzi.
> No mundre to musi byc.
> PERCEPCJA
> Taaa. My szaraki jeszcze nie przeszlismy przez jej brame.
> JESZCZE OSWICENIA NIE DOSTAPILISMY.
> [...]

OK. :-)
Skoro tak ładnie prosisz to dam Ci swoją własną receptę.
Nie musisz jej stosować ale dobrze ją znać.
Moja recepta którą ja stosuję jest niezwykle prosta.
Jeśli nie rozumiem jakiegoś tekstu to mie mówię że ten tekst
nie zawiera NIC - ale mówię, że go nie rozumiem, bowiem
stare porzekadło mówi, iż "w każdym kłamstwie jest ziarenko
prawdy" a prawdę się nie dostaje na tacy lecz odkrywa. ;)))
\|/ re: