Z psd :-D (was: Panowie, żona przodem!)

51. Data: 2009-06-19 06:49:23

Temat: Re: Z psd :-D
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakieś treningi muszę obwieścić...

I po tych Twoich treningach na sam widok Twojego nicka będziemy się wszyscy
drapać, jakby nas pchły oblazły? O nie! :-)))))

MK

52. Data: 2009-06-19 06:54:29

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomyśl o innej sytuacji...

Przyjechała do mnie koleżanka i chciała połazić ciut po Wawce na własną
rękę. A że jest z Wrocławia, to usiłowała uzyć mapy. I co? Nie dało się. Po
każdym wyciągnięciu mapy dopadał ją ktoś i pytał, czy jakoś nie pomóc....
To dopiero zboczenie.
Najgorsze, że sama tak robię.
A jak ktoś kima sobie spokojnie na krawężniku nocką to podchodzę zobaczyć,
czy nic mu nie jest. I często go, cholera, budzę.
Normalnie wredota ..i tyle.

Użyjmy czasu przeszłego. Tu gdzie teraz mieszkam to jakaś Strasznie Porządna
Dzielnica jest.

MK

53. Data: 2009-06-19 07:55:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A nawet arystokratyczna.

Doskonale odczytałaś moje intencje, Qrko. :)

Ewa

54. Data: 2009-06-19 07:59:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> No to w końcu ma te dwa palce czy ich nie ma?

Nie. Ma NA dwa palce plus 4 cm. ;)

Ewa

55. Data: 2009-06-19 08:19:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Nie. Ma NA dwa palce plus 4 cm. ;)

Znaczy długie paznokcie warto mieć

Qra

56. Data: 2009-06-19 08:19:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Wkurzenie jest problemem wkurzonego a nie wkurzającego.

Podobne pomysły też już gdzieś słyszałam: gwałt jest problemem
zgwałconego, morderstwo - zamordowanego, kradzież - obrabowanego.

A 'propos tego ostatniego, to byłam kiedyś, w podstawówce jeszcze, na
sztuce "Czego nie widać?" i jednym z najśmieszniejszych tekstów była
kwestia włamującego się złodzieja:
"Żadnych krat?! Żadnych alarmów?! Powinno się ich karać za stwarzanie
okazji!!".*

*Zresztą doskonała rola aktorska w tamtej komedii, więcej komizmu pewnie
w samej grze niż tekście, ale dzięki temu pamiętam do dziś, po ponad 20
latach!

Ewa

57. Data: 2009-06-19 08:23:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Znaczy długie paznokcie warto mieć

No nie wiem, długie paznokcie u mężczyzny mnie obrzydzają, zresztą
przeszkadzają w pewnych czynnościach. ;)

Ewa

58. Data: 2009-06-19 08:27:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ześ teraz normalnie pojechała.....
Ja mówiłam o emocjach, ty o przestępstwach i naruszeniu nietykalności,
tudzież innych praw.

Wiesz? Sęk w tym, że świat nie jest ogródkiem ulubionej cioci, więc każdy z
nas dość często spotyka typy i typki, które próbują jakoś tam nas dotknąć.
Tak po prostu, żeby pozbyć się własnego napięcia i poczuć chwilową ulgę. I
co? Pójdziesz jak ten baranek na rzeź? Czy wykombinujesz coś, co pozwoli ci
całkiem przyjemnie żyć?
Świata i typków nie zmienisz. Z prostej przyczyny, że za duży i typków też
za dużo. Nasz zasięg jest dosyć lokalny jednak.
To jak? Jaką masz receptę?

MK

59. Data: 2009-06-19 08:44:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bzdury, Vilarze, bzdury wypisujesz.

Po pierwsze: te twoje "typki" to [w PL] w 100% "normalni" ludzie
uwarunkowani [kulturowo] jak "psy Pawłowa" na komunikowanie się
z otoczeniem za pomocą klapsów.
A zatem nie jest tak, że nic nie da się w tym zakresie zmienić.

Po drugie: wszyscy - bezpośrednio lub pośrednio - jesteśmy zakażeni
lub ukształtowani pod wpływem takiego patologicznego uwarunkowania
Klapsomanią.

Uważasz może, że ty nie?
Bzdura. :)

Wielu ludzi rozmijając się z rzeczywistością tak właśnie uważa.
Np Tomasz Lis - on to akurat nawet nie wie z czym ma w ogóle do
czynienia, choć z zapałem pisze na ten temat książki.

Reasumując: jak nie wiesz, to nie p*ol. OK?

PS: to na końcu to taki właśnie klasyczny "klapsik" [ode mnie dla ciebie].
;)

--
CB

60. Data: 2009-06-19 08:45:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie wiem, długie paznokcie u mężczyzny mnie obrzydzają, zresztą
> przeszkadzają w pewnych czynnościach. ;)
>
> Ewa

Kup w sexshopie nakładkę na palca - przedłuża, ma wypustki no i średnicę
większą.

jak to w związku :)
MOJE GORLICE
MOJE GORLICE