Z psd :-D (was: Panowie, żona przodem!)

71. Data: 2009-06-19 09:45:16

Temat: Re: Z psd :-D
Od: zielski <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jun 2009 10:19:48 +0200, medea napisał(a):

> Podobne pomysły też już gdzieś słyszałam: gwałt jest problemem
> zgwałconego, morderstwo - zamordowanego, kradzież - obrabowanego.

A o strzelaniu kulą w płot też słyszałaś? :P Pisanie czegoś przez XL to
fakt, co tam sobie o tym pomyślisz to twoje, potem w związku z tą oceną/
szczerą myślą - przychodzą emocje. Potem zachowanie pozostające w
logicznym związku z tymi emocjami i myślami. Ot i model poznawczy w
uproszczeniu. Ale oczywiści nie zabronię Ci uważać, ze ktoś lub coś z
zewnątrz cię wkurza ;)

--
Paweł Zioło http://my.opera.com/zielski

72. Data: 2009-06-19 09:45:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, CBku,

w naiwności swojej wierzę w sens nawet niewielkich zmian lokalnych....
A uparta bywam jak muł, o czym było powyżej.

A że jest nie halo... jest...bywa?
Ale śmiem twierdzić, że jednak się zmienia i idzie ku lepszemu.
Wydaje mi się, że ludzie jakby bardziej się uśmiechali. Ale może mam zwidy
(?)
(Ludzie, którzy mnie otaczają, nie są reprezentatywni, bo sama ich sobie
świadomie bądź nieświadomie wybrałam)

MK

73. Data: 2009-06-19 09:51:08

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No własnie, własnie....
> Ma Pan, Panie Ziółko 100% rację :-)))

Ponadto- że się wtrącę- ten, który twierdzi, że ktoś go fqurzył:-), to:

1. zachowuje się w tym momencie w sposób nieodpowiedzialny (to oni są winni,
wkurzyli mnie, to nie moja wina tylko ich, jego, etc).

2.stawia się w pozycji "niemocy"- skoro ktoś go wkurza, to on rzeczywiście
nie może z tym nic zrobić. Jednak jak zauważy, że to on sam się wkurza-
wtedy będzie w stanie z tym popracować, zrozumieć swoje emocje

pozdrawiam

Chiron

74. Data: 2009-06-19 09:55:27

Od: zielski <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jun 2009 11:39:30 +0200, Vilar napisał(a):

> No własnie, własnie....
> Ma Pan, Panie Ziółko 100% rację :-)))

Ciii nie mam ;] kiedyś zajmowaliśmy się obalaniem teorii stresu Lazarusa
i Folkman. Zarówno on jak i ABCD emocji (w swojej istocie jest to to
samo) ma jedną zasadniczą dziurę związaną z fizjologią. Co nie zmienia
faktu, że tak się dziwnie składa, że zmiana B często pomaga ^^
Jak się dokopię do starego raportu APA dotyczącego leczenia depresji to
wrzucę.

P.S. tak też jestem idealistą i lubię się wkurzać :D
--
Paweł Zioło http://my.opera.com/zielski

75. Data: 2009-06-19 10:01:26

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę się upierać, że praktykowanie delikatniej kontroli nad emocjami,
delikatne popychanie ich we właściwą stronę, jest zachowaniem czysto
egoistycznym pozwalającym szczęśliwiej żyć.

Ludzie dbają o zęby. Może więc należy też wyrobić sobie nawyk dbania o
własne wnętrze?

Byle nie przesadzić, bo zcyborgizowanie się też jest bez sensu.

MK

76. Data: 2009-06-19 10:02:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Mówisz?
> Wykurzać lubię!
>
> BTW, skubałaś może kiedyś jarząbki?

Nie. Ale znam równie rozmyślne tortury.

Qra

77. Data: 2009-06-19 10:04:37

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl>

[...]
> Byle nie przesadzić, bo zcyborgizowanie się też jest bez sensu.

Pamiętaj Chiron.

Saulo

78. Data: 2009-06-19 10:05:18

Od: zielski <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jun 2009 09:55:27 +0000, zielski napisał(a):

[...]
>Zarówno on jak

ona (rzeczona teoria)

--
Paweł Zioło http://my.opera.com/zielski

79. Data: 2009-06-19 10:05:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Smutna prawda. Nie ma w sumie różnicy.
> Chociaż może siniaki szybciej się goją.

Może więc dlatego, że ślady fizycznych urazów często w postaci widocznych
blizn zostają, bardziej sobie pamiętam te bezdotykowe uderzenia.

Qra, nic więc nie mówię

80. Data: 2009-06-19 10:07:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Normalnie, gdybym była Qrą, to bym się napuszyła z rodości wielkiej :-))).

A Ty mi co imputujesz, hę?

> Ale nie jestem
>
> Pozostaje mi dumać na krętymi ścieżkami farta i jego braku w zyciu, oraz
> konsekwencji powyższych :-)).

Czasem te konsekwencje okazują się przyjemniejsze niż nieustające "manie
farta".

Qra, w życiu się trzeba jeddnak trochę zmęczyć

jak to w związku :)
MOJE GORLICE
MOJE GORLICE
Re: Dramat idei