Z psd :-D (was: Panowie, żona przodem!)

81. Data: 2009-06-19 10:09:20

Temat: Re: Z psd :-D
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl>
news:h1foic$3v8$2@nemesis.news.neostrada.pl

[...]
> Czasem te konsekwencje okazują się przyjemniejsze niż nieustające
> "manie farta".
[...]

Dajcie już spokój z tym fartem.
Mam napady odczytań skatologicznych via English :)

Saulo

82. Data: 2009-06-19 10:11:44

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty mi co imputujesz, hę?

A tak Cię za ogon "pociągła" przyjaźnie.....

> Qra, w życiu się trzeba jeddnak trochę zmęczyć

Bo inaczej nieznośna lekkość bytu dopada?
Gdzieś tu padło hasło Mamusi Muminka, wcale mądre. Momencik, poszukam.
O mam:
" Dziwne - myślała smętnie Mama Muminka. - Dziwne, że ludzie mogą się stać
smutni a nawet źli, gdy życie staje się zbyt łatwe. Ale tak to już jest. I
wtedy najlepiej zacząć od nowa, od drugiego końca."

Jak zwykle chodzi o równowagę i harmonię.

Dziwne jest tylko, że każdy z nas ma ten punkt równowagi w zupełnie innym
miejscu. Hmm (np. niektórzy na grzędzie :-PPP ).

MK

83. Data: 2009-06-19 10:12:43

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka...b(ie)liźniania pamięć zewnętrzna?

MK

84. Data: 2009-06-19 10:14:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

ło matko.
A to Ci się przyfarciło.....

(się nie przejmuj, ja właśnie dłubię jakąś wielce interesującą maszynę. A
jak interesująca, to widać w mojej działalności tfurczej)

MK

85. Data: 2009-06-19 10:15:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, zgadza się.
To zmienia się również [pośrednio] również pod naszym wpływem.

IMHO istnieje spora grupa osób uwikłanych w uwarunkowanie
klapsomanią, które są zdolne do mniejszego lub większego
samoograniczenia się w tym względzie pod wpływem samej tylko
wiedzy i świadomości odnośnie tego swojego uwarunkowania.
Część pozostałych nie będzie mieć w tym już wielkiego wyboru
i się dostosuje do nowego trędu kulturowago.

Zawsze natomiast będzie margines takich osób co się nie ugną
się i pozostaną niejako w pełni sobą w tym swoim kalectwie.
To ważne, aby na tym marginesie nie pozostawały takie osoby,
które obecnie tam się znajdują z uwagi na niezdolność wykształconą
pod wpływem dzikich "norm kulturowych" do identyfikowania tego
patologicznego "pakietu" zachowań u siebie.
Jeśli to sie zmieni, jeśli będziemy w stanie poprawnie identyfikować
tego rodzaju "akcje" i klasyfikować je pejoratywnie, to będzie połowa
sukcesu IMHO.
Reszty dokonają już nasze dzieci, wychowane i ukształtowane
w 100x mniej kulturowo patologicznych warunkach niż my.

Dzisiaj ludzie nie identyfikują patologicznych zachowań ani u siebie
i innych, lecz bez problemu zauważają ew. reakcję na takie patologiczne
zachowania, gdyż to normalne, że jak ktoś "źle myśli", to nie ma
"dobrym" jest aby takiemu dop*ić "klapsika".
Znam to dobrze z autopsji. ;)

--
CB

86. Data: 2009-06-19 10:19:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> A tak Cię za ogon "pociągła" przyjaźnie.....

> Bo inaczej nieznośna lekkość bytu dopada?

Raczej nuda. A nuda (dla mnie przynajmniej) jest fuj!

> [...]
>
> Dziwne jest tylko, że każdy z nas ma ten punkt równowagi w zupełnie innym
> miejscu. Hmm (np. niektórzy na grzędzie :-PPP ).

Ja mam w ogonie, konkretnie w tym piórze, za które pociągłaś.

Qra

87. Data: 2009-06-19 10:20:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-))
Jednak jesteś idealistą :-).

(co odczytuję jako coś bardzo pozytywnego i wynikającego z faktu, że nie
dałeś się "złamać" życiu. Że jednak ci zależy. Ciągle i nieustannie.
Super.
Najgorsze w byciu durnym Don Kichotem jest poczucie osamotnienia.)

MK

88. Data: 2009-06-19 10:20:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> (się nie przejmuj, ja właśnie dłubię jakąś wielce interesującą maszynę. A
> jak interesująca, to widać w mojej działalności tfurczej)

A ja zabijam...

Qra, ...czas

89. Data: 2009-06-19 10:22:38

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszekaj, to ja Ci to pioro zamaluje lackierem do paznokci, zeby było widać
które i żeby wiecej nie zahaczyć :-))), MK

90. Data: 2009-06-19 10:23:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, zgadza się.
To zmienia się również [pośrednio] pod naszym wpływem.

[...]

patologicznego "pakietu" emocji i zachowańu siebie.
Jeśli to się zmieni, jeśli będziemy w stanie poprawnie identyfikować
[...]

zachowania, gdyż to normalne, że jak ktoś "źle myśli", to "dobrym"
jest aby takiemu dop*ić "klapsika", ale "bardzo źle" jak się za takie
dop*nie oberwie "na odlew".
Chorzy ludzie odnajdują się i spełniają wchodząc w stworzone dla nich
gotowe formy kulturowe.
Znam to dobrze z autopsji. ;)

--

jak to w związku :)