ZAPARCIA

21. Data: 2007-06-22 04:12:59

Temat: Re: ZAPARCIA
Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:

> Dlatego ja proponuję dietę optymalną, na której nikt nigdy nie ma zaparć,
> a jeżeli je miał, to znikają bezpowrotnie. Czasami zaparcia są w
> pierwszych trzech dniach diety (nie m zawsze), potem nie ma już ich nigdy.
> Pozdrawiam Jurek M.

Jak Ty lubisz używać słowa nigdy, to takie... boskie.

--
<http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia

22. Data: 2007-06-22 09:41:40

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Tak, rozumiem teraz Ciebie doskonale. Największym "autorytetem" jest Pudzian,

bardzo mily czlowiek w przeciwienstwie do Ciebie

kiedyś byłby Schwarzeneger

przynajmniej do czegos doszedl, frustracie

h.

23. Data: 2007-06-22 09:46:12

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ale nie wiedziałem z kim mam do czynienia. Rozglądnij się za
> psychiatrą na tej grupie...

ja Ci wspolczuje braku jednego oka, ale zechcij drugim przeczytac netykiete.
Wiem, ze mnie zbluzgasz i zwymyslasz, i jeszcze napiszesz, ze musiales to
zrobic, bo poruszylam twa wrazliwa nute.

h.

24. Data: 2007-06-22 10:21:41

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> >
> Widzisz Endriu, i tutaj bardzo się różnimy. Bo Ty sugerujesz terapię PODOBNO
> skuteczną, czyli tego nie wiesz na pewno. Ja natomiast nigdy nie polecam co
> nie jest sprawdzone 100%, że to działa.
> A nawiasem, to lewatywa jest bardzo szkodliwa, bo wypłukuje florę
> bakteryjną, z która organizm żyje w symbiozie (np. 200 szczepów bakterii w
> jelicie grubym), i potem trzeba organizm suplementować aby szybko wytworzyć
> tę florę probiotykami.
> Pozdrawiam Jurek M.

Bzdury piszesz.
Stosowałam lewatywę raz w tygodniu przez 2 ciąże. Niczego nie trzeba suplementować,
a załatwiałam się bez problemów codziennie.
Tapta.

25. Data: 2007-06-22 10:32:04

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy może ktoś mi polecić jakieś sposoby na zaparcia- nie leki i zioła

1.Lewatywa - raz w tygodniu wystarczy, tylko nie jakąś gruszką, ale specjalnym
workiem,
2. Nasiona sezamu - 2łyżeczki od herbaty dziennie. PYCHA!!!
Powodzenia, Tapta.

26. Data: 2007-06-22 10:37:31

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> P.S. Odnośnie zaś twojej "diety optymalnej"
>
> Wszystko by było pięknie ładnie gdyby nie to iż wpierdalanie nadmiernej
> ilości tłuszczu prowadzi w konsekwencji do raka odbytu, miażdżycy, i wielu
> innych powikłań.
>
> Jeszce i moze i to wszystko bym znióśł, gdyby nie fakt iż spędzam dużo czasu
> na siłowni.
> A siłownia rządzi się prostymi zasady dietetycznymi . Jak chcesz zrzucić
> brzuch i wyrzeżbyc "kaloryfer" to przechodzisz na dietę węglowodanowo (ryż)
> białkową, drastycznie ograniczasz tłuszcze, + dużo ruchu, najlepiej na

No, no... te "kaloryfery"... mniam.

27. Data: 2007-06-22 11:03:40

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mariusz" >>

Nie jestem zwolennikiem diety Kwaśniewskiego ale jak posłuchałem

> Nie pisz o diecie Kwaśniewskiego jeżeli jej nie znasz, tylko wiesz tyle,
> co mówią u cioci na imieninach. W diecie podstawą sa matematyczne
> proporcje, a nie móżdżki i nogi świńskie.
> Jak chcę z kimś pogadać, a mało na dany temat wiem, to przynajmniej jakoś
> się przygotuję do rozmowy, a Ty kolego nie masz bladego pojęcia, a więc
> rozmowa z Toba jest nijaka...
> Niektórzy zalecają pokrzywy, szałwię czy inny rumianek....smacznego...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Uważaj Mariusz -)))) Nie pisz bzdur -))))
Jurek M jest dietetykiem z DYPLOMEM -))))))))))))))))))))))))))))
Dyplom mu Kwasniewski wydrukował, i tak sie chłop tym przejął, ze do dzisiaj
bzdury na grupach wypisuje.

Pozdrawiam
Cancer

28. Data: 2007-06-22 11:18:52

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapta" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Obawiam się, że możesz mieć raka odbytu, miażdżycę i wiele innych powikłań
od samej obsesji i jadu jaki tu wylewasz. Ale po co są lekarze? Czasami
pracują między strajkami...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

29. Data: 2007-06-22 11:21:02

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz"

> Ja jakoś nie mam problemów psychiatrycznych jakie Ty masz.
> Problemy chyba mają tacy jak Ty, którzy natrętnie namawiają każdą
> chorą osobę na dietę smalcową.
> We łbach się poprzewracało optymalnym od tego tłuszczu.
> Proponuję wizytę u psychiatry ale akademickiego! a nie opty, a potem
> zmianę grupy bądź założenie nowej, na której będziecie reklamować te
> swoje świńskie podroby.
>
> Mariusz

Daj spokój nie denerwuj sie na tego imbecyla bo szkoda twoich nerwów.
Jakakolwiek polemika z tym optymalnym czymś, zawsze kończy sie jednakowo.
Po prostu wyzywa, miesza z błotem straszy -))).
A co do grupy to on ma taka grupę, tylko nikt tam nic nie pisze, grupa jest
martwa.
Dlatego włazi tutaj na grupę traktującą o zdrowiu z tym żałosnym smalcem na
butach i pierdzi te swoje żałosne kawałki.
Cel jego jest jeden osiągnąć zysk materialny to wszystko.
Pozdrawiam
Cancer

30. Data: 2007-06-22 12:53:56

Od: SuperTen <S...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tapta pisze:

> 1.Lewatywa - raz w tygodniu wystarczy, tylko nie jakąś gruszką, ale specjalnym
> workiem,
> 2. Nasiona sezamu - 2łyżeczki od herbaty dziennie. PYCHA!!!
> Powodzenia, Tapta.

Ja preferuję siemie lniane zalane wrzątkiem

--
_________
/ , _ \ | Pozdrawiam. SuperTen. |

Cholesterol nie zatyka tętnic