ZE przerwy w dostawie prądu

11. Data: 2006-08-16 09:03:30

Temat: Re: ZE przerwy w dostawie prądu
Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chałupy na okoliczność dłuższych i krótszych przerw w dostawie. Od
> odpowiedzi zrobiło mi się trochę słabo :-/ A pomijając już taki drobiazg, że
> w przeciętnym domu bywa parę urządzeń bardziej kluczowych dla funkcjonowania
> i przy tym wymagających nieco większego kibla sztromu niż komputer -
> codzienne ustawianie zegarka na kuchence to naprawdę nie jest moje ulubione
> zajęcie.
>
> Szczęśliwie ostatnio ZE średnio raz na dwa tygodnie dłubie coś w sieci i
> przerwy są może dłuższe, za to rzadsze, a przede wszystkim przewidywalne :>

A o jakich cudownych urządzeniach piszesz co nie wytrzymują 2 sekundowych braków
prądu. Bo o takich czasach pisal pytający. Przed chwilą sprawdzilem. Moja ,
bardzo stara kuchenka wytrzymuje 5 sekundowe zaniki napięcia i zegarek pokazuje
dobrze. Zresztą ile można mieć zegarków. W telegazecie, w komputerze, w
telefonie, w kuchence, na ręku i na pewno jakiś na baterię na ścianie. Temu na
baterię co może zaszkodzić? Ja wiem że nawet chwilowy brak prądu nie należy do
przyjemności. Ale stawianie naprzeciw konieczności ustawienia zegarka do
konieczności poprawienia czegoś w sieci zeby nie brakło prądu przez trzy dni
jest niepoważne. Przecież oni nie wyłączają tego dla jaj. Tomek

12. Data: 2006-08-16 09:47:02

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...] A o jakich cudownych urządzeniach piszesz co nie wytrzymują
> 2 sekundowych braków prądu.

Nie wiem, czy dwusekundowych, ale też i nie sądzę, żeby ZE wątkotwórcy się
li i jedynie do takich ograniczał :> W każdym razie u mnie przy "krótkiej"
przerwie wyłącza się kuchenka elektryczna, kocioł, pralka i zmywarka -
resztę drobnicy pomijam, bo takiemu żelazku czy innemu radiu ta chwila
przerwy różnicy nie robi. Szczęśliwie _na_ _razie_ cały ten nabój wytrzymuje
nawet migotanie komór, jakie się zdarza u nas na wsi (kilkanaście albo
i -dziesiąt parosekundowych przerw w ciągu kwadransa).

> [...]Zresztą ile można mieć zegarków.

No, ja mam jeden. W kuchence :P

> [...] Ale stawianie naprzeciw konieczności ustawienia zegarka do
> konieczności poprawienia czegoś w sieci zeby nie brakło prądu
> przez trzy dni jest niepoważne. [...]

A ktoś staje? Naprawdę przypuszczasz, że częste i tak krótkie przerwy są
wynikiem prac na sieci?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

13. Data: 2006-08-16 14:11:49

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek"
> konieczności poprawienia czegoś w sieci zeby nie brakło prądu przez trzy
> dni
> jest niepoważne. Przecież oni nie wyłączają tego dla jaj. Tomek

wiesz co? ja to ostatnio coraz bardziej jestem przeswiadczona, ze oni ten
prad to wylaczaja jednak dla jaj - nie ustalilam tylko jeszcze o czyje jaja
chodzi

ps
bardzo lubia takie zaniki napiecia - oprocz elektroniki - pompy i lodowki -
a dyskoteki jasno-ciemnojasno-ciemno to juz sa ich ulubione

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

14. Data: 2006-08-16 16:44:41

Od: "Cezarys" <c...@g...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bardzo lubia takie zaniki napiecia - oprocz elektroniki - pompy i
> lodowki - a dyskoteki jasno-ciemnojasno-ciemno to juz sa ich ulubione

Prezesa :)
CEzarys

15. Data: 2006-08-29 10:40:59

Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>wiesz co? ja to ostatnio coraz bardziej jestem przeswiadczona, ze oni ten
>prad to wylaczaja jednak dla jaj - nie ustalilam tylko jeszcze o czyje jaja
>chodzi

w pewnej firmie zdarzaly sie 1 sek. zaniki zasilania - przyczyna???

W zdluz linii wysokiego napiecia wyrosly choinki i jak jest wiatr, to
czasamy czubek choiniki dotykal do kabli i cyk.... Wylaczaly sie
jakies zabezpieczenia, ktore wykrywaly uplywnosc na liniii. Cos w
rodzaju roznicowek, ale dla linii wysok. napiecia. Wycieli choinki i
jest spokoj.

16. Data: 2006-08-29 10:42:46

Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A ktoś staje? Naprawdę przypuszczasz, że częste i tak krótkie przerwy są
>wynikiem prac na sieci?

moga to byc takze przelaczenia zasilania z roznych kierunkow np.
zasilanie z eletrowni A na B. Spisuj godziny i jak sie beda powtarzac,
to znaczy ze to ludzka sprawa !!!

tuning spluczki :)
Gdzie necie kupie wlacznik ON/OFF do pralki Whirlpool AWM-250?
płyta grzewcza nad zmywarka
Beam on floor - zmywarki
instalacja elektryczna w gotowych ściankach k-g