ZĘBY - naturalne leczenie, odbudowywanie - niekonwencjonalne

1. Data: 2005-09-13 09:11:01

Temat: ZĘBY - naturalne leczenie, odbudowywanie - niekonwencjonalne
Od: " scerbaty_po_antybiotykach" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wstawione na początku 2005 roku protezy zęba i części innych mimo zapewnień
dentystki, że "na stałe" (niewyjmowalne) wypadały już kilka razy. Protezy
porcelanowe tylko z wierzchu, od strony zębów metalowe.
Moje odczucia:
- źle się czuję mając porcelanę i metal w buzi - czuję jakąś sztuczność i po
prostu niesmak
- czuję, że są cięższe (minimalna nadwaga protez zębow na lata to uciążliwość)
- nie chce mi się tego nosić.

Co zrobić w przypadku gdy protezy były już kilka razy naprawiane
(przyczepiane z zapewnieniem że na stałe) na gwarancji. Za kilka miesięcy
minie gwarancja i co wtedy ?
Obiecano mi zrobienie nowej protezy ale ja nie chcę już aby spiłowywano mi
jeszcze bardziej już dość mocno spiłowane zęby (podtrzymywacze protez).
Co ja mam w takim wypadku zrobić ?
Zaczynam się czuć jak ofiara "łowców skór" bo raz wydałem prawie całą wypłatę
na protezy i wypadły. Drugim razem (obecnie) jeszcze więcej wydałem (w
innej firmie "protezowej".

Bardzo proszę o pomoc w sprawie moich zębów.
Pracę ciężko mi znaleźć, ze zdrowiem mam kłopoty, sztuczne protezy mnie
denerwują.

Jeżeli ktoś chciałby przetestować na mnie niekonwencjonalne plomby z wapieni
dolomitowych, wapna, muszelek morskich itp. lub ich mieszanki to jestem
bardzo chętny.
Chętnie odpracuję owe plomby.
Szukam pracy.
Pomocy!
:(

p.s. apropo tematu:
http://groups.google.pl/groups?q=odrastanie+z%C4%99b
%C3%B3w&hl=pl

2. Data: 2005-09-13 09:16:45

Od: " scerbaty_po_antybiotykach" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Owe: wapień dolomitowy (dość mocny), wapno, muszelki morskie (bardzo mocne i
troszkę kruche) itp. posiadam.
Zastanawiam się nad kupnem zęba rekina i oszlifowaniem go i zastosowaniem
jako protezy ale nie wiem czy się na to zdecyduję.

P O M O C YYYYYYY !!!

3. Data: 2005-09-13 09:46:38

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " scerbaty_po_antybiotykach" <t...@W...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:dg65dt$mur$1@inews.gazeta.pl...

> P O M O C YYYYYYY !!!

Nie wiem gdzie robiłes te protezy ale jesli nie sa takie jakie mialy byc,
czyli wylatuja, sa za ciezkie itp to powinienes domagac sie zwrotu
pieniedzy. Na przyszłosc w takich sprawach musisz znalesc renomowanego
dentyste który ci to zrobi bo przeciez nie bedziesz co chwile biegał z
reklamacjami.

Aga

4. Data: 2005-09-13 19:09:50

Od: " scerbaty_po_antybiotykach" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <a...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> pieniedzy. Na przyszłosc w takich sprawach musisz znalesc renomowanego
> dentyste który ci to zrobi bo przeciez nie bedziesz co chwile biegał z

Gdzie znajdę renomowaną dentystkę naturalistkę ?
(mam czasami uczucie że kobiety lepiej leczą zęby)

5. Data: 2005-09-13 19:20:35

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

scerbaty_po_antybiotykach napisał(a):
> Gdzie znajdę renomowaną dentystkę naturalistkę ?

pamiętaj o podstawowej zasadzie, że biednego nie stać na tanie rzeczy

tak więc wystrzegaj się wszystkich, którzy robią coś za pół darmo, no,
chyba, że masz full kasy i zdrowia aby to potem poprawiać

--
best regards,
scream (at)w.pl

6. Data: 2005-09-13 20:18:41

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " scerbaty_po_antybiotykach" <t...@N...gazeta.pl>
napisał w wiadomości

> Gdzie znajdę renomowaną dentystkę naturalistkę ?
> (mam czasami uczucie że kobiety lepiej leczą zęby)

Nie wiem czy kobiety lepiej lecza zeby. U faceta byłam tylko raz wyrwac
osemkę :-) i był rewelacyjny

Popytaj w swoim miescie. Chocby na forum swojego miasta no i oczywiscie
znajomych.

pozdrawiam
Aga

7. Data: 2005-09-13 21:21:18

Od: " scerbaty_po_antybiotykach" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym wywołać powstanie zawiązków zębów w dziąsłach ?
Można jakoś "zasiać" nowe zęby ?

Jaki ciśnieniomierz z allegro?
Ksiazki 3 rok lekarskiego :)
Krzywa przegroda nosowa