Zascianek

251. Data: 2007-10-11 19:37:49

Temat: Re: ZMIANY w konstytucji - by o Zascianek
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@g...com> wrote in message
news:1192088510.877718.45720@19g2000hsx.googlegroups
.com...

>A ja myślę, że jeśli PO przegra może dojść do uwalenia mydłkowatego
>tuska i popisu. Jesli pis wygra a po dalej będzie w tak
>niekonstruktywnej opozycji i dodatkowo zwącha się z komuchami, to nie
>dość, że straci część poparcia, to ma duże szanse na rozłam.

PO przegra (z PiSem), nawet ja to wiem.
Ale nie tak duzo, zeby nie zmajstrowac koalicji, dzieki ktorej PiS bedzie
szczekajaca opozycja.
Niestety pewnie z lewakami.

>kurwa oby.
>najbardziej wkurwia mnie to, że osiągną te swoje 3% i wezmą dotacje,
>niech ich chuj - tych co układali takie przepisy.

No wlasnie i chuj bombki strzelil.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

252. Data: 2007-10-11 19:40:29

Temat: Re: ZMIANY w konstytucji - było Zascianek
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Tuliła niemowlę z taką czułością... a niemowlę tuliło się do jej
> zniekształconej skóry na ramionach jakby nigdy nic, naturalnie, z zaufaniem,
> poczuciem bezpieczenstwa itd. Jakby ona miala piękne, zdrowe cialo. Bo dla
> tego niemowlęcia znieksztalcone cialo matki bylo najkochansze i
> najpiekniejsze.
> Niesamowite. To byl bardzo wzruszający, piękny obrazek.
> Patrzylam urzeczona.

Przychodzą mi na myśl ostatnie minuty filmu "Dziecko Rosemary"...

--
XL wiosenna

253. Data: 2007-10-11 19:43:05

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@g...com> wrote in message
s.com...
On 11 Paź, 02:55, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:

>kaczyńscy to chyba najmniejsze zło, prawda?
>ile oni tam mają - po metr sześćdziesiąt...?

Dla mnie kurduplem jest juz ten, kto ma mniej niz 175-180 - to tak na
marginesie.

może jesteś zbyt niepowtarzalny. każda partia to jakiś kompromis.

Nie chodzi o mnie jako indywiduum, ktorym z pewnoscia jestem, ale jako
obywatela, osobe ktorej mozna przypisac jakies cechy, ktorych nie chce mi
sie tu wymieniac, bo sa tu debile (i debilka), ktorzy posadza mnie jeszcze o
megalomanie.

>odważna kurwa teza. pinochet też tak zapewne myślał.
>poza tym - u nas gospodarka ma się dobrze i wszystko ma się coraz
>lepiej :)

Nie teza, ale po prostu tak jest. Gospodarka idzie do gory, wiecej miejsc
pracy, lepsze nastroje spoleczne, wiecej funduszy, mniejszy deficyt itp itp.
Kurwa, nie kaz mi rzucac takimi ogolnikami, bo to co pisze jak kazdy
przemysli glebiej jest oczywiste.

>oj już się tak nie wkurwiaj bo wyjdzie na to, że wierzysz politykom.

Nie o politykow chodzi, ale o debilny narod.
Dwa pokolenia musza minac jeszcze.

>w końcu jakoś te wybory trzeba wygrać - a słowo populacja nie bez
>kozery jest tak podobne do słowa populizm :)

No tak, troche prawdy w tym jest hehe.

254. Data: 2007-10-11 19:43:43

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"ostryga" <z...@v...pl> wrote in message

> Ja tez o to pytam. :)

Zalozmy swoja!

> Kurcze, nie sądziłam, że to powiem - zgadzam się z Tobą co do meritum.
> (choć nie uzyłabym twojej retoryki ;))

Wiem o tym. I o tym tez.

255. Data: 2007-10-12 08:33:38

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Zauwazylam :)
> Uff, to jest nas juz dwoje :)

Przynajmniej troje. :)
Podejmę patriotyczny obowiązek pójścia na wybory
żeby umniejszyć choćby o ilość śladową poparcie dla PiS.
Ja i moje młode to już sztuk 2. :)

- JaKasia

256. Data: 2007-10-12 08:40:02

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> PO bedzie miala mniej niz PiS i pojdzie z LiD w koalicje. Dodatkowo PSL
> sie moze przylaczyc - to jedna z opcji.

Oby się to sprawdziło!
Ament. :)
Jednak wyborcom PSL (na marginesie - mam sympatię do tej partii)
może nie być po drodze z "antychrystami".

> Co pocieszajace: LPR i SO moga nie wejsc do sejmu, takze bedzie
> kilkudziesieciu oszolomow mniej.

Howgh!

257. Data: 2007-10-12 08:46:49

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> Nie o politykow chodzi, ale o debilny narod.
> Dwa pokolenia musza minac jeszcze.

No coś ty? Nigdy naród (żaden!) nie będzie mądry na tyle,
aby nie dać się zmanipulować. Dlatego zawsze manipulacja
będzie najważniejszą bronią polityków!
Nawet w najbardziej szlachetnym celu.

- JaKasia

258. Data: 2007-10-12 08:55:42

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> I wkurwia mnie to, ze w Polsce tak jest, iz zawsze musze wybierac mniejsze
> zlo.

Zdziwiłabym się, gdybyś nie miał zastrzeżeń do którejś z partii.
Musiałbyś by niezłym oszołomem! :)

> Dlaczego nie ma partii, ktora bedzie reprezentowala takich ludzi jak ja?

Znaczy się rozsądnych? ;)

Myślę, że takowe są, tyle, że te ich rozsądne działania są przykryte
płaszczykiem ruchów pozorowanych i działań pokazowych dla
tępych wyborców, ponieważ partia bez poparcia nie może istnieć.

Jak szybko zniknęła ze sceny Unia Wolności?

- JaKasia

259. Data: 2007-10-12 09:19:59

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 10:33, "JaKasia" <m...@o...pl> wrote:

> Przynajmniej troje. :)
> Podejmę patriotyczny obowiązek pójścia na wybory
> żeby umniejszyć choćby o ilość śladową poparcie dla PiS.
> Ja i moje młode to już sztuk 2. :)

Aaa aaa aaale, sie chyba nie zrozumielismy :) Ja i Tren R jestesmy
_przeciwko_ moczymordom :)

--
Fragile

260. Data: 2007-10-12 09:36:50

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Pa , 10:55, "JaKasia" <m...@o...pl> wrote:

> My l , e takowe s , tyle, e te ich rozs dne dzia ania s przykryte
> p aszczykiem ruchów pozorowanych i dzia a pokazowych dla
> t pych wyborców, poniewa partia bez poparcia nie mo e istnie .

i to bym oprawi w ramki i wykszta ciuchom nad ó ko KAZA wiesza :)

Re: Natura rzeczy
te pansravista
ZAGADKA
LEKARSTWO NA DROGI ODDECHOWE I ZATOKI