Zascianek

231. Data: 2007-10-11 13:43:48

Temat: Re: ZMIANY w konstytucji - było Zascianek
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Paź, 13:52, "Gawreon" <s...@l...po> wrote:

> To kłopot, bo na Trenejra najlepiej działa postać silnego ojca-wizjonera.
> Nie wiem dokładnie, jak z postacią matki (chyba jednak znacznie słabiej).
> Ale Kusząca Kobieta być może jest w stanie go uwieść (intelektualnie,
> naturalnie :).

pieprzony zazdrośnik :))))

232. Data: 2007-10-11 13:46:25

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Paź, 14:06, "Natek" <n...@o...pl> wrote:

> Nie przekonałeś mnie - "mistrzu onelinerów" :)
> Dobrze pamiętam, że to Ciebie tak komplementował ten i ów?

nie potwierdzam nie zaprzeczam nie pamiętam :)

> taa, czepiam

no dobra, jak z tym głosowaniem? :)

233. Data: 2007-10-11 13:48:32

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@g...com>
ps.com

[...]
> patrz - sprawnie posłużyłeś się językiem, prezentujesz siłę i spójna
> wizję... a właśnie, a propos
> dwa cytaty z powyższego:
>
> "nie będziesz tłumaczyć się z niczego"
> "wszystko będziesz potrafiła korzystnie dla siebie wytłumaczyć"
>
> panie gawron, kłopoty ze spójną wizją?
> :)

jacy ojcowie, taki syn?
tak, to o tobie i twoich ojcach

gawreon

234. Data: 2007-10-11 13:50:19

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Paź, 15:48, "Gawreon" <s...@l...po> wrote:

> jacy ojcowie, taki syn?
> tak, to o tobie i twoich ojcach

zostaw ty moich ojców w spokoju
niby odmalowałeś pis ale odmalowałes przecież swoją interpretację
i pies ci wyszedł

235. Data: 2007-10-11 13:50:46

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@g...com>
ps.com

> pieprzony zazdrośnik :))))

znudzony głupeczek ;)

gawreon

236. Data: 2007-10-11 13:55:05

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@g...com>
s.com

> zostaw ty moich ojców w spokoju
> niby odmalowałeś pis ale odmalowałes przecież swoją interpretację
> i pies ci wyszedł

jesteś pies?

i nie mów, że tylko prezesowi lubisz się podlizywać :)

gawreon

237. Data: 2007-10-11 14:01:53

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Paź, 15:55, "Gawreon" <s...@l...po> wrote:

> jesteś pies?

na gawrony?

> i nie mów, że tylko prezesowi lubisz się podlizywać :)

kogo jeszcze masz na myśli?

238. Data: 2007-10-11 14:05:04

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Paź, 15:50, "Gawreon" <s...@l...po> wrote: