ZMYWARKA + TELEWIZOR

11. Data: 2011-07-22 12:40:42

Temat: Re: ZMYWARKA + TELEWIZOR
Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JK <s...@p...onet.pl> napisał(a):

>Dodam tylko, że LG ani mnie ziębi ani grzeje.
>$ony natomiast zdecydowanie mnie (z resztą nie
>tylko mnie) ziębi.

Jeszcze sie taki nie narodzil, ktory by wszystkim dogodzil.
Tak to bylo?

12. Data: 2011-07-22 12:48:09

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup
com...

> Widzisz gdzies tu Sharpa?

tak, stoi na półce za tymi dwoma ;)

13. Data: 2011-07-22 19:33:16

Od: JK <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-22 14:33, Me(L)Isa pisze:

> Czyli z tego można wysnuć wniosek, gdy wybór
> jest trudny

Ja przepraszam ale na czym polega trudność wyboru?

> - najlepiej wybrać cokolwiek;-)))

Przy tej ilości informacji co do twoich
oczekiwań w stosunku do odbiornika, to ten
wniosek jest absolutnie trafny.

JK

14. Data: 2011-08-06 09:20:32

Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 23:11, Me(L)Isa pisze:
> Witam,
> wybrałam zmywarkę bosch sms 50M62EU - (??)
> http://www.skapiec.pl/img/2356030-300-1-bosch-sms-50
m62eu.html
> ale równocześnie chciałam zamówić telewizor i tutaj niestety mam
> problem, więc prośba o pomoc w wyborze.
> Z grubsza rzecz biorąc ma to być Sony lub LG wielkości około 40 cali
> do odbioru (póki co) telewizji kablowej.
> Pozdrawiam,
> Mel

Nie będę oryginalny - już kilka osób pisało, że nie napisałaś nic o
wymaganiach, w związku z czym nikt doradzić - nie doradzi.

Niemniej, w radach typu "kup co Ci się podoba" jest jednak sens. Jeśli
nie masz specyficznych (konkretnych) wymagań: nie ma znaczenia tzw.
fullhd, ilość wejść/wyjść usb, hdmi, pilot (tak, tak.. są tacy), inne..
kup coś, co będzie rozsądne cenowo i według Ciebie - odpowiednie właśnie
dla Ciebie.

Kilka miesięcy temu zastanawiałem się nad telewizorem. Przeglądałem
proponowane niżej/wyżej forum hdtv i wiele innych, w tym liczne
komentarze/opinie w porównywarkach i tak dalej... szkoda czasu, jeśli
nie ma się żadnych specjalnych wymagań, a jedynie ekran (cale), rozsądny
stosunek cena/jakość. Kupiłem SAMSUNG`a PS42C450 za ~1600zł. Ma HDMI,
czyta filmy przez USB, nie ma "full hd", ale to już kwestia wyboru - ja
nie potrzebuję; jestem zadowolony. Podwójnie - z telewizora i że nie
wydałem 5tys. jak niektórzy proponowali na różnych forach na coś, co nie
jest mi potrzebne.

Pozdrawiam,
Rafał

15. Data: 2011-08-06 21:45:16

Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-06 11:20, RD pisze:
> [...]
> nie potrzebuję; jestem zadowolony. Podwójnie - z telewizora i że nie
> wydałem 5tys. jak niektórzy proponowali na różnych forach na coś, co nie

Dzięki. Tak przemawia rozsądek, jednak zostaje małe ale...
-- dobrze by było obejrzeć czasem w 3D, albo
wejść do internetu i posłuchać muzyki;
-- dobrze by było obejrzeć zdjęcia, albo wyświetlić film
(niekoniecznie podłączając niezliczoną ilość sprzętu i kabli)
-- jest takie "cudo"

Pozdrawiam,
Mel

16. Data: 2011-08-07 09:23:03

Od: "widow" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie jednym z waznych kryteriow jest szybkosc przelaczania kanalow tv!
Moze to sie wydac smieszne, ale wiele modeli przy analogowej TV zachowuje
sie w miare szybko, ale przy cyfrowym sygnale tragedia. Szybkosc
przelaczania pozostawia wiele do zyczenia. Dodatkowo zwroc uwage jak TV
radzi sobie z obrazem w roznych proporcjach ekranu. Nie sztuka jest kupic TV
panoramiczny na ktorym wszystkie postacie beda znieksztalcone - scisniete:)
Niestety malo kto zwraca na to uwage. Nie kupuj plazmy, nie warto, zuzywa
sporo wiecej pradu i dodatkowo wydziela sporo ciepla.
Ja uzytkuje TV Sony od ponad 2 lat i jestem bardzo zadowolony, spelnia
wszystkie moje oczekiwania. I nie namawiam na ta marke, po prostu wybierz to
co bedzie wygodne w uzytkowaniu.

17. Data: 2011-08-08 07:52:14

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Me(L)Isa" <j...@a...pl> napisał(a):

>Dzięki. Tak przemawia rozsądek, jednak zostaje małe ale...
>-- dobrze by było obejrzeć czasem w 3D, albo
>wejść do internetu i posłuchać muzyki;

TV z fabrycznie wbudowanymi gwidzetami do internetu sie rozczarujesz.
Dzisiaj w TV to jest pseudo-internet. Chyba, ze kupisz Samsunga, bedziesz
uzywac SamoGo, wgrasz Netsurfa i podlaczysz do TV mysz bezprzewodowa,
to juz bedzie cos lepszego i wygodniejszego. Ale jesli liczysz na to co da Ci
producent - zapomnij.

>-- dobrze by było obejrzeć zdjęcia, albo wyświetlić film
>(niekoniecznie podłączając niezliczoną ilość sprzętu i kabli)

I znow Samsung. Ma chyba najlepsze w tym momencie wsparcie
jesli chodzi o kodeki. Po prostu wkladasz do USB TV pendrive
i... ogladasz - xvidy,divxy jak leci.

18. Data: 2011-08-08 16:03:24

Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Me(L)Isa pisze:

> Dzięki. Tak przemawia rozsądek, jednak zostaje małe ale...
A jednak namieszam Ci w głowie i ostrzegę :-)
Jeśli kupisz taki duży telewizor to prawdopodobnie rozczarujesz się
jakością obrazu w porównaniu z tym kineskopowym przy słabym sygnale.
Na taką okoliczność tv mają "polepszacze" Trzeba sobie poustawiać wedle
gustu.
Drugi raz się rozczarujesz niemożnością oglądania 1:1 bez
zniekształcenia. Sporo kanałów jeszcze nadaje 4:3 a jeśli telewizor nie
będzie miał kadrowania 14:9 czy 16:9 możesz się trochę wku... Ja
"butelek" czy rozciągania nie trawię ani czarnych pasów dookoła.
Jeśli tu piszesz to znaczy że może Ci do głowy przyjść podłączyć
komputer do tv. Trzeba o tym pomyśleć.
Oczywiście może to wszystko Cię nie obchodzić bo nie zauważasz różnicy.
Mam jednak nadzieję że zauważasz :-)

19. Data: 2011-08-09 11:58:19

Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-07 11:23, widow pisze:

> Dla mnie jednym z waznych kryteriow jest szybkosc przelaczania kanalow tv!
> Moze to sie wydac smieszne, ale wiele modeli przy analogowej TV
> zachowuje sie w miare szybko, ale przy cyfrowym sygnale tragedia.

Słusznie.

> [...]
> znieksztalcone - scisniete:) Niestety malo kto zwraca na to uwage. Nie
> kupuj plazmy, nie warto, zuzywa sporo wiecej pradu i dodatkowo wydziela

Cenna uwaga.

> Ja uzytkuje TV Sony od ponad 2 lat i jestem bardzo zadowolony, spelnia
> wszystkie moje oczekiwania. I nie namawiam na ta marke, po prostu
> wybierz to co bedzie wygodne w uzytkowaniu.

Reasumując:
1/ szybkosc przelaczania kanałów
2/ wlasciwy dobór obrazu w roznych proporcjach ekranu
3/ nie plazma

dzięki, pozdrawiam
Mel

20. Data: 2011-08-09 12:04:22

Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-08 09:52, Przesmiewca pisze:

> [...]
> to juz bedzie cos lepszego i wygodniejszego. Ale jesli liczysz na to co da Ci

Słusznie.

> I znow Samsung. Ma chyba najlepsze w tym momencie wsparcie
> jesli chodzi o kodeki. Po prostu wkladasz do USB TV pendrive
> i... ogladasz - xvidy,divxy jak leci.

Przyjrzę się modelom z taką opcją.
Dzięki,
pozdrawiam,
Mel

Frytownica HOLDEN FR-40
Bóg w chrześcijaństwie Jaka jest Jego Natura?
Renowacja dachu, więźba
Dachy...
Mnie to nie dotyczy.