Za dwa tygodnie

1. Data: 2013-05-02 02:26:03

Temat: Za dwa tygodnie
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kinomaniak.tv/film/Star-Trek/32316

Nowy star trek za dwa tygodnie, czyli druga część star treka w linku.
Nie wiem jak przeżyje te dwa tygodnie, to jakiś koszmar:-D

2. Data: 2013-05-02 22:17:14

Temat: Re: Za dwa tygodnie
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 2 maja 2013 02:26:03 UTC+2 użytkownik outside napisał:
> http://www.kinomaniak.tv/film/Star-Trek/32316
>

> Nowy star trek za dwa tygodnie, czyli druga część star treka w linku.
>
> Nie wiem jak przeżyje te dwa tygodnie, to jakiś koszmar:-D

Proponuje dac się uspic na ten okres...
albo podjąć intensywne leczenie odwykowe ;)

3. Data: 2013-05-02 22:55:38

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 22:17, m...@g...com wrote:

> Proponuje dac się uspic na ten okres...
> albo podjąć intensywne leczenie odwykowe ;)

Na ważne rzeczy czeka się z utęsknieniem , a pierwsza część nowego
star treka już jest kultowa.

4. Data: 2013-05-02 23:11:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 May 2013 13:55:38 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Na ważne rzeczy czeka się z utęsknieniem , a pierwsza część nowego
> star treka

Ty jednak jesteś niedorozwinięty mentalnie i intelektualnie.
--
XL

5. Data: 2013-05-02 23:18:40

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 23:11, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ty jednak jesteś niedorozwinięty mentalnie i intelektualnie.
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

Przy tych fimach psychika odpoczywa, za komuny był głód inności bo
panowała powszechna szarość i jednolitość, tesknota za bogactwem życia
wyrażała się w pragnieniu wszystkiego co chociaż trochę jest
zakręcone, by poczuć inność i wyjątkowość drugiego człowieka. Wy jako
byli komuniści jesteście tym co ludzkie przerażeni ,mnie fascynuje.

6. Data: 2013-05-02 23:22:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 May 2013 14:18:40 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Przy tych fimach psychika odpoczywa

Tylko u tych, u których cały czas nie radzi sobie z obciążeniem intelektem
- bo intelekt na takich filmach się wyłącza :->
--
XL

7. Data: 2013-05-02 23:25:42

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 23:22, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein
Pracuje ale nie na poziomie frustrustracji która jest waszą obsesją.

8. Data: 2013-05-03 04:47:28

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

-0700 (PDT), outside napisał(a):

> Pracuje ale nie na poziomie frustrustracji która jest waszą obsesją.
Właśnie ja odpoczywam przy problematyce innego, a wy kota dostajecie
gdy jest inność, bo ci wszyscy kosmici to inni, którzy żyją po
sąsiedzku. Na

Ma na co zasłużył :-D
Fundamentalizm
http://fakedoctorate.blo gspot.co.uk/
Naturalne sposoby rozmnażania u człowieka.
Inwazja pszenicy.