Za ostra zupa

1. Data: 2004-09-30 13:51:13

Temat: Za ostra zupa
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy jest jakiś sposób, aby odostrzyć trochę zupę. Sypnełam za dużo pieprzu.

Anna S.

1. Data: 2004-09-30 14:09:31

Temat: Re: Za ostra zupa
Od: "zenek" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Czy jest jakiś sposób, aby odostrzyć trochę zupę. Sypnełam za dużo
pieprzu.

Na pieprz nie ma - nie bez kozery się mówi, ze coś zostało spieprzone.
Na przesolenie - wrzucenie surowych kartofli - wchłoną częśc soli.
No nie wszędzie pasuje...
zenek

1. Data: 2004-09-30 14:13:33

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zenek wrote:

> [...]
>
> Na pieprz nie ma - nie bez kozery się mówi, ze coś zostało spieprzone.
> Na przesolenie - wrzucenie surowych kartofli - wchłoną częśc soli.

Troche mleka (lub smietany) zlagadza smak (ale tylko troche).

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-09-30 15:35:37

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Styś" wrote:

> Witam.
>
> Czy jest jakiś sposób, aby odostrzyć trochę zupę. Sypnełam za dużo pieprzu.
>
> Anna S.

Slodka smietanka bardzo lagodzi pieprz. Kiedys podawalam taki przepis na
piersi kurze obtoczone w duzej ilosci pieprzu, duszone w smietance i wlasciwie
to danie nie jest ostre, mimo pelnej lyzki pieprzu na dwie piersi.
Radzie wiec dodac smietanki.
Magdalena Bassett

1. Data: 2004-09-30 16:12:30

Od: "zenek" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> Radzie wiec dodac smietanki.
> Magdalena Bassett

Do czerwonego barszczu!
zenon

1. Data: 2004-09-30 17:21:42

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zenek" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
Do czerwonego barszczu!
> zenon
A twoim zdaniem nie można dodać śmietanki do czerwonego brszczu? Niby
dlaczego? Bardzo lubię barszcz ze śmietanką. Musisz jaśniej się wyrażać, bo
nie można uchwycic sensu. e.

1. Data: 2004-09-30 17:52:18

Od: "zenek" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> A twoim zdaniem nie można dodać śmietanki do czerwonego brszczu? Niby
> dlaczego? Bardzo lubię barszcz ze śmietanką. Musisz jaśniej się wyrażać,
bo
> nie można uchwycic sensu. e.
Po pierwsze primo - można dodać, zupełnie tak jak papryke do bigosu.
Po drugie primo, no sorry, że jak tak trochu wymiatam po górnych półkach...
zenek

1. Data: 2004-09-30 18:14:46

Od: "Alex" <w...@s...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam.
>
> Czy jest jakiś sposób, aby odostrzyć trochę zupę. Sypnełam za dużo

w ostateczności można odlać trochę zupy i po prostu dolać wrzącej
wody.................
pozdrawiam
Alex

1. Data: 2004-09-30 21:57:38

Temat: Re[2]: Za ostra zupa
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 30 septembre 2004 ŕ 19:21:42, vous écriviez :

> Do czerwonego barszczu!
> A twoim zdaniem nie można dodać śmietanki do czerwonego brszczu? Niby
> dlaczego? Bardzo lubię barszcz ze śmietanką. Musisz jaśniej się wyrażać, bo
> nie można uchwycic sensu. e.

To nie kwestia sensu tylko koloru. Barszcz ze smietanka nie jest
czerwony tylko rozowy :p

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-09-30 22:03:18

Od: "ArturS." <a...@a...pl_USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

> Do czerwonego barszczu!
> zenon

O ile dobrze pamiętam Barszcz Ukraiński jest właśnie zabielany.
Jadłem, jest smaczny, nie odbiega od normy:)

pzdr.
Artur.

Jak z babki jogurtowej zrobic jogurtowo-cytrynowa?
Ciasto drozdzowe a maszyna do chleba
pierogi z kapustą (pytanie)
Nowości na kulinarny.net
zamiast oliwy